قیمت خرید انواع ظرف شیرینی خوری دوطبقه و سه طبقه

برای ما خانواده های ایرانی مهمان بسیار جایگاه ویژه‌ای دارد و هنگام پذیرایی ظرف شیرینی خوری یکی از پر استفاده ترین ظروف است و ما همیشه سعی میکنیم از زیباترین و باکیفیت‌ترین ظرف‌های موجود در آشپزخانه‌مان استفاده کنیم. چون بر طبق گفته‌ی قدیمی ها مهمان حبیب خداست و هنگام آمدن به خانه، با خود خیر و برکت می‌آورد. برای پذیرایی از مهمان انواع میوه و شیرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظرف شیرینی خوری در بازار بسیار موجود هستند. همانطور که در بین موارد بالا به شیرینی‌ اشاره کردیم، برای سرو شیرینی، ظرف مخصوص شیرینی‌ خوری باید مورد استفاده قرار گیرد.

هرچه ظروفی که در آن شیرینی را قرار می‌دهید، زیباتر باشد. توجه مهمان را بیشتر به خود جلب خواهند کرد. به طور کلی همیشه سعی کنید بهترین ظروف را هنگام پذیرایی از مهمان استفاده نمایید. چون این امر نشان دهنده‌ی اهمیت دادن به حضور مهمان در خانه‌ی شماست. پس هیچگاه از خرید انواع ظروف سرو و پذیرایی غفلت نکنید.

[digikala91610219669]

به هر حال برای خرید یک ظرف شیرینی خوری زیبا و باکیفیت باید نکات مهم و ضروری را مدنظر قرار دهید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید. برای آگاهی از این نکات باید مطلب پیش رو را بخوانید تا با این نکات ضروری آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

یکی از اصول مهم نزد ما ایرانیان در پذیرایی از مهمان خود استفاده از بهترین ها برای جلب رضایت و خشنودی آنان می باشد. به همین منظور معمولا در مهمانی های رسمی و غیر رسمی، میزبان با چیدن یک میز پذیرایی بسیار زیبا و کامل سعی در جلب توجه مهمانان خود دارد و در این بین قطعا استفاده از ظروف پذیرایی نظیر یک ظرف شیرینی خوری شیک و لوکس نیز می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

شیرینی خوری گلدکیش طرح VERONA مدل GK398117

ظرف شیرینی خوری چیست؟

به طور کلی ظرف به محل قرارگیری چیزی گفته می‌شود، ظروف معمولا در خانه و آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. منظور از ظرف شیرینی خوری هم ظرفی است که برای قرار دادن شیرینی در آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی از شیرینی استفاده می‌کنید، در صورتی که آن را درون جعبه‌ی خود قرار دهید، وجهه‌ی خوبی ندارد‌.

پس برای جلب توجه مهمان بهتر است که از بهترین ظروف پذیرایی بهره ببرید. به طور کلی ظروف شیرینی خوری زیبایی خاصی به میزبانی شما می‌بخشند و میز پذیرایی را بسیار زیبا خواهند کرد.

انواع ظروف شیرینی خوری:

  • ظرف شیرینی خوری پایه دار: شیرینی خوری پایه دار جزو زیباترین شیرینی‌خوری های موجود در بازار است. این مدل از ظروف در بین بانوان بسیار پرطرفدار هستند و خواهان بسیاری دارند. اگر طالب ظروف زیبا و شکیل هستید به شما خرید این مدل از شیرینی خوری ها پیشنهاد می‌شود. شیرینی خوری پایه دار به دلیل وجود پایه‌ای که در قسمت زیرین آن وجود دارد، جذابیت ظرف را چند برابر خواهد کرد.
  • ظرف شیرینی خوری بدون پایه: این دسته از ظروف، پایه ای در قسمت زیرین آن وجود ندارد، اگر علاقه‌ی زیادی به ظروف بدون پایه دارید و به عقیده‌ی شما این شیرینی خوری‌ها زیباتر هستند، نسبت به خرید آنها اقدام نمایید. اگر ظرف میوه‌خوری شما بدون پایه است، سعی کنید ظرف شیرینی خوری بدون پایه را هم انتخاب کنید. چون تناسب شکلی این ظروف زیبایی میز پذیرایی شما را زیباتر خواهد کرد.

