قیمت خرید بهترین دستگاه پولیش ماشین و خودرو

یکی از بدترین اتفاقات برای صاحبان خودرو، تصادف کردن است. در تصادف کنار خسارتی که باید به طرف مقابل پرداخت کرد، موضوع آسیب به بدنه‌ی ماشین در میان است. این آسیب نه تنها بر زیبایی ماشین تأثیر می‌گذارد، بلکه از قیمت و ارزش ماشین نیز کم می‌کند. صاحبان خودروهایی که دچار تصادف شده‌اند، در هنگام تعمیر ماشین، تأکید بسیاری بر رفع خش و خطوط وارده بر ماشین دارند که با دستگاهی به نام پولیش رفع می‌شود.

قیمت خرید بهترین دستگاه پولیش ماشین و خودرو

دستگاه پولیش ماشین

پولیش خودرو مایعی مخصوص است که بر روی سطح رنگ‌شده‌ی ماشین برای رفع خط؛ و خش به کار می‌رود. این مایع همانند یک سمباده‌ی ظریف، لایه‌ی ظریفی از رنگ خودرو را برداشته و با این کار سطح آن را به سطحی صاف و بدون خط و خش تبدیل می‌کند. برای این که پولیش زدن با ظرافت و دقت تمام صورت گیرد، از دستگاهی به نام پولیش برقی و یا پولیشر در کنار سشوار مخصوص استفاده می‌کنند. پولیشر معمولا یا از نوع شارژی است و یا از نوع برقی که مدل برقی آن بیشتر استفاده‌ی صنعتی داشته و در تولیدی‌ها کاربرد دارد و مدل شارژی بیشتر مصرف خانگی دارد.

خرید دستگاه پولیش

1-این پدها هم می‌توانند از نوع نرم باشند و هم از نوع زبر. استفاده از هرکدام آن‌ها، بستگی به نوع و جنس قطعاتی که پولیش زده می‌شوند، دارند.
2-یک دستگاه پولیش استاندارد، باید امکان نصب و تعویض آسان پد را داشته باشد.
3-تراکم و حجم بالای پد، موجب استحکام و طول عمر آن می‌شود.
4-هم‌چنین در خط تولید خودرو، برای پولیش زدن گوشه‌های قطعات، از پدهای مخصوص دیواره دار استفاده می‌شود.

انواع دستگاه پولیش
دستگاه پولیش تک دیسک: این پولیشر به دلیل سرعت بالای پولیش زنی که دارد، موجب برس زنی و جلادهی سطوح می‌شود. این دستگاه در کنار آب و محلول شوینده‌ی مخصوص می‌تواند درخشش خیره‌کننده‌ای به ماشین شما دهد.
دستگاه پولیش برنشیر: این دستگاه نسبت به پولیشر تک دیسک، استفاده‌ی تخصصی‌تری دارد. این دستگاه دارای برس قطورتر و قدرت پولیش زنی سریع‌تری است که برای ترمیم‌های عمقی‌تر به کار می‌رود.

بهترین دستگاه پولیش

کار با دستگاه ها و مواد شیمیایی در کارگاه های دیتیلینگ خودرو کار بسیار تخصصی می باشد و یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزار در این حوزه دستگاه پولیش می باشد.

زمانی که بدنه خودروی شما دچار آسیب می شود دستگاه پولیش دیگر جای تمام نگرانی های شما را از برگرداندن بدنه به مانند روز اول پر می کند. اما نکته مهمی که باید در نظر بگیریم انتخاب دستگاه مناسب و فرد متخصص برای انجام کار پولیش می باشد.

عوامل مختلفی مانند باران های اسیدی، برخورد شاخه های درختان، پرتاب سنگریزه از سطح جاده و … باعث آسیب به بدنه خودرو می شود و خط و خش های با عمق مختلف روی سطح بدنه ایجاد می کند.

دستگاه پولیشر وسیله ای  برای جلا دادن، پولیش کردن و ترمیم سطح آسیب دیده می باشد. با توجه به میزان و نوع خط و خش دستگاه پولیش همراه مواد و پد پولیش مناسب انتخاب می شود.

