قیمت خرید بهترین راکت پینگ پنگ حرفه ای

راکت یکی از ابزار مهم در بعضی رشته‌های ورزشی است که امکان خرید آنلاین آن‌ها از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا فراهم است. در زیر به بررسی نکات مهم مرتبط با خرید این نوع از محصول می‌پردازیم.

قیمت خرید بهترین راکت پینگ پنگ حرفه ای

خرید راکت پینگ پنگ

راکت تنیس روی میز (یا بعبارت دیگر راکت پینگ پنگ) , ضروری ترین وسیله ورزشی مورد استفاده توسط یک تنیس باز (پینگ پنگ باز) می باشد که در آمریکا به آن Paddle, در انگلیس و هند Bat و در اصطلاحات فدراسیون جهانی تنیس روی میز به آن راکت Racket می گویند.

براساس قوانین فدراسیون جهانی تنیس روی میز, راکتهای پینگ پنگ می توانند به هر شکل و اندازه و وزنی باشند اما باید سطوح مسطحی در هر دو طرف آن وجود داشته باشد. بطورکلی راکتهای پینگ پنگ از دو بخش اصلی تیغه و رویه لاستیکی تشکیل شده اند, که جنس, ضخامت و ساختار هر یک از این دو اجزاء نقش بسیار مهمی در نحوه عملکرد تنیس باز ایفاء می کنند.

عموما راکتها به دو صورت آماده و سفارشی وجود دارند. راکتهای آماده, راکتهایی هستند که بصورت مونتاژ شده هستند و دارای تیغه و رویه لاستیکی مشخصی برای سبک بازی خاصی می باشند. این گونه از راکتها دارای اتواع زیادی می باشند و تولید کنندگان متعددی براساس یافته های خود اقدام به تولید این گونه از راکتهای پینگ پنگ می کنند.

در اینگونه از راکتها کافیست که براساس سبک بازی خود اقدام به انتخاب یکی از راکتهای آماده بکنید. اما, بعضی از ورزشکاران حرفه ای براساس سبک بازی خود, ترجیح می دهند که اجزاء مختلف راکت را بصورت جداگانه تهیه کنند و توسط خودشان راکتها را مونتاژ کنند که به این گونه از راکتها, راکتهای سفارشی می گویند.

راکتهای سفارشی راکتهایی هستند که اجزاء مختلف راکت مانند تیغه و رویه بصورت جداگانه توسط ورزشکار و براساس سبک بازی ورزشکار انتخاب می شوند و سپس این دو جزء بروی یکدیگر مونتاژ می شوند. در این حالت امکان دارد که ورزشکار تیغه خود را از یک برند و رویه لاستیکی خود را از برند دیگری استفاده نماید. عموما, استفاده از این راکتها برای مقاصد تفریحی و نیمه حرفه ای مقرون به صرفه نمی باشد و توصیه نمی شود.

بهترین راکت پینگ پنگ

رویه راکت پینگ پنگ :

انتخاب رویه راکت پینگ پنگ نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . رویه راکت نباید با چشمان بسته یا بدون علم یا از روی تعصب و تقلید انتخاب شود . انتخاب رویه راکت کاملا به سبک بازی شما بستگی دارد یک انتخاب اشتباه میتونه کل بازی شما رو نابود و انتخاب از روی علم و حساب شده میتونه بازی شما رو به اوج برسونه .

چند نکته اساسی که برای انتخاب رویه راکت پینگ پنگ مناسب باید در نظر بگیرید اینکه به دو فاکتور اسفنج رویه و لاستیک رویه باید دقت کنید . برای اسفنج فاکتوری به نام درجه سختی بیان می شود . هرچه درجه سختی کمتر باشد رویه نرمتر و برای بازی نزدیک میز مناسبتر است و قوس دهی بالاتری ایجاد میکند . هرچه درجه سختی بالاتر باشد رویه راکت سخت تر بوده و برای بازی سرعتی دور از میز یا تک های قدرتی مناسب تر است و کنترل رویه راکت کاهش می یابد .

قیمت خرید بهترین راکت پینگ پنگ حرفه ای

اما ضخامت :

اسفنج بیشتر برای بازی حمله ای و صخامت اسفنج پایینتر یا رویه های بدون اسفنج برای بازی دفاعی به کار می روند .

