قیمت و خرید اینترنتی رنگ موی ریتون ایتالیا دیجی کالا

رنگ مو ریتون زیبایی و درخشندگی فوق العاده ای را برای موهایتان فراهم می کند و می توانید با استفاده از رنگ موی ریتون، زیبایی مورد انتظارتان را برای موهایتان فراهم کنید. رعایت برخی نکات برای تثبیت رنگ مو و همچنین مراقبت بعد از رنگ کردن موها بسیار ضروری خواهد بود. در ادامه به برخی از این نکات ساده اشاره می کنیم که با در نظر داشتن آنها می توانید سلامت موهایتان را پس از رنگ کردن، تامین کنید.

رنگ موی ریتون سری Natural Shades شماره 7

[digikala11633636363]

به موهایتان استراحت دهید

چند روز قبل از اینکه برای رنگ کردن موهایتان به آرایشگاه مراجعه کنید، یا رنگ کردن موهایتان را خودتان انجام دهید، حتما به موهای خود استراحتی بدهید و از محصولات مراقبت از مو که نیاز به شستشو ندارند استفاده کنید. استفاده از برخی محصولات مراقبت از مو می تواند به موهایتان کمک کند که بهتر رنگ بگیرند و بعد از عمل رنگ کردن، موهایتان ظاهر بهتری داشته باشند.

برای شستن مجدد موهایتان عجله نکنید

بعد از آنکه موهایتان را رنگ کردید، برای شستن مجددشان چند روز فاصله ایجاد کنید و یک یا دو روز صبر کنید. با این کار رنگ به خوبی روی موها تثبیت می شود و با شستشوی مجدد از بین نمی رود. معمولا بعد از ۴۸ ساعت که از رنگ کردن موهایتان گذشت، رنگ جدید به خوبی روی کوتیکول مو باقی می ماند و تثبیت می شود. بعد از این مدت می توانید شستشوی روتین خودتان را انجام دهید و هر زمان که خواستید موهایتان را بشویید.

از آب سرد برای دوش گرفتن استفاده کنید

حمام کردن و شستشوی موها با آب داغ می تواند به رنگ موهایتان آسیب بزند و به تدیج شفافیت و رنگ مناسبی که موها دارند را خراب کند. سطح موها هم که از کوتیکول تشکیل شده است، درست مانند پوست بدن، با آب داغ خشک می شود و از حالت طبیعی خود خارج می گردد. این اتفاق برای موهای رنگ شده بسیار بارزتر خواهد بود و رنگی که روی سطح موها قرار دارد با آب داغ در زمان حمام سریع تر از بین می رود و موها کمرنگ می شوند. اگر به حمام کردن با آب سرد عادت ندارید، فقط هنگام شامپو زدن و شستن موهایتان از آب داغ استفاده نکنید و بقیه مراحل شسشتشوی خودتان را با آب نیمه گرم انجام دهید.

شامپوی مناسب تهیه کنید

از شامپو و نرم کننده هایی استفاده کنید که دارای ترکیبات سولفات‌دار نباشند و شرایط مناسبی برای موها ایجاد کنند. ترکیبات سولفات‌دار می توانند مثل مواد سفید کننده اثر کنند و رنگ موها را از بین ببرند. به همین دلیل هنگام خرید شامپو، به محصولاتی توجه کنید که برای موهای رنگ شده و به منظور محافظت از رنگ موها ساخته شده اند. برخی از شامپوها و نرم کننده هایی که برای موهای رنگ شده عرضه می شوند، دارای مقادیر اندکی رنگدانه در ترکیباتشان هستند که هنگام شستشو به تثبیت رنگ موها کمک می کند. خرید و استفاده از چنین شامپوهایی باعث می شود که رنگ موها خیلی زود از بین نروند و موهایتان بعد از چند دفعه حمام کردن نیاز به رنگ کردن مجدد پیدا نکنند. همچنین برای ماندگاری بیشتر رنگ مو، می توانید از محصولاتی استفاده کنید که بعد از رنگ کردن، به تثبیت رنگ بیشتر کمک می کنند و با تغذیه موها از آسیپ پذیر شدن آنها جلوگیری می کنند. با به کارگیری محصولات مناسب مراقبت و شستشوی موهای رنگ شده، درخشندگی موهایتان بیشتر حفظ شده و رنگشان دیرتر از بین می رود.

در استفاده از برخی محصولات مو احتیاط کنید

استفاده از محصولاتی که به آبرسانی مناسب موها کمک می کنند و آنها را هیدراته نگاه می دارند بسیار توصیه می شود. در عین حال از مواد شوینده و مراقبتی که موهایتان را خشک می کنند استفاده نکنید. هر چه موهایتان خشک تر باشد، آسیب پذیرتر خواهند بود و در نتیجه رنگ موهایتان هم زودتر خراب می شود. همچنین استفاده بیش از حد از نرم کننده ها و حالت دهنده ها نیز برای سلامتی موها ضرر دارد و می تواند موجب از دست رفتن رطوبت آنها شود و به مرور زمان موهایتان را خشک کند. بنابراین به همان اندازه که نرم کننده ها برای رنگ موهایتان و سلامتشان مفید است، استفاده بیش از حد آنها و به صورت روزانه به هیچ وجه توصیه نمی شود.

رنگ موی ریتون، یکی از رنگ موهای پر طرفدار ایتالیاییست.از مشخصه های آن می توان به پوشش عالی و دوام زیاد آن اشاره کرد.همچنین میزان آمونیاک موجود در این رنگ بسیار پایین است که باعث آسیب رسانی کمتر به ساقه های مو می گردد.
علاوه بر این، رنگ موی ریتون، حاوی نرم کننده است که بعد از رنگ کردن، از خشکی و زبر شدن موها جلوگیری می نماید جهت دیدن کاتالوگ رنگ موی ریتون و همچنین خرید اینترنتی رنگ موی ریتون میتوانید سری به ادامه مقاله بزنید در پایان لیستی از رنگ مو ها و همچنین قیمت رنگ مو موی ایتالیایی ریتون قرار داده شده است .

برای خرید بهترین اتو مو میتوانید سری به مقاله قیمت خرید بهترین نوع اتو مو بابلیس بزنید و اتو مو مورد نیاز خود را خریداری کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.