قیمت خرید 20 مدل دستگاه ماساژور برقی بدن

افراد بنا به دلایل مختلفی مانند انجام کارهای سنگین، ورزش نکردن، اضطراب‌ها و استرس‌های هر روزه و ابتلا به برخی بیماری‌ها دچار گرفتگی و انقباض عضلات می‌شوند. در نتیجه به دنبال راهی هستند تا این مشکلات را برطرف کرده و در نتیجه خوابی آرام و آسوده در طول شب داشته باشند. ما در این مقاله به معیارها و فاکتورهایی اشاره می‌کنیم که برای خرید یک ماساژور مناسب ضروری هستند. این مقاله تحت عنوان راهنمای خرید ماساژور برقی تدوین شده تا بتوانید دستگاهی متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید.با پنداریم همراه باشید .

قیمت خرید 20 مدل دستگاه ماساژور برقی بدن

راهنمای خرید ماساژور برقی

برای خرید هر وسیله برقی نیاز به بررسی و ارزیابی دستگاه‌های مختلف داریم تا با توجه به امکانات و شرایط خود بهترین دستگاه را انتخاب کنیم. در ادامه به معرفی فاکتورها و معیارهایی می‌پردازیم که برای انتخاب دستگاه ماساژور برقی ضروری هستند.

  • طراحی و شکل ظاهری ماساژور برقی

طراحی و شکل ظاهری دستگاه ماساژ بدن به این جهت با اهمیت است که باید به عمیق‌ترین بافت‌های عضلات شما دسترسی پیدا کرده و دردهای عضلانی را به صورت عمقی تسکین دهد.

  • اندازه ماساژور برقی

ماساژورهای برقی در اندازه‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند تا نیاز تمامی افراد را برطرف کنند. در زمان خرید باید میزان درد خود را در نظر گرفته و سپس نسبت به خرید ماساژور با اندازه مناسب اقدام کنید. در این راستا می‌توانید از یک پزشک متخصص یا کارشناس فروشگاه مشاوره بگیرید. ماساژورهای بزرگتر و سنگین‌تر سرعت عمل بیشتر و بهتری داشته و سریعتر می‌توانند دردهای شما را تسکین دهند اما از طرف دیگر وزن بالاتری دارند و حمل آن نیز سخت‌تر خواهد بود. بنابراین در زمان خرید این موارد را در نظر گرفته و با توجه به نیاز و شرایط خود دستگاه با اندازه بزرگ یا کوچک را انتخاب کنید.

  • قابلیت ریموت‌ کنترل ماساژور برقی

بعضی از ماساژورهای برقی دارای ریموت کنترل هستند تا کاربر به راحتی و بدون تغییر پوزیشن خود و تنها با فشردن یک دکمه قدرت ارتعاش، شدت ضربات، سرعت ماساژور و میزان گرمای آن را تنظیم کند.

  • تایمر در ماساژور برقی

تایمر در ماساژور برقی برای کسانی مناسب است که در حین ماساژ ریلکس شده و ممکن است به خواب بروند، در نتیجه با تنظیم تایمر ماساژور بعد از مدت زمان مشخصی دستگاه را خاموش کرده و در نتیجه دیگر نگران روشن ماندن آن نخواهید بود. البته فراموش نکنید که به اندازه نیاز خود این تایمر را تنظیم کنید تا ناگهان در گرماگرم ماساژ دادن، خاموش نشود. یکی دیگر از قابلیت‌های تایمر برای زمانی است که شما با سرعت خانه را ترک می‌کنید و فراموش کرده‌اید ماساژور برقی خود را خاموش کنید.

  • قابلیت شارژ یا ماساژور برقی بی‌سیم

دستگاه‌های ماساژور برقی به صورت اتصال مستقیم به برق یا شارژی کار می‌کنند. دستگاه‌های شارژی کاربری بیشتری دارند چون در مسافرت و مکان‌های مختلف حتی محل کار نیز قابل استفاده هستند. ماساژورهای شارژی معمولاً در اندازه‌های کوچکتری طراحی و تولید می‌شوند تا سبک‌تر باشند و در نتیجه حمل آن نیز برای کاربر راحت‌تر باشد.

  • قابلیت تنظیم شدت ماساژور برقی

میزان شدت ماساژور برقی به نیاز کاربر بستگی داشته و در نتیجه طراحان این دستگاه تلاش می‌کنند تا با قرار دادن دکمه‌هایی متنوع برای تنظیم میزان شدت ماساژور، نظر کاربران را جلب کرده و نیازهای او را مرتفع کنند. در نتیجه شما می‌توانید با توجه به میزان درد و گرفتگی عضلات بدنتان، شدت ضربات را کنترل و تنظیم کنید.

