سنجاق سینه طلا نوزاد ، بلوچی ، قشقایی ، فانتزی

سنجاق سینه طلا از دیگر زیورآلات محبوب خانم ها است که به راحتی آن را بر روی شال و یا یقه لباس خود متصل کرده و با ظاهری آراسته در مهمانی های رسمی و یا خودمانی خودنمایی می کنند.

خرید سنجاق سینه طلا همچون دیگر زیورآلات ساخته شده از فلز گرانبهای طلا بایستی با در نظر گرفتن مواردی صورت گیرد که ما در ادامه این مطلب از پنداریم شما را با این نکات مهم آشنا خواهیم نمود.

سنجاق سینه طلا نوزاد ، بلوچی ، قشقایی ، فانتزی

انواع مدل سنجاق سینه طلا

سنجاق سینه طلا نوزاد :

بسیاری از پدر و مادر ها نسبت به حساسیت کودک خود نسبت به هر آن چه دور گردن او قرار می گیرد گله مند هستند و از این که نمی توانند گردنبند و یا پلاک و زنجیر مورد نظر خود را بر گردن کودک دلبندشان بیاویزند ابراز ناراحتی می کنند.

سنجاق سینه طلا مخصوص کودکان برای حل این مشکل طراحی و تولید شده است.پدر و مادر های گرامی می توانند برای کودکانی که دارای حساسیت هستند از سنجاق سینه طلا کودک استفاده کنند.

از جمله ویژگی های سنجاق سینه طلای کودک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این سنجاق سینه های نوزاد با استفاده از سنجاق های محکم طراحی شده است، بنابراین نمی توان به راحتی آن را باز کرد.
  • طراحی زیبا و کودکانه آویز این سنجاق سینه های طلا سبب جلب نظر بسیاری از کودکان و خانواده ها شده است.
  • انواع مدل های سنجاق سینه طلا نوزاد را می توان به عنوان هدیه برای نوزادان تازه متولد شده مورد استفاده قرار داد.

سنجاق سینه طلا نوزاد ، بلوچی ، قشقایی ، فانتزی

سنجاق سینه طلا فانتزی :

سنجاق سینه با طرح فانتزی احتیاج به خلاقیت داره و میتونید هر جور که بخواهید از آنها استفاده کنید امکان ساخت این سنجاق سینه ها با انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی وجود دارد.

جنس فلز این محصول، از طلا است سنجاق سینه‌ همان‌طور که از نامش هم مشخص است برای تزئین جلوی لباس در ناحیه‌ی قفسه‌ی سینه مورد استفاده قرار می‌گیرد و میتواند به لباس دختران درخشش قابل توجهی ببخشد.

سنجاق سینه طلا نوزاد ، بلوچی ، قشقایی ، فانتزی

سنجاق سینه طلا بلوچی :

سنجاق سینه طلا بلوچی  یکی از زیباترین و خوش نقش ترین زیورآلات زنان بلوچی است که به شکلی زیبا و بسیار هنرمندانه در قالب های متنوع به صورت دست ساز یا با دستگاه پرس ساخته می شود.

سنجاق سینه بلوچی به شکل یک نیم دایره دندانه دار با برگ های نازک طلایی در حاشیه و نگین های فیروزه و یاقوت بر سطح آن است و گواهی است بر حسن ظرافت کار زرگران و سلیقه زنان بلوچ که با استفاده از سنجاق، چاک جلوی پیراهن را در قسمت سینه می بندند.

سنجاق سینه طلا نوزاد ، بلوچی ، قشقایی ، فانتزی

سنجاق سینه طلا قشقایی :

زنان قشقایی از سنجاق طلا برای اتصال چارقد به دستمال سر در بالای پیشیانی استفاده می کنند و به آن سنجاق چارقد می گویند و جز جهیزیه دختر خانم های قشقایی است در ایران از دیرباز به عنوان قطعه‌ای از لباس در میان ایل قشقایی مطرح است.

جواهرات قشقایی معمولا دست ساز هستند و در طرح سنجاق طلا قشقایی پلاک یا سکه می آویزند.

سنجاق سینه طلا نوزاد ، بلوچی ، قشقایی ، فانتزی

نکات مهم هنگام خرید سنجاق سینه طلا

اصل و اورجینال بودن محصول: با توجه به نوع خرید شما که قصد تهیه کردن یک کالایی ساخته شده از جنس طلا را با توجه به قیمت فزاینده آن در بازار امروز کرده اید؛ حتما باید به هنگام فرآیند خریدتان از اصل و غیر تقلبی بودن سنجاق سینه طلا مورد نظرتان اطمینان حاصل نمایید که برای این امر هم می توانید از روش های تشخیص دهنده رایج استفاده کنید و هم با خرید سنجاق سینه طلا از یک فروشگاه معتبر و نام آشنا خیال خود را راحت نمایید.

عیار طلا: برای ساخت سنجاق سینه طلا نیز طلاسازان از عیار ۱۸ و ۲۴ استفاده می کنند که البته عیار هجده در بازار از فروش بهتری با توجه به مناسبتر بودن قیمت خود برخوردار است.

انتخاب طرح: همچون دیگر زیورآلات طلایی موجود در بازار، سنجاق های سینه طلایی نیز در طرح ها و مدل های مختلفی همراه با نگین ها، سنگ ها و همچنین آویزهای گوناگون ساخته می شوند و شما می توانید از میان آن ها مدل انتخاب خود را خریداری نمایید.

وجود سنگ، نگین و آویز: از دیگر نکات مهم در خصوص خرید سنجاق سینه طلا توجه به دیگر محصولات الحاق شده به آن ها می باشد که از جمله آنان بایستی به: سنگ های زینتی، نگین های قیمتی و همچنین آویزهای رنگی و زیبا اشاره داشت که البته وجود هر یک از این موارد بر روی سنجاق طلایی مورد نظر شما قطعا قیمت آن را دستخوش تغییراتی خواهد کرد.

اتصال محکم قطعات: سنجاق های سینه طلا بطور کلی از ساختار مستحکمی برخوردار هستند و این توجه به نحوه اتصال دیگر قطعات زینتی همچون موارد گفته شده در نکته قبلی به آن ها است که بایستی از سوی شما خریداران عزیز مورد توجه قرار بگیرید.

قیمت سنجاق سینه طلا: قیمت سنجاق سینه طلا با توجه به موارد مهمی همچون: عیار طلا، اندازه و وزن آن، طرح و برخورداری از سنگ، نگین و آویز بر روی آن و غیره مشخص می شود و بی تعارف در بازار شما با سنجاق های متعددی در رنج قیمتی گوناگون مواجه خواهید شد که بسته به میل و میزان بودجه خود می توانید هر یک را که پسند کرده اید، خریداری نمایید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید سنجاق سینه طلا توجه شما را به 20 مدل برتر از این نوع زیورآلات طلایی جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این سنجاق های سینه از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید. اگر قصد خرید زنجیر طلا را دارید می توانید سری به مقاله قیمت خرید انواع زنجیر طلا مردانه و زنانه بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.