قیمت خرید اینترنتی دستگاه ساندویچ ساز دیجی کالا

ساندویچ ساز یک لوازم خانگی کوچک می باشد که به شما کمک میکند تا بتوانید انواع تست و گریل را انجام دهید یا ساندویچ های متنوع با طعم های خوشمزه تهیه کنید. این وسیله به شما کمک میکند تا بتوانید ساندویچ مرغ، ساندویچ سبزیجات، کباب یا نان های تست خوشمزه با طعم های متفاوت درست کنید. ساندویچ ساز به جوان های شاغل کمک میکند تا بتوانند طعم های مختلف ساندویچ را در مدت زمان کوتاهی آماده و میل کنند. نه تنها در وعده صبحانه بلکه در هر زمانی که احساس گرسنگی کردید ساندویچ ساز به کمک شما می آید.

ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

انواع ساندویچ ساز یا همان اسنک ساز

قبل از شروه هر چیزی باید به این موضوع اشاره کنیم که اسنک سازها در واقع همان ساندویچ سازها هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. به طور کلی اسنک سازها از دو صفحه تشکیل شده است. دو صفحه دارای مکان های خاصی برای قرار گرفتن ساندویچ ها هستند. تعداد جایگاه ها در ساندویچ ها سازهای مختلف متفاوت است. در وسط ساندویچ ساز یک برآمدگی ایجاد شده است که نان مربعی ساندویچ به دو نیم تقسیم می شود.

ما در ادامه این مطلب انواع ساندویچ ساز بلک اند دکر ، ساندویچ ساز چند کاره ، به همراه قیمت ساندویچ ساز دسینی و قیمت ساندویچ ساز بوش را جهت خرید اینترنتی ساندویچ ساز برای شما عزیزان قرار دادیم .

 

در هنگام خرید ساندویچ ساز به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در خرید یک دستگاه ساندویچ ساز و اسنک ساز باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهیم که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

اندازه ساندویچ ساز

دستگاه اسنک ساز در سایزهای مختلف و مدل های متنوع در بازار وجود دارد که شما بسته به نیاز خانواده خود می توانید آن را تهیه کنید. ساندویچ سازها را بهتر است بر اساس تعداد خانه ها و عمق انها بخش بندی کنید. کوچک ترین سایز این دستگاه ها از نوع 2 نان تُست می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

در این نوع از اسنک سازها شما می توانید دو عدد نان تست را قرار دهید و در پایان 4 ساندویچ مثلثی شکل داشته باشید. اگر دوست دارید که ساندویچ شما پر از مخلفات باشد بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که دارای عمق بیشتری باشد. برخی از دستگاه ها دارای قابلیتی هستند که می توانید متناسب با قطر ساندویچ خود میزان عمق دستگاه را تعیین کنید.

مدل اسنک ساز

انتخاب مدل اسنک ساز یک امر سلیقه ای می باشد. در بازار برندهای مختلفی وجود دارند که ساندویچ سازهای مناسب عرضه کرده اند. شما می بایست ابتدا فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید. خیلی از ساندویچ سازهای امروز با ایجاد اشکال مختلف بر روی نان باعث زیبایی ساندویچ می شوند.

سرعت داغ شدن ساندویچ ساز

در برخی اسنک سازهای امروزی المنت هایی برای داغ شدن سریع دستگاه تعبیه شده است. اگر نیاز دارید که در سریعترین زمان ممکن ساندویچ خود را تهیه کنید بهتر است از این دستگاه ها خریداری کنید. پس یکی از نکاتی که در هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه کنید سرعت داغ شدن ساندویچ ساز می باشد.

محفظه جمع کردن سیم

یکی از قابلیت های جالبی که در بسیاری از ساندویچ سازهای امروزی قرار گرفته است امکان جمع کردن سیم به صورت اتوماتیک داخل دستگاه می باشد.

تایمر در ساندویچ و اسنک ساز

تایمر در ساندویچ سازهای جدید دیده می شود. تنظیمات تایمر به گونه ای می باشد که به شما این امکان را می دهد که در هنگام اتمام کار با دستگاه شما را باخبر کند.

قابلیت باز شدن و تمیز کردن اسنک ساز

یکی از نکات مهم در هنگام خرید دستگاه اسنک ساز امکان شستشو و تمیز کردن آن می باشد. ساندویچ سازی را انتخاب کنید که به راحتی از هم جدا شده و قابل تمیز شدن باشد. اگر صفحات دستگاه قابل جدا شدن نباشد بهتر است بعد از خنک شدن دستگاه آن را تمیز کنید.

میزان مصرف برق در دستگاه ساندویچ ساز

توجه به میزان مصرف برق در دستگاه اسنک ساز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که هزینه های برق رو به افزایش است. پس بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که میزان مصرف بهینه انرژی داشته باشد.

در پایان لیستی از انواع ساندویچ ساز دیجی کالا به همراه قیمت ساندویچ ساز تفال و قیمت ساندویچ ساز مولینکس قرار دادیم امیدواریم با توجه به اطلاعاتی که در بالا به آن اشاره شد بتوانید ساندویچ ساز مناسب خود را خریداری نمایید.

 

اگر قصد خرید مخلوط کن برای منزلتان را دارید میتوانید سری به مقاله مخلوط کن پارس خزر ، فیلیپس ، پاناسونیک دیجی کالا بزنید و مخلوط کن مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.