قیمت خرید انواع زانو بند طبی

امروزه درد زانو به علت فشار و صدمات مختلف به یکی از مشکلات جوامع بشری تبدیل شده است، دلایل مختلفی ممکن است مسبب این معضل باشند که از حوصله بحث ما خارج است‌.به هر حال در طول فعالیت روزانه فشارهایی بر روی زانوهای شما وارد می‌شود که ممکن است درد ناشی از آن‌ها در روند نشست و برخاست شما اختلال ایجاد کند.این فشارها چگونه و چقدر وارد می‌شوند خیلی اهمیت ندارد مهم این است که در صورت بروز مشکلاتی هر چند سطحی سریعا در صدد رفع آن برآمده و خود را به پزشکی حاذق در این زمینه نشان دهید تا او برای شما تعیین کند که آیا نیاز به خرید زانوبند و استفاده از آن دارید یا خیر؟در صورت نیاز به خرید زانوبند طبی و آشنایی با انواع مختلفی از این محصول سلامتی با ما در ادامه این مطلب از راهنمای خرید آنلاین پنداریم همراه باشید.

قیمت خرید انواع زانو بند طبی

انواع زانوبند طبی

مدل استوانه‌ای: به زانوبند استوانه‌ای، آستین زانو نیز گفته می‌شود چرا که همچون یک آستین عمل کرده و با گرم نگه داشتن قسمت زانوی پای شما و تحریک بیشتر گردش خود در آن قسمت از بدن سبب کاهش درد و التهاب زانوهای‌ شما می‌گردد.از این مدل زانوبندها برای زمینه‌های صدماتی سطحی استفاده می‌شود و جنس آن‌ها را عمدتاً از نئوپرن در نظر می‌گیرند.

مدل بارانداز: از یک زانوبند بارانداز بیشتر برای انتقال فشار از روی کاسه زانو به قسمت‌های نزدیکتر آن استفاده می‌شود تا بتوان به این طریق درد و التهاب به وجود آمده در زانوها را کاهش داد و بیماری را بهبود بخشید.

مدل لولا‌دار: از این نوع زانوبندها تنها برای زمانی که آسیب پذیری شدیدی بر روی مفصل زانو و کاسه آن ایجاد شده باشد، استفاده می‌کنند. این مدل از زانوبندها دارای قفل هستند و از خم و راست شدن و هم‌چنین چپ و راست گردش کردن کاسه زانو تا بهبودی کامل جلوگیری می‌نمایند.با بهره گیری از این مدل زانوبندها می‌توان از وارد شدن هرگونه فشاری به داخل و یا قسمت بیرونی زانوی فرد آسیب دیده جلوگیری نمود.البته یادتان باشد تنها پزشک معالج شما باید دستور استفاده از این مدل محصولات سلامت محور را برایتان صادر کند و خرید آزاد آن ممکن است سبب وارد شدن آسیب‌هایی جدی به زانوی شما گردد.

مدل پایدار کننده: زانوبندهای پایدارکننده زمانی به کار گرفته می‌شوند که آسیب دیدگی زانوی فرد به حدی باشد که نیاز به عمل جراحی پیدا نماید. پس از انجام عمل برای ثابت و پایدار نگه‌داشتن وضعیت زانوها از این مدل محصولات پزشکی استفاده می‌شود.اندازه طول این زانوبندها از کشاله ران تا ساق پاست و در ساختار داخلی آن‌ها از دو محافظ کمک گرفته می‌شود تا از رباط صدمه خورده مراقبت بیشتری به این وسیله صورت پذیرد.

ساپورت مقاومتی : ساپورت مقاومتی یک نوع زانوبند طبی ورزشی از نوع آتل بدون بند و فوق العاده راحت است که برای پشتیبانی از صدمات غضروف ، آرتریت خفیف و ضایعات رباط زانو مناسب است.پایداری و استقامت زانو را در حین ورزش و آسیب های رباط غضروف ، میانی (داخل) و جانبی (خارج)  را بهبود می بخشد. حائل های نعل اسبی، دو قسمت میانی و دو قسمت داخلی، به اضافه یک کاسه زانوی باز ، ساپورتی را ارائه می دهد که بدون لولای فلزی است.

نکات مهم هنگام خرید زانوبند

تعیین نوع مناسب

اولین نکته در خصوص خرید زانوبند طبی توجه به نوع آن است که برای این منظور پیشنهاد می شود با مطالعه بخش قبلی به مورد منتخب و مورد نیاز خود دست پیدا کرده و سپس در راستای خرید آن اقدام نمایید.

انتخاب سایز

دومین مورد در انتخاب زانوبند طبی کشکک مربوط به انتخاب سایز محصول می شود. یادتان باشد زانوبند شما حتما باید از اندازه ای مناسب با ابعاد زانو و فرم آناتومی آن برخوردار باشد؛ پس از خرید زانوبندهای بزرگتر و یا کوچکتر از اندازه زانوهای خود اجتناب نمایید؛

البته به این نکته نیز توجه کنید که اغلب زانوبندها بصورت چسبی و با برخورداری از بندهایی قابل تنظیم به دور زانوهایتان بسته می شوند.

جنس محصول

از دیگر فاکتورهای اساسی در انتخاب و خرید زانوبند توجه به جنس محصول است که اصولا از نوع نئوپرن، الاستیک، کش و … تولید می شود. فراموش نکنید که جنس زانوبند شما از هر نوعی که باشد بایستی ضد حساسیت باشد تا پوست بدنتان را دچار مشکل نکند.

استفاده راحت

به عامل راحتی در استفاده از انواع و اقسام محصولات طبی-پزشکی نظیر همین زانوبندها نیز توجه داشته باشید. گاهی اوقات لازم است با توجه به شدت جراحت وارد شده به زانو و به دستور البته پزشک از یک زانوبند بصورت ۲۴ ساعته استفاده کرد که در این خصوص فاکتور راحتی برای شخصی که از آن استفاده می کند، بسیار حائز اهمیت می باشد!

قیمت زانوبند طبی

نوع، جنس، برند تولید کننده و دیگر مواردی از این دست همگی از جمله نکاتی هستند که بر روی قیمت زانوبند طبی تاثیرگذار هستند. با این حال اما توصیه اکید ما را فراموش نکرده و در صورت تمایل به استفاده از زانوبند به هر دلیلی حتما پیش از خرید محصول با پزشک متخصص ارتوپد در این زمینه مشورت نمایید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید زانوبند توجه شما را به 20 مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.همچنین اگر قصد خرید قوزبند کمر طبی را دارید می توانید سری به مقاله قیمت خرید قوزبند کمر طبی بزنید و محصول مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خرید نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.