دستگاه پولیشر مخصوص دیتیلینگ حرفه ای خودرو بر اساس نوع حرکت و اندازه صفحه نگهدارنده به دسته بندی های مختلف اوربیتال، چرخشی، دوال اکشن و آیبرید  تقسیم می شود. عوامل دیگری مانند توان مصرفی، شرکت سازنده، سرعت گردش نیز در دسته بندی و انتخاب دستگاه پولیش موثر است.

دستگاه پولیش اوربیتال

نوع حرکت دستگاه پولیش اوربیتال به صورت کاملا تصادفی می باشد و روی یک نقطه خاص تمرکز نمی کند و برای افرادی که تازه کار هستند بسیار مناسب می باشد. این مدل دستگاه به دلیل نوع حرکت به هیچ عنوان باعث ایجاد هولوگرام نمی شود.

دستگاه پولیش چرخشی (روتاری)

دستگاه پولیش روتاری حین حرکت روی یک نقطه تمرکز دارد و به همین دلیل گرمای زیادی حین کار تولید می کند و کار با آن نیاز به مهارت و تخصص دارد. حرکت به صورت دایره ای این دستگاه باعث می شود که میزان لایه برداری بیشتر شود.

دستگاه پولیش دوال اکشن

اگر به دنبال یک دستگاه دوکاره هستید دستگاه پولیش دوال اکشن همزمان هم به صورت تصادفی و هم به صورت متمرکز حرکت می کند و برای انجام عملیات پولیشکاری در وقت شما صرفه جویی می کند. در نهایت میزان آسیب و خط و خش تعیین کننده دستگاه مناسب برای انجام پولیش می باشد.

دستگاه پولیش آیبرید(انگشتی)

برای پولیش کردن قسمت هایی از خودرو که غیر قابل دسترس است دستگاه پولیش انگشتی گزینه بسیار مناسبی می باشد. چراغ ها، دستگیره های در، کنسول های داخلی، آرم خودرو، دستگیره های در از نقاطی هستند که با استفاده از این دستگاه به راحتی پولیش می شوند.

بیشتر این دستگاه ها به صورت کیت ارائه می شوند و سر آنها به راحتی قابل تعویض می باشد و پولیش کردن هر قسمتی از خودرو کاری بسیار راحت می شود.

دستگاه پولیش توسن

دستگاه پولیش توسن مدل 3415P

کنترل الکترونیکی سرعت با دیمر نسل جدید-توان کاری ثابت در دورهای متغیر(عدم افت توان با تغییر دور)-طراحی و ساختار ویژه سری پلاس-طراحی ارگونومیک و کاملا خوش دستلیست تجهیزات استاندارد=صفحه لاستیکی ضخیم -آچار مخصوص، نمد پشمی-صفحه مخصوص سنباده پارچه ایمشخصه هاتوان :1500 واتسرعت در حالت بی باری :1000-4000 دور بر دقیقهوزن دستگاه :2.62کیلوگرمرزوه مهره :M14قطر صفحه :180 میلیمتر
دستگاه پولیش کوچک
دستگاه پولیش مفرا MAFRA با کیفیت و وزن ایده آل در بازار ایران محصولی منحصر بفرد است. با توجه به نیاز بازار ایران، ما وظیفه خود دانستیم تا پولیشری را در فروشگاه موجود کنیم تا پاسخگو و مناسب برای نیاز پولیشکار های حرفه ای ایرانی باشد. بدون شک حرفه ای ترین دستگاه پولیش موجود در ایران دستگاه پولیش مفرا میباشد و توانسته رضایت مصرف کننده ها را به خود جلب نموده و در بهبود کار پولیش و عدم خستگی پولیشکار به دلیل سبکی این دستگاه پولیش، گام بزرگی بردارد. از ویژگی های پولیشر اوربیتالی مفرا می توان به موارد: ابعاد کوچک پولیشر، وزن پایین دستگاه پولیش، سازگاری با تمام پدهای پولیش استاندارد، اوربیتالی بودن دستگاه پولیش، صدای کم پولیشر هنگام پولیشکاری، کم مصرف بودن پولیشر اشاره کرد.قیمت دستگاه پولیش خودرو را در ادامه خواهید دید.( خرید بهترین جاروبرقی صنعتی ارزان )
تفاوت دستگاه پولیش و فرز

