قیمت خرید شلوار جین زاپ دار دخترانه جدید

بهترین و شیک ترین و جدیدترین مدل های شلوار جین زاپ دار دخترانه برای دختر خانم های جوان که مناسب برای استایل کژوال برای 4 فصل سال است ، به شما پیشنهاد می کنیم شلوارهای با زاپ زیاد یا خیلی پاره نپوشید چون هر چیزی در دنیای مد در حد نرمال زیبایی دارد و زاپ هم در حد نرمال می تواند استایل تان را بسیار زیبا کند اما اگر قرار باشد شلواری بپوشید که قسمت بزرگی از آن پاره شده شخصیت اجتماعی تان به شدت زیر سوال خواهد رفت. 

جهت مشاهده عکس‌های بیشتر از شلوارها و سفارش به واتس‌اپ مراجعه کنید.

09910459324 – پشتیبانی واتس‌اپ

قیمت خرید شلوار جین زاپ دار دخترانه جدید

شلوار جین زنانه برش دار جلو جیب

198.000 تومان

قیمت خرید شلوار جین زاپ دار دخترانه جدید

شلوار جین زنانه قد 100 طرح زاپ

187.000 تومان

شلوار جین زنانه جذب زغالی

شلوار جین زنانه جلو جیب پاچه دوبل

198.000 تومان

خرید شلوار جین زاپ دار دخترانه

شلوار جین های زاپ دار مد جدیدی هستند که دختران و پسران جوان به شدت از آن استقبال میکنند, شلوار زاپ دار به شلوار های زخمی و پاره گفته میشود که شاید برای افراد سن بالا عجیب غریب به نظر بیاد. امروزه بیشتر جوانان شلوار جین های ساده خود را زاپ دار میکنند تا تیپ مد روزی داشته باشند،این سبک شلوار جین ها معمولا قد 90 هستند و پاچه پاکتی اند.

شلوار جین زاپ دار و زخمی 

در این بخش به جدیدترین ترند سال یعنی شلوار جین های زاپ دار میپردازیم, نمونه هایی از مدل شلوارهای زاپ دار و ریش ریش دخترانه را برای کسانی که تیپ های مد روز علاقه دارند جمع آوری کرده ایم .

میزان زاپ دار بودن شلوارهای جین با هم فرق میکند،برخی از شلوارها زاپ های بیشتری دارند و برخی کمتر که با توجه به سلیقه تان میتوانید انتخاب کنید.

مدل شلوار جین پاچه پاکتی

برای اینکه استایلی فوق العاده مد روز داشته باشید میتوانید پاچه شلوار جین زاپ دارتان را تا بزنید اما اگر شلوارتان قد 90 است بهتر است تا نزنید. برای زیباتر شدن شلوار جین میتوانید اگر زانوی شلوارتان پاره هست زیر پارگی شلوار پارچه گیپور بدوزید تا یک شلوار جین مجلسی داشته باشید.

شلوار زنانه مدل جین کشی

این شلوار جین دارای دو جیب بر روی شلوار است و در قسمت پشت جیب ندارد. همچنین پایین پاچه شلوار مطابق با آخرین مدل روز بصورت پاکتی میباشد. در ادامه باید اشاره به این موضوع کرد که در طراحی این شلوار جین به منظور راحتی به جای دکمه و زیپ از کمر کشی استفاده شده است تا جهت استفاده روزانه مناسبتر و راحت تر باشد و همینطور باید اشاره کرد که جنس پارچه از کشسانی مناسبی برخوردار است.

 شلوار جین دخترانه زاپ دار دیجی کالا

شلوارجین زنانه SICKO BASIC DENIM دارای فرم راسته،فاق متوسط ، طرح سنگ شوی و زاپ دار است.سه جیب در جلو و دو جیب در پشت شلوار قرار دارد.پل مخصوص کمربند روی کمر در نظر گرفته شده است.با استفاده از زیپ و تک دکمه بسته می شود.تهیه شده از %۹۸ الیاف نخی و %۲ الاستین،مناسب برای استفاده روزمره می باشد.( خرید شلوار جین و لی دخترانه جدید )

قیمت شلوار جین دخترانه و زنانه زاپ دار

در ادامه لیستی از بهترین و باکیفیت ترین شلوارهای زاپ دار دخترانه بازار و قیمت روز آن را جهت خرید اینترنتی آسان و ارزان از محصولات دیجی کالا خواهید دید که با نوجه به سلیقه خود می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب و خرید نمایید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.