خرید 20 مدل شلوار یوگا زنانه [با کیفیت]

خرید شلوار یوگا انتخابی مناسب برای فعالیت های ورزشی مانند یوگا، پیلاتس و… می باشد. شما می توانید انواع مختلفی از این شلوارها مانند سبک، رنگ و مدل های مختلف را بر اساس مکانی که می خواهید بپوشید یا سلیقه ی شخصی خود انتخاب کنید. اگر شما با شلوار یوگا  زنانه آشنایی ندارید، این مقاله به شما کمک می کند تا با این شلوار آشنا شوید. بهتر است قبل از انتخاب شلوار یوگا، هدف خود را از خریدن آن مشخص کنید. پس از مشخص کردن هدف خود سپس می توانید با آگاهی کامل سراغ خرید این شلوار های کاربردی بروید. برای آشنایی با راهنمای خرید شلوار یوگا با پنداریم همراه شوید.

خرید 20 مدل شلوار یوگا زنانه [با کیفیت]

انتخاب سبک

به طور کلی انواع مختلفی از شلوار یوگا در فروشگاه ها وجود دارد. شما می توانید با توجه به هدف و سلیقه ی خود انتخابی مناسب داشته باشید. به عنوان مثال شلوارهای نیم ساق یا کاپریس ساق کوتاه تری نسبت به سایر شلوار ها دارند. در قسمت کمر این شلوار ها نیز از کش های محکم استفاده شده تا کاملا سر جای خود قرار بگیرند. برای انتخاب شلوار یوگا بهتر است ببینید کدام یک از شلوار ها بیشتر مورد پسند شما است. بهتر است برای انتخابی درست  برای خرید شلوار یوگا، به کارایی و راحتی آن اهمیت زیادی بدهید.

خرید شلوار یوگا و انتخاب مدل

به طور کلی شلوار یوگا در دو نوع  اصلی موجود است. این دو نوع شامل شلوار های نیم ساق یا کاپریس و شلوار های تمام ساق هستند. شلوارهای کاپریس و نیم ساق روی  قسمت بالایی عضله ساق پا، اما شلوارهای تمام ساق کاملا بر روی ساق پا قرار می گیرند. شلوارهای تمام ساق ممکن است در قسمت ساق کمی تنگ باشند اما شلوارهای کاپریس معمولاً بسیار تنگ نیستند. در انتخاب هرکدام از این شلوار ها به کشسانی بودن پارچه  و سایز آن نیز دقت کنید. اگر شلوار یوگای شما کشسانی مناسبی نداشته باشد ممکن است شما را با مشکل مواجه کند. اصولا شلوار یوگا به دلیل راحت بودن برای فعالیت های ورزشی انتخاب می شود. این راحتی وقتی ایجاد می شود که پارچه استفاده شده در این شلوار ها ترکیبی از نخ و کش باشد.

انتخاب کمر شلوار یوگا

انواع مختلفی از کمر را می توانید در شلوارهای یوگا انتخاب کنید. برخی از شلوار های یوگا در قسمت بالای کمر شما و بعضی از آنها در قسمت پایین تری قرار می گیرند. سعی کنید هنگام خرید شلوار یوگای مورد نظر، آن را بپوشید و در صورت امکان تعدادی حرکت ورزشی انجام دهید. روی زمین بنشینید و به جلو خم شوید تا از راحتی، کشسانی و چگونگی کمر شلوار مطمئن شوید. برخی از شلوار ها هنگام حرکات ورزشی به سمت پایین حرکت می کنند و کش آن ها شل و نامناسب است و یا بعضی از آن ها به حدی سفت و محکم هستند که باعث درد شده و شما را آزار می دهند. به طور کلی کش های بسیار سفت برای شلوار یوگا زیاد مناسب نبوده و اکثر افراد شلوارهای با بند های قابل تنظیم یا شلوار هایی با کش های متوسط را انتخاب می کنند.

