دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودکان اهمیت خیلی زیادی برای والدین آن ها دارد زیرا فرزندان آن ها وقت زیادی از روز خود را در آن می گذرانند که تاثیر خیلی زیادی در روحیه آنها و خلقیات آنها خواهد داشت، پس بهتر است که طراحی اتاق فرزندان شما طوری باشد که  اتاق فرزندتان با سن و روحیات آنها تناسب داشته باشد تا از قرار گرفتن در آن اتاق احساس امنیت و آرامش و شادابی داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم که با قوانین دکوراسیون داخلی و تزیین  اتاق کودک آشنا باشید و برای فرزند خود این وقت و انرژی را بگذارید تا نتیجه آن را در شخصیت او مشاهده کنید زیرا بچه هایی که در محیط های آرام و سالم و با انرژی مثبت بزرگ می‌شوند معمولا بچه های آرام تر و خلاق تر و باهوش تری هستند.

دکوراسیون اتاق کودک صورتی

دکوراسیون اتاق کودک صورتی

دکوراسیون اتاق کودک آبی و مدرن

دکوراسیون اتاق کودک آبی و مدرن

دکوراسیون اتاق کودک رنگی رنگی

دکوراسیون اتاق کودک رنگی رنگی

دکوراسیون اتاق کودک شیک و مددرن

چیدمان اتاق کودک شیک و مدرن

دکوراسیون اتاق کودک چوبی

دکوراسیون اتاق کودک چوبی

دکوراسیون اتاق نوجوان شیک و لوکس

دکوراسیون اتاق نوجوان شیک و لوکس

دکوراسیون اتاق کودک رنگی و جذاب

دکوراسیون اتاق کودک رنگی و جذاب

دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان

تزیین اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک

 جدا از سن فرزند شما، چند عامل اساسی دیگر هم وجود دارد که قبل از خرید کاغذ دیواری برای اتاق کودک خود باید در نظر بگیرید. اصلی‌ترین واقعیت این است که شما نیاز به خرید یک کاغذ دیواری دارید که به راحتی تمیز شود و نگهداری آن هم ساده باشد. خصوصاً این که بچه‌های کوچک‌تر می‌توانند به سادگی کاغذهای دیواری را پاره یا کثیف کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود کاغذهای دیواری با روکش وینیل یا پی وی سی را خریداری کنید که هم دوام بالاتری داشته باشند و هم با یک دستمال مرطوب بتوانید آن‌ها را بشویید.

همچنین باید این واقعیت را در نظر بگیرید که ممکن است هم‌زمان با رشد کودک و تغییرات بدن و سلیقه او مجبور شوید که چندین بار کاغذ دیواری اتاق او را تعویض کنید. هر چند نیازی نیست که هر سال این کار را انجام بدهید، اما یک قاعده خوب این است که چهار زمان مختلف را برای تغییر کاغذ دیواری در نظر بگیرید: نوزادی، نوپایی، پیش دبستانی و بلوغ. البته نیازی هم نیست که هر بار کل کاغذهای دیواری را تعویض کنید. در صورت امکان می‌توانید بسته به نوع استفاده از هر ناحیه اتاق، کاغذ دیواری آن قسمت را تغییر دهید. مثلاً با ورود به مدرسه، می‌توانید دیواری که میز تحریر کودک خود را در آنجا قرار داده‌اید با کاغذ دیواری ساده‌تر بپوشانید که باعث حواس‌پرتی او نشود.

همچنین برای منطقه بازی بهتر است از کاغذ دیواری‌های شلوغ و برای بخشی که تخت خواب قرار دارد از رنگ‌های آرامش بخش استفاده کنید. در انتها نیز توصیه می‌کنیم که به دنبال تعادل باشید. استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متعدد یا خیلی شلوغ یا خیلی کسل کننده، می‌تواند برای کودک شما بسیار نامناسب باشد. حتماً این نکته را به خاطر بسپارید که کودک شما زمان قابل توجهی را در اتاق خوابش می‌گذارند و به همین دلیل مهم است که باعث خستگی یا حواس‌پرتی او نشوید.( چیدمان مبل راحتی،الی،سلطنتی 1400 )

دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401 دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401 دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401 دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401

 

 

