خرید 10 ساعت دخترانه صورتی فانتزی ارزان دیجیکالا

ساعت دخترانه صورتی نشانه ای از روحیه لطیف دخترانه است. رنگ صورتی یکی از جذاب ترین و زیباترین رنگ ها در میان خانم ها و دختر خانم های جوان است و آن ها علاقه بسیار زیادی به محصولات رنگ صورتی دارند. اگر از آن دسته از دختر خانم هایی هستید که علاقه بسیار زیادی به رنگ صورتی دارید و می خواهید ساعت دخترانه صورتی را برای خودتان تهیه و خریداری کنید با ما همراه باشید تا ادامه این بخش، به معرفی ساعت های زیبای دخترانه ای بپردازیم که رنگ اصلی بدنه و بند آن ها صورتی است.

[irp]

چه نوع تیپ از ساعت هایی به رنگ صورتی هستند؟

ساعت های زنانه و دخترانه در انواع متفاوت و مختلفی از جمله رسمی، کلاسیک، فانتزی و… موجود هستند که طراحی رنگ بدنه و بند آن ها معمولا به رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای و … است.

[digikala41609945085]

در واقع آن دسته از ساعت های مچی ای که به رنگ صورتی هستند در دسته محصولات اسپرت و فانتزی قرار می گیرند. بنابراین اگر به دنبال تهیه و خرید ساعت دخترانه صورتی هستید باید به دنبال محصولاتی باشید که در دسته ساعت های مچی فانتزی و اسپرت قرار می گیرند.

خرید 10 ساعت دخترانه صورتی فانتزی ارزان دیجیکالا

طراحی ساعت دخترانه صورتی اسپرت و فانتزی به چه صورت است؟

ساعت های اسپرت و فانتزی را نیز می توان به عنوان پرفروش ترین ساعت های مچی در میان دختر خانم ها جوان دانست چراکه آن ها در این سن علاقه بسیار زیادی به خرید محصولات رنگی دارند از این رو یکی از محصولات بسیار مهمی که در دید آن ها قرار دارد، ساعت است. آن ها می توانند ساعت صورتی رنگ خود را با انواع شال، کیف، روسری و… ست نمایند و استایل بسیار جذاب و زیبایی را برای خودشان فراهم کنند.

[irp]

طراحی رنگ صورتی بر روی بند ساعت

به طور کلی یکی از مهم ترین قسمت هایی که می تواند رنگ صورتی یک ساعت را به چشم مخاطب بزند، رنگ آمیزی بر روی بند آن است. به طور معمول ساعت های دخترانه صورتی رنگ، دارای بندی صورتی و بسیار جذاب هستند که زیبایی بسیار منحصر به فردی را به ساعت بخشیده است.

طراحی ساعت دخترانه صورتی و شخصیت کارتونی بر روی پس زمینه صفحه ساعت

نوع دیگر طراحی محصولات ساعت مچی دخترانه صورتی رنگ عموما بر روی پس زمینه اصلی ساعت است. در این بخش عموما شخصیت های کارتونی صورتی رنگ همانند باربی، اسب شاخ دار و… را بر روی پس زمینه صفحه اصلی ساعت طراحی می کنند تا در این صورت زیبایی ساعت دوچندان شود.

طراحی رنگ صورتی بر روی بدنه، بند و پس زمینه ساعت

در اکثر موارد نیز رنگ صورتی به عنوان تم و رنگ اصلی در ساعت های مچی استفاده می شود که در این نوع از محصولات می توان شاهد استفاده از رنگ صورتی بر روی بدنه اصلی محصول، بند و پس زمینه آن بود. این نوع از طراحی در میان دختران جوان جایگاه بسیار ویژه و ممتاز دارد.

در طراحی ساعت های فانتزی از چه شخصیت هایی استفاده می شود؟

همان طور که در محصولات زیر نیز مشاهده می کنید از انواع شخصیت های کارتونی در طراحی ساعت های صورتی رنگ استفاده شده است. البته شخصیت هایی انتخاب می شوند که رنگ آن ها نیز صورتی بوده و در میان دختران محبوب باشد. در برخی از موارد می توان شاهد طراحی گل های صورتی، باربی، پرنسس های کارتونی، اسب های تک شاخ صورتی رنگ و… بود که عملا دخترخانم ها در سن خود علاقه بسیار زیادی به این شخصیت های کارتونی دارند. البته این طراحی ساعت های شما را در دسته ساعت های فانتزی قرار می دهند! ساعت های دخترانه ای نیز در بازار فروش وجود دارد که تنها بند آن ها به رنگ صورتی است.

[irp]

چه برند هایی ساعت دخترانه صورتی را تولید می کنند؟

عموما اکثر برند های موجود در بازار اقدام به تهیه و تولید ساعت دخترانه صورتی نموده اند و شما می توانید به راحتی با یک جستجوی ساده و یا مراجعه به ادامه این مقاله با تمامی ساعت های دخترانه صورتی رنگ و پرفروش بازار ایران آشنا شوید و مناسب ترین آن ها را برای خودتان انتخاب و خریداری کنید. البته لازم به ذکر است که ساعت دخترانه صورتی به دلیل جذابیت رنگی آن می تواند به عنوان یک هدیه بسیار زیبا نیز تهیه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.