در مورد نوع لاستیک هم باید توجه کرد لاستیک از نوع جهنده یا چسبنده – سرعتی یا پرپیچ است . عمر رویه راکت پینگ پنگ کاملا به عمر کیفیت لاستیک اون بستگی دارد . کمپانی کورنلیوی فرانسه با بکارگیری از لاستیک های کارخانه لاستیک سازی میشلن آلمان با کیفیت ترین لاستیک رویه هارو تولید می کند .

رویه راکت به دودسته کلی صاف و دانه دار تقسیم می شود . رویه های صاف حمله ای که متداول ترین رویه راکت های بازار هستند سرعت و جهندگی و پیچدهی بالایی روی توپ پینگ پنگ ایجاد می کنند . رویه های صاف کنترلی که معمولا توسط کمپانی دبل هپینس تولید می شوند دارای لاستیکی با سطح چسبندگی بالا برای افزایش دقت و کنترل ضربه به کار می روند و نیاز به قدرت بدنی بالایی جهت بازی حمله ای دارند . رویه های صاف دفاعی که از آنها با نام آنتی یا ضد پیچ هم یاد می شود و معمولا بدون اسفتج هستند برای خنثی کردن ضربات پرپیچ و پرسرعت رقیب به کار می رود و جنبه کاملا دفاعی دارد و حمله کردن با آنها کاری تقریبا غیرممکن است و البته این رویه ها حداقل در ایران طرفدارای زیادی ندارد .

رویه های دانه دار نیز خود به دو دسته دانه کوتاه و دانه بلند تقسیم می شوند .

رویه های دانه کوتاه بیشتر برای بازی نیمه حمله ای نیمه کنترلی با بلوک های فشاری و سرعتی به کار می رود . پیدهی بالا با این رویه ها کار سختی هست اما مزیتشون این هست که سرعت و کنترل بالا رو باهم دارا هستند اما رویه های دانه بلند که به اشتباه از آنها به عنوان فینت هم یاد میشود رویه های دفاعی هستند که از آنها به عنوان معکوس کننده پیج توپ حریف استفاده می شود و برای کات کشیدن در نزدیک و دور از میز عالی هستند.

بازی با این رویه ها سبکی کاملا متفاوت طلب میکند و همچنین نیاز به تحرک کمتری دارد. در ایران استفاده از این رویه ها روبه افزایش است. این رویه در دونوع اسفنج دار و بدون اسفنج (OX) تولید شده که سری بدون اسفنج کنترلی تر بوده و جهندگی کمتری ایجاد می کند .

راکت پینگ پنگ حرفه ای

دقت کنید که نوع راکت برای افراد مبتدی و حرفه‌ای متفاوت است. شما از روز اول قادر نخواهید بود دسته‌ی راکت را مثل یک فرد حرفه‌ای به دست بگیرید. پس بهتر است از راکت‌های ساده و سبک برای شروع استفاده کنید.

کدام نوع راکت برای بازی دفاعی مناسب است؟

برای افرادی که سبک بازی دفاعی دارند بهتر است راکتی را انتخاب کنند که در آن‌ها اسفنج به کار نرفته باشد یا میزان ضخامت اسفنج به کار رفته در آن‌ها خیلی کم باشد.

کدام راکت پینگ پنگ بهتر است؟

برای خرید راکت بدمینتون به جنس، ضخامت و ساختار دسته پینگ پنگ و توری سطح دقت کنید. یک راکت خوب پینگ پنگ علاوه بر اوریگامی مناسب مقاومت و استحکام بالایی نیز دارد. خرید آنلاین انواع راکت بدمینتون، تنیس و پینگ‌پنگ از برندهای معتبر با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا امکان‌پذیر است.

بهترین راکت پینگ پنگ جهان

از جمله برندهای معتبر برای خرید راکت بدمینتون می‌توان به یونکس، ویلسون، ویش، فاکس و غیره اشاره کرد. اگر قصد خرید راکت پینگ‌پنگ دارید برندهای متنوع و زیادی در بازار برای فروش وجود دارند که می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با تخفیف آن‌ها را خریداری کنید. از برندهای مشهور تولیدکننده‌ی راکت پینگ‌پنگ می‌توان به استیگا، دونیک، باترفلای،کورنلیو، شیلدکروت، سانفلکس و … اشاره کرد. دانلوپ، هد و … نیز از برندهای مشهور راکت تنیس هستند.