لوستر اتاق خواب کودک

انتخاب لوستر اتاق خواب و همین طور چراغ خواب کودک مناسب از مواردی هستند که اهمیت زیادی در بحث دکور اتاق کودک و چیدمان اتاق دخترانه و پسرانه دارد.در خرید لوستر اتاق کودک حتما باید به وزن لوستر، نوع تابش نور و شدت آن و همینطور عدم استفاده از مواد تیز و شکننده در ساخت لوستر و آباژور توجه کرد. لوستر اتاق خواب کودک می تواند باعث ایجاد علاقه در کودک شما شده و اورا به خوابیدن در اتاق خودش ترغیب کند. همچنین اکثر بچه ها ترس از تاریکی را دارند که برای رفع این مشکل استفاده از آباژور کودک و یا چراغ خواب دیواری بسیار لازم و مفید است. باید دقت کرد که میزان نور چراغ خواب نباید به حدی باشد که خواب کودک شما را مختل کند.
نوع نور پردازی لوسترهایی که برای کودک استفاده می شوند باید حتما بصورت مخفی و غیر مستقیم باشد چون تابش نور زیاد و مستقیم می تواند به عصب بینایی چشم کودک آسیب جدی وارد کند. همچنین نباید در ساخت لوستر از شیشه و یا مواد برنده و شکننده استفاده شده باشد چون ممکن است سقوط کرده و سلامتی کودک را تهدید کند.

شدت تابش لوستر کودکانه بهیچ وجه نباید زیاد باشد و بر خلاف تصورات عموم مردم لوستری که نور زیادی دارد به هیچ وجه برای استفاده در اتاق کودک تا سن 8 سالگی توصیه نمی شود.

دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401 دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401 دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401 دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401

کمد دیواری اتاق کودک

در بهترین حالت مدل کمد دیواری اتاق خواب یک دیوار بزرگ را اشغال می کند. اگر فضای کافی داشته باشید مشکلی در طراحی و نصب کمد دیواری اتاق بچه وجود ندارد ولی در اغلب موارد اتاق کودک، کوچکترین اتاق در خانه است. اختصاص یک فضای اختصاصی به کودک، احساس استقلال بیشتری به او می دهد حتی اگر این اتاق کوچک باشد هم باز برای کودک دلبندتان قصر رویاهایش است.

هزینه ساخت کمد دیواری اتاق بچه

طراحی داخل کمد دیواری اتاق بچه

شلف اتاق کودک

شلف ها و قفسه ها همیشه یکی از بهترین راه ها برای افزودن رنگ های درخشان، الگوهای زیبا و همچنین بافت های متعدد به دکوراسیون اتاق محسوب می شوند. شلف اتاق کودک نیز در زمره همین وسایل قرار می گیرد و برای اتاقی که نیازمند است شاد و پرانرژی باشد بنظر وسیله ای ضروری بنظر می رسد. از آنجایی که این شلف ها فضای بسیار کمی اشغال می کنند برای اتاق های کوچک نیز مناسب هستند و از بهم ریختگی سریع فضاهای تنگ جلوگیری می کنند. مهم نیست که اتاق برای پسران باشد یا دختران، فضایی برای بازی باشد یا مطالعه، باز هم با انتخاب های بسیار متعددی برای اضافه کردن رنگ های روشن و جذاب با استفاده از شلف و قفسه ها روبرو خواهید شد بدون اینکه حتی ذره ای از دیدن این طرح های متعدد دلزده شوید.

دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401 دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401  دیزاین اتاق کودک و چیدمان اتاق کودک 1401

رنگ اتاق کودک

از جمله ویژگی های بارز رنگ های گرم و مزیت استفاده از آن برای وسایل و نقاشی  اتاق کودک پسر و دختر می توان به: خلاق نمودن ذهن، بالا بردن میزان انرژی بدن، ایجاد فضایی دلنشین و پر شور اشاره نمود.

اتاق خواب کودک با رنگ قرمزاتاق خواب کودک و روانشناسی رنگاتاق خواب کودک با رنگ نارنجیاتاق خواب کودک با رنگ صورتی

آویز در اتاق خواب نمدی

اتاق کودک، اتاقی با چیدمانی ویژه است؛ چیدمانی شاد و جذاب و متنوع. یکی از اجزای این چیدمان، آویزهای اتاق کودک است که در طرح ها و رنگ های گوناگون در بازار موجود است اما اگر دوست دارید با عروسک ها و طرح های زیبایی که با پارچه های نمدی ایجاد شده، آویزی دست ساز برای اتاق کودک درست کنید، ما برای شما ایده های جالبی داریم.

یکی از آیتم های تزیینی نسبتا جدیدی که مدتی است در اغلب اتاق های کودکان چه دختر و چه پسر می بینیم، تزیینات نمدی هستند. تزیینات ساده و رنگارنگی که با استفاده از پارچه های نمدی رنگارنگ و با استفاده از هنر خیاطی و عروسک دوزی تهیه می شوند و جلوه ای خاص و زیبا به اتاق کودکان می بخشند.این آویزهای زیبا هم جلوه و نشاط اتاق کودک را افزایش می دهد و هم سرگرمی خوبی برای زمانی که کودک در تخت خود خوابیده می باشد.