آشنایی با انواع گوناگون شیرینی خوری به لحاظ جنس:

  • ظرف شیرینی‌خوری برنزی: این دسته از ظروف برنزی هم زیبایی خاصی دارند. به طور کلی جنس برنز در طراحی ظروف منزل بسیار چشم نواز هستند. اگر به فکر خرید شیرینی خوری خاص و در عین حال زیبا هستید خرید این مدل از ظرف‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تنها ایرادی که این جنس دارد قیمت بالایی است که دارند، وگرنه اگر با قیمت آنها مشکلی ندارید، می‌توانید به فکر خرید ظرف برنزی باشید.
  • ظرف شیرینی خوری کریستال یا شیشه‌ای: این ظروف معمولا در هر خانه‌ای یافت می‌‌شوند، چون قیمت مناسبی دارند و هرکس متناسب با بودجه‌ای که دارد، می‌تواند نسبت به خرید آن اقدام نماید. اگر به دنبال خری ظرفی هستید که هیچ‌گاه از مد نیفتد، به سراغ ظرف شیرینی‌خوری کریستال بروید. معمولا جنس پایه‌ی این ظروف از خودِ جنس بدنه یعنی کریستال می‌باشد و دارای نقش و نگاری خاص خواهند بود.
  • ظرف شیرینی‌خوری چینی: این دسته از ظروف از جنس چینی اصل می‌باشند. البته هنگام خرید باید توجه کنید که چینی تقلبی را به جای چینی اصل به شما نفروشند. معمولا چینی تقلبی ظرافت خاصی ندارد و تشخیص آن کار راحتی است و موقع خرید باید دقتتان را بیشتر نمایید. به طور کلی ظروف چینی از قدیم‌الایام در هر خانه‌ای یافت می‌شوند و مادربزرگ ها در کمدشان یک یا دو نمونه از این ظروف را دارند. که همین امر نشان دهنده‌ی کیفیت این ظروف بوده است. به هر حال اگر قصد خرید ظرف شیرینی‌خوری باکیفیت و بادوامی هستید، به سراغ این جنس بروید.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ظرف شیرینی خوری باید به آنها توجه نمود:

  • حتما هنگام خرید ظرف شیرینی خوری به جنس آن توجه نمایید، همانطور که در بالا به جنس‌های مختلف این ظروف اشاره کردیم، می‌توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود نسبت به خرید هر جنسی که می‌خواهید اقدام نمایید. چون اصل اولیه در خرید هر ظرفی برای آشپزخانه توجه به جنس آن است.
  • به زیبایی ظرف توجه کنید، ظرف شیرینی خوری انتخابی شما باید زیبایی چشم‌گیری داشته باشد تا توجه مهمان را به خود جلب نماید. اگر شما هر چقدر هم هزینه کنید ولی ظرف زیبایی را خریداری ننمایید، هیچ گونه سودی نخواهید برد و ظرفتان جذابیت خاصی نخواهد داشت.
  • سعی کنید ظرف شیرینی خوری انتخابی شما در تناسب رنگی و ظاهری با سایر وسایل میزبانی‌‌تان باشد. برای مثال اگر حتی‌الامکان ظرف شیرینی خوری‌تان دقیقا ست ظرف میوه‌خوری شما باشد، میز پذیرایی زیبایی را خواهید داشت.
  • اگر شیرینی خوری انتخابی شما دارای دسته است، این دسته‌ها باید زیبا و در عین حال محکم و بادوام باشند. تا در صورت قرار دادن مقدار زیادی شیرینی درون ظرف، دسته‌ها نشکنند و ظرف آسیب نبیند.
  • اگر به خرید ظرف شیرینی‌خوری دارای پایه علاقه دارید، به سراغ خرید شیرینی خوری بروید که پایه‌ی زیبا و در تناسب با شکل بدنه اش داشته باشد تا نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.
  • اگر شیرینی خوری برنزی را می‌خواهید خریداری نمایید، حتما نحوه ی نگهداری و شست‌وشوی آن را از فروشنده بپرسید.
  • هنگام حمل ظرف حتما با دقت آن را جا‌به‌جا کنید تا مبادا از دستتان بیفتد و بشکند.
  • هنگام خرید به دقت تمامی قسمت‌های ظرف را بررسی کنید که دچار ضرب دیدگی و شکستگی نشده باشد.
  • قیمت ظرف هم جزو فاکتورهای مهم و قابل توجه است. ارزانی یا گرانی هر ظرفی را جنس، کیفیت، دارا بودن دسته و… مشخص می‌کند. بدیهی است که هرچه جنس ظرف باکیفیت‌تر باشد قیمت بالاتری هم خواهد داشت. شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید ظرف شیرینی خوری مدنظرتان نمایید.
  • همیشه ظروف آشپزخانه‌تان را از میان برندهای معتبر خریداری کنید، چون برند معتبر نشان دهنده‌ی کیفیت کالاست.