ابتدا باید بدانیم دقیقا ابزار پولیش چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه پولیش یکی از انواع ابزارآلاتی است که کارایی در تعمیر بدنه خودرو دارد و این دستگاه از لحاظ منبع تغذیه برقی و یا شارژی، میزان قدرت، کنترل سرعت که به دیمر معروف است متفاوت است.

کاربرد دستگاه پولیش

معمولا کسانی که شغل صافکاری دارند از نوع برقی این دستگاه استفاده می کنند که صنعتی می باشد نوع شارژی آن بیشتر برای مصارف خانگی است.

همانطور که می دانید تمیزی ظاهر و بدنه خودرو در زیبایی آن اهمیت زیادی دارد، برای از بین بردن خط و خطوط روی بدنه خودرو از دستگاه پولیش استفاده می شود. پولیش خودرو می تواند توسط فردی حرفه ای، یا دیگر افراد که تخصصی ندارد انجام شود. اما باید توجه داشته باشید اگر می خواهید خودتان خودرو را پولیش کنید و حرفه ای نیستید باید اصول آن را بدانید تا موجب آسیب به بدنه خودرو نشوید.

ماده پولیش چیست؟

پولیش خودرو ماده ای دارد که مایع و خاصیت سایش دارد، و از آن بر روی پد مخصوص دستگاه پولیش استفاده و موجب برداشتن یک لایه از سطح خودرو می شود.

پولیش نرم و زبر از انواع مایع پولیش هستند که در آن از نوعی واکس استفاده می شود که باعث درخشندگی بیشتر بدنه خودرو است.

پیشنهاد می کنیم برای استفاده از دستگاه پولیش ابتدا از ماده پولیش نرم استفاده کنید اگر خط و خطوط مورد نظر رفع نشد و نتیجه دلخواه نداشت بعد از پولیش زبر استفاده کنید.

 دستگاه فرز چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از ابزارآلات موجود در بازار که کارایی بسیار بالایی دارد دستگاه فرز است. دستگاه فرز انواع مختلفی دارد که در منبع تغذیه، قدرت ابزار، جایگاه قرار گرفتن کلید، کنترل تنظیمات سرعت و …که انواع برقی و بادی و شارژی دارد متفاوت است.

کاربردهای دستگاه فرز:

  • برش انواع فلزات و تراشیدن لبه های تیز آهن
  • برش انواع سنگ و تراشیدن لبه های تیز سنگ
  • ساییدن و تراشیدن سنگ و فلزات
  • تیز کننده فلزات
  • زدودن زنگ زدگی از روی فلزات
  • برش انواع بتن و سنگ و کاشی
  • ساییدن و صیقل انواع چوب
  • گاهی اوقات از فرز با دور یا سرعت پایین به عنوان دستگاه پولیش هم استفاده می شود.
  • برای مشاهده و خرید دستگاه فرز کلیک کنید.

اما تفاوت دستگاه پولیش و فرز چیست؟

دستگاه فرز ابزاری است که با چرخش کار می کند از این لحاظ تشابه زیادی با دستگاه پولیش دارد اما سری های مختلف این دو ابزار کارایی آنها را متفاوت کرده است.سری های فرز با کاربرد تراش سنگ و فلزات ظاهری متفاوت از سری دستگاه پولیش دارند اما در بعضی از دستگاه ها سری قابل تعویض فرز باعث می شود که بتوان از آن به عنوان دستگاه پولیش استفاده کرد اما باید حتما از نوع دیمر دار باشد که بتوان کنترل تنظیم سرعت داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.