قیمت و خرید بهترین مارک دستگاه میکرودرم خانگی

پوست، سد دفاعی بدن در برابر آلودگی‌ها است، برای حفظ سلامت آن باید از محصولات مناسب و باکیفیت استفاده کنیم. این روزها خانم‌های زیادی برای جوانسازی و پاکسازی پوست خود به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کرده و میکرودرم می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا با ارائه اطلاعاتی در قالب راهنمای خرید میکرودرم خانگی، کمک کنیم تا هزینه‌های شما کاهش پیدا کند.

میکرودرم خانگی نیکل مدل SN-7397

معرفی دستگاه میکرودرم

میکرودرم یا درم آبریژن به مفهوم لایه‌برداری پوست است. دستگاه‌ میکرودرم در سال ۱۹۸۵ در ایتالیا و با هدف جوانسازی، پاکسازی پوست و از بین بردن جای جوش طراحی شده است. دستگاه میکرودرم دارای یک دیسک چرخان و کریستال‌های اکسید آلومینیوم است با حالت چرخشی خود، پوست را لایه‌برداری می‌کند. هنگامی که این دستگاه بر روی صورت قرار می‌گیرد با ایجاد خراش در لایه بالایی پوست، سلول‌های مرده را جدا کرده و سپس با کمک یک مکنده آن‌ها را از روی پوست جمع می‌کند. نگران نباشید شما هیچ دردی حس نخواهید کرد.

دستگاه میکرودرم خانگی با ایجاد مکش و کشش بر روی پوست، باعث جریان یافتن خون در زیر پوست شده و در نتیجه آن را شفاف و جوان می‌کند. این دستگاه ضمن ترمیم پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک، جوش‌های سطحی و زیرپوستی را نیز از بین می‌برد.

جالب است بدانید که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نوع دستگاه میکرودرم تولید و عرضه شده است. متخصصین پوست پیشنهاد می‌کنند که برای گرفتن بهترین نتیجه، ۶ تا ۱۰ جلسه میکرودرم انجام دهید و بهتر است بین جلسات دو هفته فاصله باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه برای افراد بین سن ۳۵ تا ۵۰ سال بهترین نتیجه را می‌دهد. از جمله مزایای استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن سلول‌های مرده پوست
  • از بین بردن چین و چروک
  • پاکسازی و جوانسازی پوست
  • بدون درد و حساسیت

راهنمای خرید میکرودرم خانگی

ما برای خرید هر دستگاهی نیاز به تحقیق و بررسی داریم تا بهترین انتخاب را با توجه به نیازها و بودجه خود داشته باشیم. زمانی‌که صحبت از خرید دستگاهی می‌شود که مستقیماً با سلامت ما و خصوصاً پوست در ارتباط است، میزان حساسیت ما در انتخاب به شدت افزایش پیدا می‌کند. در این شرایط ترجیح می‌دهیم قبل از اقدام به خرید بهترین میکرودرم خانگی، اطلاعات کاملی از محصول مورد نظرمان کسب کنیم. پس قبل از هر چیز معیارها و فاکتورهایی که در قالب “راهنمای خرید میکرودرم خانگی” در اختیار شما قرار داده‌ایم را مطالعه کنید.

  • قدرت مکش دستگاه

برخی از قسمت‌های پوست صورت حساس‌تر هستند و باید قدرت پایین‌تری از مکش دستگاه را استفاده کرد. اما در برخی نقاط دیگر مانند بینی نیازمند استفاده از قدرت مکش بیشتری هستیم. بنابراین ترجیحاً دستگاهی خریداری کنید که قابلیت تنظیم حداقل دو قدرت مکش را داشته باشد. لازم به ذکر است که قابلیت تنظیم قدرت مکش در مورد پوست‌های مختلف نیز کارایی دارد به عنوان مثال یک پوست ضخیم نیازمند قدرت مکش بالاتری از دستگاه است تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

  • منبع تأمین انرژی و موتور دستگاه

منبع انرژی دستگاه‌های میکرودرم خانگی باتری‌های قابل شارژ یا برق است. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید دستگاه با یکی از این دو منبع انرژی را انتخاب کنید. البته در نظر داشته باشید که میکرودرم‌های شارژی قیمت بالاتری دارند چون می‌توانید بدون اتصال به برق در مکان‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید.

  • قابلیت تنظیم سرعت

میزان ضخامت پوست قسمت‌های مختلف صورت و بدن با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین باید در هنگام استفاده از دستگاه، سرعت را با توجه به نازکی و ضخامت پوست تنظیم کرد تا هم به پوست آسیبی وارد نشود و هم اینکه بهترین پاکسازی را انجام داد. در هنگام خرید دقت کنید که دستگاه مورد نظر شما قابلیت تنظیم سرعت با توجه به نوع پوست را داشته باشد.

  • سری‌های مختلف و قابل تعویض

در اکثر دستگاه‌های میکرودرم سری‌های مختلف با اندازه و کاربردهای متنوع طراحی شده است. هر کدام از این سری‌ها می‌توانند برای یک قسمت خاص از پوست صورت مانند دور چشم‌ها استفاده شوند. از طرفی برخی از این سری‌ها برای پوست‌های حساس و نازک و پوست‌های ضخیم طراحی شده‌اند که این امکان را فراهم می‌کند تا افراد با انواع پوست بتوانند از دستگاه استفاده کنند. به این صورت دیگر نیازی به خرید یک دستگاه مخصوص برای قسمت‌های مختلف پوست نخواهد بود.

  • فیلترهای قابل تعویض

زمانی‌که سلول‌های مرده سطح پوست توسط دستگاه ساییده و سپس مکیده می‌شوند، در فیلترها جمع‌آوری می‌شوند. بعد از مدتی مقدار این پوست‌ها زیاد شده و بر روی قدرت مکش دستگاه اثر می‌گذارند. پس بهتر است دستگاهی خریداری کنید که قابلیت تعویض فیلتر را داشته باشد تا هم کارایی دستگاه افت نکند و هم عمر آن طولانی‌تر شود.

در ادامه برای سهولت خرید اینترنتی بهترین مارک دستگاه میکرودرم خانگی، قیمت خرید دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی، میکرودرم کیوت اسکین،مشخصات دستگاه میکرودرم خانگی فیلیپس و قیمت دستگاه میکرودرم خانگی فیلیپس را برای شما قرار داده ایم. و در این مقاله میتوانید بدنبال بهترین برندهای بخارشوی بگردید و بخارشوی مناسب خود را خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.