قیمت بهترین مارک سنسور دنده عقب خودرو

سنسور دنده عقب خودرو یکی از لوازم ضروری برای افرادی است که نگرانی زیادی بابت پارک کردن دارند؛ یا اینکه ممکن است به دلیل شرایط جسمی قادر نباشند به خوبی از پس پارک کردن خودرو برآیند که در این صورت وجود یک سنسور دنده عقب برای ماشین می‌تواند کمک بسیار زیادی به آنها نماید.سنسور دنده عقب در خودرو این وظیفه را دارد تا فاصله خودرو با موانع پشت را بررسی کرده و با نزدیکتر شدن به مانع از طریق صوت، صفحه نمایشگر یا هردو به راننده این موضوع را اطلاع داده و از برخورد با مانع جلوگیری کند. در نتیجه همانطور که گفتیم برای افرادی که به هر دلیلی برای پارک کردن خودرو مشکل دارند بهترین انتخاب است.

سنسور دنده عقب خودر مدل Tengdi Assistant

نصب سنسور دنده عقب 

آینه‌های بغل یک ماشین وسعت دید کاملی از اطراف ماشین در اختیار راننده قرار نمی‌دهند و وقتی راننده به سمت عقب رانندگی می‌کند، قسمت پشتی ماشین به صورت کامل قابل رویت نیست. اگر مانعی مثل جدول یا فردی به خصوص فرد خردسالی که قد کمتری دارد پشت ماشین وجود داشته باشد راننده قادر به دیدن آن مانع یا فرد نخواهد بود. این محدودیت دید از دو جهت مشکل ساز است. اولا موجب تصادف ماشین با افراد و کودکان خردسالی که پشت ماشین هستند، می‌شود دوما پارک کردن در یک فضای کوچک را دشوار می‌کند. سنسور دنده عقب در واقع چاره‌ای برای رفع این دو مشکل بزرگ است. با وجود سنسور  به راحتی حضور فرد و یا مانع در پشت ماشین، همینطور میزان فاصله از آن را تشخیص داده و ایمن‌تر و راحت‌تر رانندگی می‌کنید. 

قیمت سنسور دنده عقب 

هزینه یکی از فاکتورهای مهم در تصمیم گیری برای خرید محصولی مشخص است. ویژگی‌ها و کیفیت یک محصول معمولا نسبت به قیمت آن سنجیده می‌شود. در مورد سنسور دنده عقب نیز به همین صورت است. به طور مثال قیمت سنسور دنده عقب پراید که معمولا در سپر عقب ماشین و گاها در سپر جلو نیز نصب می‌شوند دارای تنوع زیادی است که این سنسور دنده عقب پراید هر کدام درجه کیفیت مشخصی دارد. با توجه به کیفیت برند سازنده محصول، تعداد چشمی سنسور و نوع گیرنده سنسور قیمت نهایی سنسور دنده عقب سمند یا سنسور دنده عقب 206 و یا دیگر خودروها تعیین می‌شود. هر فردی بر اساس بودجه خود و همین‌طور توقع از یک سنسور خوب، اقدام به انتخاب یکی از انواع مختلف سنسورهای دنده عقب ماشین می‌کند.

بهترین مارک سنسور دنده عقب 

برندها و تولیدکنندگان مختلفی در بازار ایران در حوزه سنسور دنده عقب ماشین فعالیت می‌کنند. فعالیت شرکت‌ها به صورت واردات برندهای خارجی یا تولید محصولات داخلی همه در جهت برطرف کردن بخشی از نیاز مردم است. نتیجه فعالیت افراد مختلف در این عرصه، عرضه انواع سنسورهای دنده عقب متناسب با ماشین‌های مختلف است که هر کدام از این سنسورها ویژگی‌ها، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. 

انواع سنسور دنده عقب خودرو 

سنسور  ماشین از لحاظ عملکرد به دو دسته کلی تقسیم می‌شود:

سنسور دنده عقب اولتراسونیک:

نام دیگر این نوع از سنسورها، مافوق صوت است که بر مبنای بازتاب صدا کار می‌کند. فرستنده سنسور اولتراسونیک امواج صوتی را تولید و به سمت بیرون ارسال می‌کند، با برخورد صوت به اجسام و بازتاب آن به سمت گیرنده سنسور، میزان فاصله مشخص شده و توسط پردازنده به ولتاژ یا جریان برق تبدیل می‌شود که این جریان موجب کار کردن آلارم صوتی می‌شود. هرچه جسم نزدیکتر باشد این سیستم سریع‌تر کار می‌کند.

سنسور دنده عقب الکترومغناطیسی:

این نوع از سنسور با سیستم به کار رفته در داخل سپر عقب، میدان مغناطیسی تولید می‌کند که با نزدیک شدن ماشین به شی یا فرد در این میدان مغناطیسی تغییر ایجاد می‌شود؛ تغییر ایجاد شده موجب تشکیل برق یا ولتاژ و در پی آن موجب فعال شدن آلارم می‌شود. در این سیستم نیازی به سوراخ کردن سپر نیست و سیستم داخل سپر تعبیه می‌شود. قیمت سنسور الکترومغناطیسی از سنسور اولتراسونیک بیشتر است.

 

اگر قصد دارید بر روی خودرو خود سیستم نصب کنید ما پیشنهاد میکنیم سری به مقاله خرید بهترین ساب ووفر ماشین و خودرو بزنید و محصول خود را بصورت اینترنتی خریداری نمایید .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.