قیمت خرید شلوارک ورزشی مردانه جدید

از آنجایی که با هر لباسی ورزش کردن لذت ندارد و حتی ممکن است سبب دلزدگی شخص ورزشکار در طول مدت انجام ورزش آن شود، بهتر است همیشه برای ورزش کردن خود از پوشاک مناسبی استفاده کنید که یکی از این محصولات پوششی، شلوارکهای مخصوص ورزش می باشند که از راحتی و دوام بسیار مطلوبی نیز برخوردار هستند. امروز ما قصد آشنایی شما با یکسری از نکات مهم در خصوص خرید شلوارک ورزشی مردانه را کرده ایم که امیدواریم برای شما آقایان ورزشکار جالب توجه واقع شود.

قیمت خرید شلوارک ورزشی مردانه جدید

انواع مختلف شلوارک‌ مردانه

  • شلوارک معمولی: این مدل از شلوارک‌ها همین شلوارک‌های ساده‌ای هستند که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و جنس آنها نخی، پنبه‌ای، پلی استر و… می‌باشد. قیمت شلوارک در همه جای دنیا نسبت به قیمت شلوارهای معمولی بالاتر است و علت آن هم شاید ظرافت در طراحی و دوخت این شلوارک‌ها است، وگرنه اگر میزان پارچه بود، برای دوخت شلوار پارچه‌ی بیشتری نیاز است.
  • شلوارک ورزشی: این مدل از شلوارک‌ها بیشتر برای ورزش کردن طراحی شده‌اند. جنس آنها معمولا حالت کِشی و منعطفی دارد تا هنگام انجام ورزش احساس ناراحتی نکنید و از ورزش خود لذت ببرید. این شلوارک‌ها را خم می‌توانید برای انجام فعالیت‌های بدنی در خانه استفاده کنید و هم اینکه در باشگاه‌های ورزشی از آن بهره ببرید.

شلوارک مردانه به لحاظ جنس

  • شلوارک نخی: جنس این مدل از شلوارک‌ها نخی می‌باشد و غالبا برای تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیار راحت شست‌و‌شو می‌شوند و قیمت خیلی بالایی هم ندارند. این مدل از شلوار‌ک‌ها بیشتر در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند، مدل‌ها و طرح‌های زیادی هم دارند که بسته به نوع سلیقه‌ی خود می‌توانید هرکدام را انتخاب نمایید.
  • شلوارک کتان: جنس این شلوارک‌ها ضخیم‌تر از شلوارک نخی می‌باشد. می‌توانید در مهمانی های غیر رسمی و دوستانه از این شلوارک‌ها بهره ببرید. قیمت آنها نسبت به مدل‌های نخی بالاتر است. شلوارک‌ کتان مردانه زیبایی بیشتری نسبت به مدل‌های نخی دارد. معمولا در پست و جلوی آنها جیب‌هایی تعبیه شده که زیبایی آن را چند برابر کرده است.
  • شلوارک ورزشی: این مدل همانطور که از نامش مشخص است، بیشتر برای ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرد، چون جنس آنها به شکلی است که عرق را به خود جذب می‌کنند و به راحتی می‌توانید به ورزش خود ادامه دهید. حتی شکل ظاهری مایو‌های مردانه هم مانند شلوارک می‌باشد، در نتیجه شما عزیزان بر طبق رشته‌ی ورزشی که در آن علاقه دارید، می‌توانید شلوارک متناسب با آن را انتخاب و خریداری کنید.
  • شلوارک پنبه‌ای: غالب جنس به کار رفته در این شلوارک‌ها از پنبه است، جنس بسیار نرم و لطیفی دارند. شما عزیزان می‌توانید به راحتی در مواقع خواب و استراحت و یا زمانی که در منزل هستید از این نوع شلوارک‌ها بهره ببرید.
  • شلوارک جین: در فصل پاییز و زمانی که می‌خواهید در دورهمی‌های دوستانه ظاهرتان خیلی غیر رسمی دیده نشود، شلوارک لی مردانه گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