  • قابلیت کنترل سرعت

یک دستگاه ماساژور خوب باید قابلیت کنترل سرعت را نیز داشته باشد تا کاربر به دلخواه خود بتواند سرعت آن را تنظیم کند. ماساژورهای برقی معمولاً دارای چند سطح تنظیم سرعت هستند.

نوع ماساژور برقی

دستگاه‌های ماساژور برقی در مدل‌های مختلف با کاربری‌های متنوع طراحی و عرضه می‌شوند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماساژور کوبشی یا ضربه‌ای

ماساژورهای کوبشی یا ضربه‌ای یکی از بهترین انواع ماساژورهای موجود در بازار هستند. در این دستگاه چکش‌هایی تعبیه شده تا با ایجاد ضرباتی منظم بر روی پوست، به عمق بافت‌ها نفوذ کرده و باعث تسکین درد فرد می‌شود. از این نوع ماساژور بیشتر برای پشت و پاها استفاده می‌شود.

  • ماساژور شیاتسو یا طب فشاری (Shiatsu)

ماساژور شیاتسو از جمله ماساژهای کاربردی، طبی و معروف ژاپنی است که بسیاری از دستگاه‌های موجود در بازار از آن بهره برده‌اند. زمانی که از این سبک ماساژور استفاده می‌کنید، سیستم دفاعی بدن شما تقویت شده، دردهای ناحیه کمر، ستون فقرات، پشت، سر و گردن کاهش پیدا می‌کند. همانطور که از نامش پیداست (طب فشاری)، ماساژور شیاتسو علاوه بر تسکین درد عضلات ناشی از گرفتگی و انقباض، در شادابی و جوانی پوست نیز مؤثر است و حتی در برخی موارد باعث جلوگیری از ریزش موی مصرف کننده می‌شود. برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که آلرژی‌های فصلی آن‌ها نیز برطرف شده است. از دیگر مزایای استفاده از ماساژور طب فشاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع خستگی کاربر
  • رفع سرگیجه
  • رفع خستگی چشم
  • درمان تپش قلب
  • افزایش کیفیت خواب فرد
  • درمان دیابت 
  • درمان ناتوانی در کنترل ادرار
  • درمان قطعی فشار خون
  • کنترل اشتها
  • کاهش اشتها
  • ماساژور با قابلیت وَرز دادن

شاید به نظرتان کمی عجیب برسد اما این قابلیت مشابه عملی است که ماساژورهای حرفه‌ای انجام می‌دهند. با ورز دادن عضلات، خستگی و کوفتگی بدن شما از بین می‌رود.

  • ماساژور مجهز به گرما

گرما مانع از شدت گرفتن سیگنال‌های درد عضلات می‌شود و در نتیجه به کاهش و کنترل درد و آرامش عضلات کاربر می‌انجامد. ماساژورهای برقی که مجهز به سیستم گرمایشی هستند، سریعتر از انواع دیگر به باز شدن عضلات گرفته و منقبض شده بدن کمک می‌کنند.

  • ماساژور مالشی

این ماساژور با کششی که ایجاد می‌کند باعث تسکین درد شده و در نتیجه تنش عضلات را از بین می‌برد. ماساژ مالشی گردش خون را بهبود داده و به دفع سموم بدن کمک می‌کند.

  • ماساژور لرزشی

ماساژور لرزشی با ارتعاشاتی که دارد به ایجاد گرما کمک کرده و در نتیجه به باعث ایجاد لرزش‌های خفیفی در بافت‌ها شده و عضلات را نیز درگیر می‌کند. با این روش ساده، عضلات فرد ریلکس شده و در نتیجه احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. هر چند که این لرزش‌ها و ارتعاشات خفیف هستند اما عضلات منقبض شده و عضلات اسپاسم شده گردن، پشت سر و شانه‌ها را باز کرده و تسکین می‌دهد.

قدرت ماساژور برقی

برای تشخیص میزان قدرت دستگاه ماساژور برقی به عددی که بر روی بسته‌بندی نوشته شده دقت کنید. دستگاه‌های مختلف دارای میزان قدرت و توان متفاوتی هستند که بیشتر به نوع دستگاه و کارایی آن بستگی دارد.

