قیمت خرید 22 مدل ست کابینت و روشویی لوکس و با کیفیت

ست کابینت و روشویی در واقع همان چیزی است که می تواند به محیط سرویس بهداشتی و حمام شما ظاهری شیک و جذاب ببخشد. امروزه بسیاری از طراحان فضای داخلی جهت زیباسازی فضای سرویس های بهداشتی و حمام نیز از همین روشویی های کابینتی استفاده می کنند که خوشبختانه امروزه از تنوع مدلی و طرحی مختلفی نیز برخوردار برخوردار می باشند. در ادامه این مطلب با پنداریم همراه شوید تا شما را با یکسری از نکات مهم در خصوص خرید ست کابینت و روشویی بیشتر آشنا نماییم.

قیمت خرید 22 مدل ست کابینت و روشویی لوکس و با کیفیت

آشنایی با انواع طرح های کابینت و روشویی

طرح های ساده:

  • این نوع از طرح ها معمولا از دوام و میزان استحکام کمتری برخوردار هستند.
  • کاملا ساده و بدون هیچ المان اضافه ای طراحی و تولید می شوند.
  • به نسبت دیگر طرح ها از قیمت کمتری در بازار برخوردار می باشند.

طرح های مدرن:

  • از جنس PVC ساخته می شوند.
  • دارای تنوع مدلی و رنگی بسیار زیادی هستند.
  • هم از قابلیت نصب دیواری برخوردارند و هم می توان بصورت پایه دار از آن ها استفاده کرد.
  • ظاهری شیک و امروزی تری به نسبت دیگر طرح های موجود در بازار دارند.

طرح های سلطنتی:

  • پیش ترها از چوب و امروزه از PVC ساخته می شوند.
  • همواره بصورت پایه دار با قابلیت نصب بر روی زمین طراحی می شوند.
  • به دلیل ظاهر سلطنتی خود و ریزه کاری های موجود در طرح و نقشه از زیبایی بیشتری برخوردارند.
  • معمولا از دیگر طرح های ست کابینت و روشویی گران قیمت تر هستند.

نکات مهم هنگام خرید ست کابینت و روشویی

انتخاب طرح: نخستین نکته برای خرید ست روشویی و کابینت توجه به انتخاب طرح آن است که می توانید برای این منظور از مطالب گفته شده در قسمت قبل از همین مطلب استفاده نمایید.

دیواری یا زمینی: نکته دوم مربوط به نحوه اتصال و استفاده از روشویی های کابینت دار است که از این حیث می توان آن ها را به دو دسته پایه دار یا دیواری تقسیم نمود که هر یک دارای مزایای خاصی نیز هستند.

اندازه محصول: منظور ما از اندازه یعنی عرض و ارتفاع کابینت و همچنین عمق فضای داخلی آن که باید شما با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی و همچنین حمام خود اقدام به خرید ست کابینت و روشویی مناسب با آن نمایید.

جنس بدنه: امروزه اغلب ست روشویی کابینتی از PVC طراحی و ساخته می شوند اما با این حال شما می توانید با کمی جستجو در بازار با مدل ها  و جنس های دیگری نیز از این نوع محصولات بهداشتی مواجه شوید.

جنس روکش: مورد بعدی در خصوص انتخاب و خرید ست کابینت و روشویی توجه به جنس روکش آن است که در وهله اول بایستی مقاوم در برابر رطوبت و ضد آب باشد و در وهله دوم کاملا ضد خش و مقاوم در برابر فشار و نیز باشد.

رنگ و طراحی: ست های کابینت و روشویی امروزه از تنوع رنگی و طرحی بسیار زیادی در بازار برخوردار هستند و این شما هستید که باید با توجه به سبک سرویس بهداشتی و همچنین رنگ دیوارها و سایر دیگر لوازم موجود در این بخش های خانه و یا محل کارتان اقدام به خرید یک ست مناسب با هارمونی رنگی و سبک دکوراسیون فضاهای خود کنید.

جنس و طرح کاسه روشویی: حتما در انتخاب و خرید خود به جنس و طرح کاسه روشویی کابینتی خود نیز توجه داشته باشید که می تواند از سنگ های مختلفی برای این منظور استفاده شده باشد.

نحوه باز و بسته شدن درب کابینت: مورد بعدی مربوط به نحوه باز و بسته کردن درب کابینت های متصل به روشویی است که همی تواند بصورت لولایی و هم بصورت کشویی باشد.

با آینه یا بدون آینه: خریداران محترم توجه داشته باشند ست کابینت و روشویی هم می تواند با آینه بفروش برسد و هم بدون آینه باشد که در انتخاب هر یک از این دو حالت ضمن تاثیر گذاشتن بر روی قیمت نهایی محصول تنها بسته به نظر و سلیقه شما عزیزان دارد.

قیمت ست کابینت و روشویی: قیمت ست کابینت و روشویی با توجه به تمامی نکات مهمی که ما در این مطلب به شما معرفی کردیم تعیین می شود و اکنون این شما هستید که باید با توجه به فضای سرویس های بهداشتی و همچنین میزان بودجه خود اقدام به خرید محصول مورد نظرتان کنید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید ست کابینت و روشویی توجه شما را به 20 مدل برتر از فول ست روشویی جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این روشویی های کابینت دار از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.