نکات مهم هنگام خرید شلوارک ورزشی مردانه

جنس محصول: مثل همیشه در انتخاب پوشاک این جنس محصولات است که باید به هنگام خرید آنان مورد توجه قرار بگیرند. بد نیست بدانید امروزه اغلب البسه های ورزشی از جنس پلی استر طراحی و تولید می شوند تا ضمن پایین نگه داشتن دمای بدن شما، سبب کمتر تعرق کردن و در نتیجه حفظ سطح آب داخلی بدن شما ورزشکاران عزیز شوند. به همین خاطر تا تولید لباس های ورزشی دیگری با جنس جدید که از ویژگی های به مراتب بهتری نسبت به البسه پلی استری برخوردار باشند، بهتر است از این نوع پوشاک برای فعالیت ورزشی و تحرکات جدی خود استفاده نمایید.

جیب دار بودن: از آنجایی که آقایان همیشه وسایلی را در هر لحظه از زمان و مکان با خود به همراه خواهند داشت، پس بهتر است هنگام خرید شلوارک مردانه جدید به دنبال محصولاتی باشید که دارای جیب باشند تا او بتواند وسایل خود از قبیل تلفن همراه، کارت بانکی و غیره را در داخل جیب های شلوارکش قرار دهد.

اندازه مناسب: یک نکته بسیار مهم در خصوص خرید شلوارک مردانه ورزشی خصوصا برای آقایان، سایز مناسب شلوارک با اندازه نیم تنه پایینی آنان می باشد که حتما باید به آن توجه ویژه ای شود. یادتان باشد شلوارکهای تنگ و یا خیلی بزرگ تنها سبب آزار شما هنگام انجام فعالیت های ورزشی تان خواهد شد و بهترین راه حل موجود برای از بین بردن این نارضایتی، تنها استفاده از شلوارکهایی متناسب با سایز خودِ شما ورزشکاران آقا می باشد.

نحوه بسته شدن: از دیگر مواردی که بد نیست به هنگام خرید شلوارک ورزشی مردانه گوشه چشمی به آن نیز داشته باشید، نحوه بسته شدن شلوارک بر روی کمرتان است. تعدادی از شلوارکهای ورزشی چه مخصوص آقایان باشند و چه از سوی بانوان مورد استفاده قرار گیرند، با دکمه و تعدادی دیگر با زیپ و در نهایت محبوب ترین مدل ها بصورت کشی بسته می شوند. با توجه به اینکه در طول ورزش، اندام های شما پیوسته در حال جنب و جوش هستند، پیشنهاد می کنیم از خرید شلوارکهای زیپی و یا دکمه صرف نظر کرده و بیشتر درصدد خرید یک شلوارک ورزشی مردانه کِشی برآیید.

قابلیت شستشوی آسان: همه ورزشکاران حرفه ای به خوبی می دانند که برخی از پوشاک مخصوص این نوع از فعالیت های جسمانی از قابلیت شستشوی آسانی برخوردار نیستند و به گواهی کمپانی تولید کننده خود حتما باید با دست شسته شوند. به همین خاطر توصیه می کنیم با توجه به استفاده های مکرر از لباس های ورزشی خود، حتما به فکر تهیه کردن البسه ای باشید که از قابلیت های شستشوی آسانی برخوردار باشند.

قیمت شلوارک ورزشی مردانه: عوامل مختلفی می تواند بر روی قیمت شلوارک مردانه ورزشی تاثیر گذار باشد و بهای نهایی آن را کاهش و یا افزایش دهد که از جمله آن می توان به برند تولید کننده، جنس شلوارک، طرح آن، تعداد جیب و غیره اشاره نمود. با این حال فراموش نکنید که شما حتی اگر گرانترین شلوارک ورزشی دنیا را هم تهیه کنید اما متناسب با سایز و سلیقه شما نباشد، قطعا حتی ماهی یکبار هم از آن استفاده نخواهید کرد و تنها پول خود را هدر داده اید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید شلوارک ورزشی مردانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 20 شلوارک ورزشی مردانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این شلوارکهای ورزشی مردانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.همچنین اگر قصد خرید شلوارک بدنسازی مردانه را دارید می توانید سری به مقاله خرید شلوارک بدنسازی مردانه ارزان قیمت بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.