قیمت ماساژور برقی

قیمت دستگاه ماساژور برقی معیاری از ابعاد دستگاه، باسیم یا بی‌سیم بودن دستگاه، نوع دستگاه از کوبشی گرفته تا لرزشی و مجهز به گرما، قابلیت تنظیم سرعت و شدت است. از طرفی برند و شرکت سازنده نیز بر روی قیمت نهایی دستگاه تأثیر دارد.

دستگاه جکوزی پا 

یکی از بهترین راه ها برای کاهش خستگی و درد پاها، استفاده از دستگاهی به نام ماساژور جکوزی پا است. همه ما در سال چندین بار به استخر می رویم و تجربه بی نظیر لمس شدن با آب را احساس می کنیم و از قرار گرفتن در حوض جکوزی و اعمال فشار آب گرم نهایت لذت را برده ایم. در اینجا ما با حوض جکوزی طرف هستیم، یک حوض کوچک که با قرار دادن پاها در داخل آن، می توانید ترکیب جادویی ماساژ + آب درمانی (آب گرم) را تجربه کنید.

قیمت خرید 20 مدل دستگاه ماساژور برقی بدن

دستگاه ماساژور پا دیابتی

پیشنهاد ما به افرادی که دچار بیماری دیابت هستند، استفاده از دستگاه ماساژور پا می باشد. دستگاه ماساژور برقی پا باعث افزایش گردش خون در پاها و به طور کلی افزایش گردن خون در کل بدن می گردد. همچنین استفاده از انواع ماساژورها باعث برطرف شدن استرس در فرد گشته و حالت ریلکسی و رضایت خاطر را در فرد استفاده کننده ایجاد می نماید.
ماساژور پا بهترین هدیه ای است که می توانید به فردی که مبتلا به بیماری دیابت است بدهید.

قیمت خرید 20 مدل دستگاه ماساژور برقی بدن

دستگاه ماساژور دیسک کمر

دستگاه ماساژور کمر به دلایل بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. آن ها برای کاهش درد و ایجاد آرامش در ناحیه کمر بسیار عالی هستند. انواع آن ها را می توان به عنوان یک ماساژور کمر حرفه ای در خانه یا محل کار استفاده کرد. شما می توانید با این ماساژور ها بدون نیاز به کمک دیگران، ماساژی ایده آل را تجربه کنید. این ها دارای سطوح شدت ماساژ مختلف هستند و به شما کمک می کند تا بر روی عضلات کمر خود کار کنید.

شما هر نوع ماساژور را به دلایلی که به آن نیاز دارید را خریداری می کنید. آنها انعطاف پذیرن و برای همه اعضای خانواده در هر زمان قابل استفاده هستند. وضعيت شما بهتر خواهد شد، عضلات سفت آزاد شده و شما احساس سرزندگی و تازگی می کنید. این ها تنها چند مزیت اساسی آن هاست.

قیمت خرید 20 مدل دستگاه ماساژور برقی بدن

دستگاه ماساژ سر

با قرار ماساژور سر بر روی سرتان، می توانید بلافاصله در این ناحیه احساس آرامش کنید. ماساژور سر به سیستمی مجهز است که پایانه های عصبی پوست سر را از طریق ماساژ ملایمی تحریک می کند که باعث ایجاد حس آرامش بخشی در فرد می شود. به یاد داشته باشید حرارت مناسب را بر حسب نیازهای خود انتخاب کنید.

ماساژور فشار ملایمی را اعمال می کند تا کاربر احساس راحتی کند. شما می توانید از آرامشی که از این دستگاه ماساژور می گیرید لذت بالایی را ببرید. همچنین چشم های شما را به شیوه ای منحصر به فرد آرام می کند (خستگی را از چشم ها دور می کند). 

قیمت خرید 20 مدل دستگاه ماساژور برقی بدن

ماساژور جی فایو

این دستگاه با سری‌های مخصوص خود پوست و عضلات را ماساژ داده و به ترمیم بافت‌های عمیق، از بین بردن انقباض عضلات تحت فشار، بهبود پوست و کاهش وزن کمک می‌کند. دستگاه لاغری جی فایو بهترین روش لاغری موضعی و کم کردن سایز نقاط چاق بدنتان است.

قیمت خرید 20 مدل دستگاه ماساژور برقی بدن

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستگاه ماساژور برقی بدن آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع دستگاه ماساژور بدن ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این دستگاه های ماساژور از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.(قیمت و راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژ)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.