خرید شلوار یوگا و انتخاب پارچه

سبک فعالیت ورزشی به انتخاب شما برای خرید شلوار یوگا کمک زیادی می کند. پارچه های مصنوعی مانند پلی استر کشسانی بیشتری از پارچه های نخی دارند اما ممکن است باعث تعریق بیشتر و انتشار بوی نامطلوب شوند. پارچه های پنبه ای رطوبت را جذب می کنند، اما به شما کمک می کنند تا در فعالیت های ورزشی بدن خود را گرم نگه دارید. در استفاده های طولانی مدت ممکن است هرکدام از پارچه های ذکر شده دچار کهنگی یا خرابی شوند. گوله شدن پارچه، شل شدن کش ها و … در صورت استفاده طولانی از این شلوار ها امری طبیعی می باشد. با این حال ، طول عمرالیاف مصنوعی مانند پلی استر و … از الیاف طبیعی کمتر می باشد و پارچه هایی مانند نخ، پنبه می توانند کیفیت بیشتری را در مدت زمان طولانی برای شما ارائه دهند. بسیاری از شلوارهای یوگا دارای تکه هایی از پارچه های تنفسی هستند که هوا را به جریان انداخته و از تعریق بیش از حد و بوی نا مطلوب جلوگیری کنند.

انتخاب رنگ مناسب

شما می توانید رنگ های متنوعی را برای شلوار یوگای خود انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ شلوار خود به نوع فعالیت و میزان تعریق خود دقت کنید. لباس های پنبه ای و رنگ روشن، لکه های عرق را بیشتر نشان می دهند بنابراین شلوار هایی با جنس پنبه بهتر است با رنگ تیره انتخاب شوند تا در صورت تعریق زیاد باعث ناراحتی شما نشود.

خرید شلوار یوگا و نوع فعالیت

برای خرید شلوار یوگا مناسب ابتدا نوع فعالیت خود را مشخص کنید. به طور کلی شما می توانید برای هر فعالیت ورزشی از وزنه برداری تا دویدن از شلوار یوگا استفاده کنید، اما ماهیت و نوع فعالیت شما، فشارهای مختلفی را روی شلوار شما وارد خواهد کرد. پس بهتر است نوع فعالیت خود را مشخص کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

انتخاب جنس و نوع مناسب

مواد مصنوعی برای فعالیت هایی  با تعریق زیاد بهتر عمل می کنند. پارچه های از جنس پنبه  شما را در سرما گرم نگه می دارند. بهتر است هنگام دویدن از شلوارهای تنگ مانند لگ ها استفاده کنید. شلوارهای نخی و گشاد هنگام حرکاتی مانند وزنه برداری بهتر عمل می کنند.به طور کلی اگر حرکات ورزشی شما مربوط به بالا تنه است بهتر از شلوار های گشاد و اگر مربوط به پایین تنه است بهتر از شلوار های تنگ و کشی استفاده کنید. برخی از شلوارهای یوگا کششی هستند اما برای دویدن طراحی نشده و استفاده از آن ها برای این فعالیت توصیه نمی شود. برخی از شلوارهای یوگا که برای دویدن طراحی شده اند کشش کمتر و پارچه ای ضخیم تر دارند و مناسب دویدن می باشند. اگر دونده یا دوچرخه سوار هستید ، ممکن است شلوار یوگا با کشش بیشتری را نسبت به فردی که پیاده روی می کند ترجیح دهید. به تنگ بودن بیشا از حد شلوار یوگای خود دقت کنید. تنگ بودن بیش از حد شلوار یوگا باعث جلوگیری از انجام بعضی حرکات ورزشی شده و باعث آزار شما می شود.

 

تا اینجا با با چند نکته در رابطه با خرید شلوار یوگا آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چند شلوار یوگا زنانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این شلوارها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. (قیمت خرید 27 زیرانداز ورزشی و مت یوگا)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.