لیست قیمت 42 مدل انواع دوش حمام مدرن [در سال 1401]

دوش حمام ثابت و متحرک یکی از اجزای اصلی حمام است که عدم کیفیت آن امری نامطلوب و ناخوشایند است. چرا که دوش گرفتن یکی از مسائلی است که می ‌تواند خستگی‌ ناشی از فعالیت‌ های روزانه را بکاهد. اما افزون بر این امر، اکنون کارایی دوش‌ فراتر از این امر است و از لحاظ زیبایی نیز می ‌تواند در دکوراسیون اثر چشم ‌گیری داشته باشد.

قیمت انوا دوش حمام

دوش حمام سلطنتی یونیورست مدل الماس طلایی

خرید دوش حمام

دوش ها انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه ی خود میتوانید آن را انتخاب کنید در بالا توضیح دادیم که بیشتر دوش ها نور افشان هستند و دوش های ساده و همچنین دوش هایی هستند که بلوتوث دار و آهنگ پخش میکنند خرید این دوش ها بستگی به سلیقه ی شما دارد اگر  به دکوراسیون خانه ی خود اهمیت میدهید سعی کنید از همه ی وسایل های مورد نیاز در دکوراسیون حمام استفاده کنید و اگر میخواهید فضایی شیک و آرامبخش برای خود درست کنید از دوش های LEDدار استفاده کنید و از وسایل های آبی رنگ و همچنین وان های زیبا و شیک استفاده کنید.

تا بتوانید  فضایی بسیار شیک و آرامبخش برای خود درست کنید. در این پست از سایتدیجی کالا بهترین و زیباترین مدلهای دوش حمام را قرار داده ایم میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب و خرید کنید.

قیمت دوش حمام

اولین نکته برای اینکه متوجه شوید کدام دوش حمام مناسب شماست، برآورد هزینه خرید و نصب آن است. بودجه اولیه خود را مشخص کنید. بعنوان مثال اگر بودجه محدودی دارید شاید بهتر باشد از دوش‌های معمولی ثابت برای حمام استفاده کنید.

اما اگر بودجه زیادی دارید و می‌خواهید حمام لوکسی بسازید می‌توانید سراغ دوش‌های حمام گران قیمت‌تر نظیر دوش سقفی یا ماساژور بروید.بهترین مارکهای پاک کننده آرایش ارزان را در این مقاله جستجو و خریداری کنید.

انواع دوش حمام

گلچینی از انواع دوش حمام لوکس و مدل جدید که بسیار زیبا و مدرن می‌باشند را در اینجا قرار داده ایم:

  • دوش حمام ثابت / دوش حمام باران ساز
  • دوش دستی / دوش سقفی
  • دوش حمام ماساژور / دوش حمام نور افشان

انواع دوش های مدرن

دوش‌های قرار گرفته در گوشه دیوار

یک دوش عمودی در گوشه محفظه معمولا شکل این نوع دوش می‌باشد. این نوع دوش به دلیل وجود یک سری از ویژگی‌ها و درب محفظه آن ممکن است گزینه‌های بیشتری برای طراحی ارائه دهد. 

در مورد کیفیت آنها باید گفت، اغلب دارای درب شیشه‌ای کشویی هستند یا دارای درب‌هایی که به بیرون باز می‌شوند. ممکن است یک صندلی داخل محفظه گذاشته شود، همچنین ممکن است بیش از یک سر دوشی داشته باشند.

کف آنها ممکن است کاشی شده باشد یا دارای کف پارکت شده یکپارچه باشند. اغلب محفظه‌ها طوری ساخته شده‌اند که تمیز کردن آنها کمی مشکل است. البته هر زمان کف محفظه و یا بدنه شیشه‌ای نیاز به تمیز کردن داشته باشد به دلیل شکل محفظه مناطق بیشتری باید تمیز شوند.

دوش‌های قرار گرفته در سقف

به طور کلی این دوش به دلیل ماهیت آن از دو گزینه قبلی بزرگتر است. این نوع دوش ممکن است اصلا درب یا پرده نداشته باشد، به دلیل ریزش آب از بالا و اسپری بیشتر به اطراف، جهت جلوگیری از پخش شدن آب، معمولا محفظه شیشه‌ای این نوع دوش‌ها با احتیاط و دقت بیشتری طراحی می‌شوند. محفظه این نوع دوش‌ها اغلب از کاشی یا شیشه ساخته می‌شوند، و گزینه‌های بیشتری برای طراحی نسبت به هر نوع دیگری از دوش‌ها دارند.

دوش با قابلیت دستی

این قابلیت می‌تواند برای افرادی که حیوانات خانگی و یا بچه کوچک دارند، مفید باشد. در واقع این دوش‌ها باید به قدری انعطاف پذیر باشند که به هر طرفی که بخواهید حرکت کنند. وقتی دوش را در دست می‌گیرید با کنترل بیشتری می‌توانید بدن کودکتان را بشویید، و یا در مواقع ضروری می‌توانید پاها و یا لباس‌هایتان را به وسیله آن آبکشی کنید. بنابراین دوشی انتخاب کنید که قابلیت جداشدن و در دست گرفتن را داشته باشد.

مدل دوش حمام

مدل ساده

  • دوش حمام ساده در واقع از قدیمی ترین محصولات موجود در بازار است.
  • این دوش ها همان مدل های ساده و ثابتی هستند که در خانه هایمان بارها و بارها از آن ها استفاده کرده ایم.
  • دوش های ساده متشکل از یک میله و سری هستند که البته امروزه از دو سری (یکی ثابت و دیگری متحرک) برخوردارند.
  • امروزه دوش های حمام ساده دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشند.

مدل تلفنی

  • دوش های تلفنی از دیگر مدل های محبوب و دوست داشتنی موجود در بازار می باشند.
  • از این مدل دوش ها معمولا کسانی که دارای فرزند کوچک و یا حیوانات خانگی می باشند، استفاده می کنند.
  • این مدل از دوش ها به سبب شباهت بسیار زیادی که با گوشی های تلفن دارند به این نام خوانده می شوند.
  • معمولا سری دوش های تلفنی از قابلیت تنظیم پاشش آب نیز برخوردار هستند.

مدل توکار

  • شیک ترین و لاکچری ترین مدل از دوش های امروز دنیا هستند.
  • ساختار این مدل از دوش ها کاملا در داخل دیوار قرار داده می شود.
  • تنها سردوش و اهرم تنظیم آب گرم و سرد آن است که بر روی دیوار نصب می گردد.

قیمت دوش های مدرن

دوش ها با توجه به اینکه دست اول و بدون واسطه برای مشتریان ارسال می شود نسبت به قیمت دوش های موجود در بازار ارزان تر است. لیست قیمت به روز پنل دوش حمام را با توجه به انواع برند های داخلی و خارجی می توانید در زیر مشاهده نماید. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.