راکت پینگ پنگ فرند شیپ

«راکت پینگ‌پنگ فرندشیپ» مدل «3 ستاره» راکتی باکیفیت بوده و می‌تواند برای مسابقات و استفاده برای این ورزش مفرح مناسب باشد. برای انتخاب راکت‌های پینگ‌پنگ باید موارد زیر را مدنظر قرار دهید مانند جنس بدنه راکت، سبک بودن راکت و ضخامت راکت که همه این ویژگی‌ها کنار هم آن را به راکتی حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد.  وزن و ابعاد آن نیز این راکت را به راکتی حرفه‌ای تبدیل کرده است. به‌علاوه وزن رویه به ضخامت اسفنج راکت بستگی دارد و اگر ضخامت رویه کم شود سرعت رویه هم کم می‌شود به همین دلیل بازیکنان رویه با حداکثر ضخامت را انتخاب می‌کنند. تا بازی سرعتی را به نمایش بگذارند. از ویژگی بسیار خوب این راکت سبک بودن آن است که درعین‌حال جنسی مقاوم داشته و به بازیکن در انجام حرکت و تکنیک کمک زیادی خواهد کرد. «راکت پینگ‌پنگ فرندشیپ» مدل «3 ستاره» تمام ویژگی‌های یک راکت مناسب را داشته تا شما از پینگ‌پنگ لذت ببرید.

راکت پینگ پنگ فرندشیپ مدل 12 ستاره

راکت پینگ پنگ دونیک

راکت پینگ پنگ دونیک شیلدکروت مدل Waldner Line Level 700برای بازیکنانی با سبک بازی تهاجمی طراحی و تولید شده است. بر اساس جدول انتخابی دونیک شیلدکروت، عدد 700 بیانگر این بوده که این راکت پیچش و سرعت بسیار خوبی دارد و همچنین می‌تواند از پس اجرای تکنیک‌های پیشرفته به خوبی بربیاید. در ساختار دسته این راکت از فناوری ERGO استفاده شده است. استفاده از این فناوری برای دسته ساختاری ارگونومیک به همراه دارد و باعث می‌شود که راکت به خوبی در دستان شما جای بگیرد. برش‌های گردی که در بالای دسته وجود دارند باعث می‌شوند تا فشار اضافی به دست نیاید و از بازی کردن با این راکت تجربه خوبی داشته باشید.
در ساختار دسته همچنین از فناوری ABP استفاده شده است که کارایی آن در تصویر چاپ شده بر روی راکت مشهود است. به واسطه وجود این فناوری یک خشاب در داخل دسته وجود دارد که می‌توان آن را چرخاند و بیرون کشید و سپس مرکز تعادل راکت را به سادگی عوض کرد. اگر مرکز تعادل را سمت سر راکت تغییر دهیم، می‌توان ضربات محکم‌تری به توپ وارد کرد و بازی تهاجمی‌تری داشت. و اگر مرکز تعادل را به سمت پایین یا دسته راکت تغییر دهیم، می‌توانیم بازی دقیق‌تر با کنترل بیشتری داشته و بر روی توپ و ضربات خود مسلط‌‌تر باشیم. این راکت در امتیازدهی سرعت عدد 80 و در قسمت کنترل عدد 60 را دارد که آن را بیشتر برای بازیکنان حرفه‌ای مناسب می‌سازد. شرکت دونیک شیلدکروت یک شرکت آلمانی است و به صورت تخصصی در زمینه ورزش پینگ پنگ فعالیت می‌کند. این شرکت یکی از اسپانسر‌های اصلی بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای پینگ پنگ بوده و به همین دلیل به نامی آشنا تبدیل در بین طرفداران این ورزش تبدیل شده است.
راکت پینگ پنگ دونیک شیلدکروت مدل Waldner Line Level 700 با داشتن ساختار با کیفیت و فناوری‌های ERGO و ABP می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازیکنان حرفه‌ای باشد.

راکت پینگ پنگ دونیک شیلدکروت مدل Waldner Line Level 700

قیمت راکت پینگ پنگ

در این مطلب، لیستی از راکت پینگ پنگ زیبا، باکیفیت و ارزان را برای شما آماده کرده‌ایم. این راکت ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده قیمت روز، اطلاعات و تصاویر بیشتر در مورد محصول را دیده و محصول مورد نظر را به صورت اینترنتی سفارش دهید.( خرید کلاه ایمنی دوچرخه سواری ارزان )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.