خرید بهترین ساب ووفر ماشین و خودرو + قیمت

ساب ووفر یا ساب که به انگلیسی آن را با نام subwoofer می‌شناسیم در بین جوان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. این وسیله کاربردی برای سیستم پخش خودرو است که حالت باس و بم را به شکل حیرت انگیزی تغییر داده و باعث می‌شود صدای موسیقی را با کیفیتی فوق العاده داشته باشید. علاوه بر این به قدری می‌تواند قدرت داشته باشد که موهای بدنتان سیخ شود.

ساب ووفر خودرو سن سویی مدل SA-W12F

اگر به دنبال نصب سیستم صوتی حرفه‌ای بر روی خودرو باشید این امکان وجود دارد که علاوه بر تغییر باندها به سراغ استفاده از ساب‌ووفر نیز بروید. خرید ساب ووفر برای مواردی به کار می‌رود که نیاز به حجم زیادی از صدای بم یا به اصطلاح Bass‌ زیاد دارید که این مورد برای علاقه‌مندان موسیقی بسیار جذاب به نظر می‌رسد. برای راه‌اندازی ساب‌ووفر نیاز به آمپلی‌فایر وجود دارد. نخوه نصب ساب‌ووفرها نیز معمولا به دو صورت است که بر روی طاقچه یا داخل جعبه مخصوص خود قرار می‌گیرند.

خرید ساب ووفر ماشین و قیمت ساب ماشین

به زبان ساده اگر از فاصله دور روشنایی لامپ‌ها را دیده باشید متوجه چشمک زدن آنها می‌شوید. این مسئله به دلیل خاصیت فرکانس است که یک لامپ که با برق شهری 50 هرتزی شهر روشن می‌شود در هر ثانیه 100 بار روشن و خاموش می‌شود. این خاصیت به دلیل بسامد ایجاد می‌شود ولی چون تعداد زیاد است و خیلی سریع رخ می‌دهد شما اصلا متوجه آن نمی‌شوید.

در مورد صدا هم همین مسئله حکم می‌کند که از ارتعاش در هوا ایجاد می‌شود. اگر صدای تولید شده هوا را سریع‌تر حرکت دهد متوجه صدایی تیز خواهید شد؛ برعکس، صدایی که هوا را آهسته تکان دهد ارتعاش کمتری داشته و بم یا بهتر بگوییم کلفت‌تر شنیده می‌شود. این میزان ارتعاش بر اساس هرتز مشخص می‌شود که برای نمونه گفته می‌شود در یک ثانیه چند بار هوا مرتعش شده است. ارتعاش صدایی با 10000 بار در ثانیه صدای تیز مثل جیغ زدن دارد و ارتعاش صدایی با 100 بار در ثانیه صدایی کلف و البته بم دارد که مانند داد زدن مرد به نظر می‌رسد.

در موسیقی سه نوع صدا داریم که عبارتند از:

  • صدای خواننده که به midrange معروف است.
  • صدای بم و کلفت که توسط ساب ووفر شنیده می‌شود.
  • صدای زیر که توسط تیوتر شنیده می‌شود.

در سیستم ساب ماشین هر سه این وسیله به شکل خاصی وجود دارند که هر یک با درصد خاصی صداها را تولید می‌کنند. اما برخی به دنبال این هستند تا به صورت تخصصی هر سه صدا را داشته باشند که صدای با کیفیت و بلندتری را از سیستم پخش خودرو خارج کنند. در این صورت از ساب ووفر جداگانه و تیوتیر جداگانه استفاده می‌شود. پس در نتیجه ساب ووفر باعث می‌شود تا شما صدای بم و کلفت را بهتر بشنوید که در صداهای bass تولید می‌شود. این صدا همان حالتی است که در موسیقی گفته می‌شود آهنگ دارای بیس است. قیمت ساب برای ماشین به نرخ روز در حال تغییر است جهت دیدن قیمت انواع ساب ووفر خودرو میتوانید به ادامه مقاله مراجعه کنید .

انواع ساب ووفر ماشین

به صورت کلی دو نوع ساب ووفر داریم که هر یک ویژگی خاص خود را دارد.

  • ساب ووفر اکتیو : ساب اکتیو خودرو نیازی به آمپلی فایر ندارید و خود ساب امکان کنترل صوت را بر عهده دارد.
  • ساب ووفر پسیو: در این نوع نیاز به آمپلی فایر دارید؛ زیرا در این پکیج فقط یک بلندگوی بزرگ قرار دارد که قادر به کنترل صوت نیست.

ساب ووفر دیجی کالا

ساب‌ووفر پایونیر : امروزه در تولید سیستم صوتی ماشین پایونیر یکی از بزرگترین شرکتها می باشد این شرکت که در اصل ژاپنی می باشد امروزه سهم عمده فروش بازار سیستم صوتی ماشین را بالاتر از شرکتهایی چون سونی، کنوود و جی وی سی به خود اختصاص داده است.پایونیر با گذشت زمان وبا تمرکز ویژه بروی سیستمهای صوتی وتصویری اتومبیل در حال حاضر به یکی از غولهای این رشته تبدیل شده است ودر بازار بسیار تاثیر گزار است پایونیر در ایران در زمینه سیستمهای ماشینی بیش از هر مارک دیگری شناخته شده است وشاید علتش قدمت 40 ساله حضور در ایران و همچنین تنوع بالای محصولاتش است .در ادامه مطلب بهترین ساب پایونیر و انواع آن به همراه قیمت ساب ووفر پایونیر جهت خرید اینترنتی شما عزیزان قرار داده شده است .

ساب ووفر اینفینیتی : اینفینیتی یکی از سادندگان مشهور لوازم صوتی است که بلندگوها و ساب‌ووفرهای مخصوص اتومبیل آن از محبوبیت زیادی در بین علاقمندان سیستم‌های صوتی خودرو برخوردار است. قیمت ساب اینفینیتی بر اساس مدل های متنوع آن متفاوت است .

 

اگر قصد خرید کنسول وسط ماشین برای خودرو خود را دارید میتوانید سری به مقاله قیمت خرید کنسول وسط ماشین بیندازید و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.