خرید و قیمت آویز اتاق کودک نمدی (طرح ابرک) - OFFIRAN|آف ایران - صنایع دستی ایراناستفاده از پارچه نمدی برای ساخت وسایل زیبا و بامزه در اتاق کودک - چیدوپلاسخرید و قیمت آویز نمدی اتاق خواب کودک | تربخرید و قیمت آویز سقفی اتاق کودک نمدی از غرفه نمدسرای به نمد | باسلامانواع تزئینات سیسمونی

استیکر اتاق کودک

استیکر اتاق کودک یا همان برچسب های دیواری اتاق بچه گانه طرح های فانتزی و کودکانه ای هستند به دیوار می‌چسبند و باعث زیبایی اتاق می‌شوند. این استیکرها به دلیل هزینه کم جانشین خوبی برای کاغذ دیواری های طرح دار و پوستر های دیواری است. استیکرها را می‌توان به آسانی تهیه و بر روی دیوار نصب کرد. امروزه تنوع استیکر بسیار زیاد است. طرح های کارتونی و کودکانه در اشکال مختلف و اندازه های مختلف را می‌توانید تهیه کنید..

استیکر اتاق کودک به همراه تصاویر انواع مدل ها و راهنمای انتخاباستیکر اتاق کودک به همراه تصاویر انواع مدل ها و راهنمای انتخاباستیکر اتاق کودک به همراه تصاویر انواع مدل ها و راهنمای انتخاباستیکر اتاق کودک به همراه تصاویر انواع مدل ها و راهنمای انتخاباستیکر اتاق کودک به همراه تصاویر انواع مدل ها و راهنمای انتخاب

خرید پرده اتاق کودک

خرید پرده اتاق کودک ست با وسایل اتاق کودک

برای خرید پرده اتاق کودک می توانید از طرحهای پرده های جدید چاپی که امروزه بسیار پرطرفدار هستند استفاده کنید. تنوع پرده های چاپی باعث شده است که امروزه آنها از محبوبیت خاصی در بین کودکان و خانواده‌ها برخوردار شوند. پرده های چاپی طرح کودک در طرح های پسرانه و دخترانه و اسپرت و با تنوع فراوان ارائه می شوند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و روحیات کودک خود طرح مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. در پرده های چاپی معمولاً از رنگ های روشن و شاد استفاده شده است که عامل مهمی در جذابیت این نوع پرده ها در بین کودکان است.

پرده اتاق کودک در طرح های دخترانه : طرح فروزن طرح پرنسس ،گربه اشرافی

طرحهای پسرانه : سگ قهرمان ، طرح پو و دوستان ، مرد عنکبوتی ، طرح ملوان

طرح های اسپرت : طرح اسکروچ ، اولاف ، مینیون ، پاکوچولو

طرح نوزادی : خرگوشک ، پو ، پونی ، خرسی (چیدمان مبل در سال 1400 )

پرده اتاق خواب بچه پانچ چاپی طرح فانتزی زیبا + قیمت | هوم استایلقیمت و خرید پرده اتاق خواب نوجوان پانچ چاپی طرح پروانه | هوم استایلپرده طرح خرس خوابالو - فروشگاه اینترنتی آریلپرده اتاق کودک خرسی کد B162 | پرده | فرش ونیز کاشان

اتاق نوزاد

تخت اتاق نوزاد

نکته ی دیگر که در انتخاب گهواره و یا تخت خواب نوزاد باید به آن توجه کرد قابلیت تغییر ارتفاع تخت خواب است که بتوانید در شرایط مختلف آن را برای کودکتان تغییر دهید و به سادگی از آن لذت ببرد این قابلیت در اکثر تخت خواب ها وجود دارد پس به سادگی می توانید تختی با این قابلیت برای نوزاد دلبندتان انتخاب نمایید حضور اکسسوری های متحرک بالای تخت دلبندانتان می تواند آرامش بیشتری را در زمان حضور در تختشان برای آن ها فراهم کند.

بهترین رنگ اتاق نوزاد,انتخاب تخت و گهواره اتاق نوزاد

صندلی ننویی برای اتاق نوزاد

این صندلی ننویی می تواند جای خودش را به یک صندلی تابی آرام بخش در کنار پنجره بدهد و فضای خاصی را برای آرامش مادر و کودک فراهم کند.

چیدمان اتاق نوزاد,دکوراسیون و چیدمان اتاق نوزاد

صندلی ننویی می تواند جای خودش را به یک صندلی تابی آرام بخش در کنار پنجره بدهد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.