قیمت خرید شلوار لی کشی زنانه و دخترانه

جین به شلوارهایی گفته می‌شود که با پارچه دنیم و یا Dungaree دوخته شده باشند. دنیم نام نوعی پارچه کتان با بافت راه‌ راه و ضخیم است که اگرچه همه‌گونه پوشاک با آن دوخته می‌شود ولی این پارچه عمدتاً برای دوخت شلوار به کار می‌رود. در ایران در لفظ عوام به «جین»، «لی» هم گفته می‌شود که در حقیقت لی نام یک نماد بازرگانی (برند) است؛ (برند Lee). نخستین سازندگان شلوار جین آبی ژاکوب دیویس، کالوین راجرز، و لوی اشتراوس (لیوایس) در سال ۱۸۷۳ بودند؛ ولی از سال ۱۹۵۰ در میان نوجوانان محبوبیت یافتند.شلوار لی کشی دخترانه و زنانه نیز یکی از مدل های محبوب شلوار جین زنانه میباشد.

خرید شلوار لی کشی زنانه

اگر شما هم جزء افرادی هستید که سایز بزرگ هستید و شلوار جین مورد پسند شماست، این شلوار مناسب شما است.

شلوار لی کشی زنانه دیجی کالا

این شلوار جین دارای دو جیب بر روی شلوار است و در قسمت پشت جیب ندارد. همچنین پایین پاچه شلوار مطابق با آخرین مدل روز بصورت پشت بلند میباشد. در ادامه باید اشاره به این موضوع کرد که در طراحی این شلوار جین به منظور راحتی به جای دکمه و زیپ از کمر کشی استفاده شده است تا جهت استفاده روزانه مناسبتر و راحت تر باشد و همینطور باید اشاره کرد که جنس پارچه از کشسانی مناسبی برخوردار است. همانطور که در عکسهای محصول مشخص است روی ران شلوار سنگ شوی دارد.

قیمت شلوار لی کشی زنانه

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید شلوار لی کشی زنانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از شلوار لی کشی زنانه و دخترانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این شلوارهای لی کشی زنانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید قیمت روز،تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.( خرید اینترنتی بهترین شلوار جین سایز بزرگ زنانه و دخترانه ارزان)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.