چرا ظرف شیرینی خوری؟

امروزه داشتن حداقل یک ظرف شیرینی خوری در دکوراسیون خانه لازم است زیرا در عید ها و مراسم ها یکی از ظرف هایی که استفاده زیادی از آن میشود این ظرف ها است.ظرف های شیرینی خوری در حنس های مختلف ساخته شده اند پس برای اینکه بتوانید ظرف مناسب بخرید نیاز به تحقیق دارد و باید اطلاعات کافی در مورد ظرف ها داشته باشید ظرف های شیرینی خوری شیشه ای از نظر ظاهر بهتر از سایر ظرف ها است. زیرا کیک در این ظرف ها بهتر از سایر ظرف شیرینی خوری دیده میشود. در رستوران و کافی شاپ ها که نیاز به تبلیغ غذاهای خود دارند استفاده از ظرف های شیرین خوری شیک  حتمی نیاز آنها است. زیرا دکوراسیون شیک و زیبای رستوران ها بهتر از غذاها مشتری را جلب میکنند.در خانه نیز برای اینکه بتوانید سفره ی شیک و زیبایی تزئین کنید نیاز به ظرف های شیک و زیبا دارید پس حتمی در انتخاب و خرید این ظرف ها بیشتر دقت کنید تا بتوانید با خرید ظرف های شیک  بتوانید سفره زیبا طراحی و درست کنید. قرار دادن شیرینی در ظرف های شیک و مناسب برای مهمان ها نشان دهنده ی احترام بیشتر به مهمان ها است و با این کار باعث میشوید که مهمان ها نیز از پذیرایی شما راضی باشند در این پست از سایت اتاق 42 مدل ظرف شیرینی خوری قرار داده ایم میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه ی خود انتخاب و خرید کنید.
توجه نمایید که قیمتهای مدلهای زیر هر هفته بصورت اتوماتیک از سایت فروشنده یکبار به روز رسانی میگردند ولی جهت اطلاع دقیق از قیمت روز نیز میتوانید بر روی لینک هر کدام کلیک نمایید.

امروزه شما با کمی جستجو در بازار می توانید با انواع و اقسام  مدل ظرف شیرینی خوری جدید  مواجه شوید و در نهایت ظرفی را انتخاب کنید که مناسب با دیگر سرویس های میزبانی شما می باشد و سبب زیباتر شدن میز و سفره تان خواهد شد. به همین خاطر اینجا قصد داریم تا در این مطلب و در قسمت محصولات شما را درخصوص نکاتی مهم برای انتخاب و خرید شیرینی خوری های متنوع ، شیرینی خوری مسی، ظرف کیک خوری و ظرف کیک خوری پایه دار مناسب راهنمایی نمایم که امیدواریم مورد توجه شما نیز قرار بگیرد.در این مقاله بهترین و ارزانترین هیترهای برقی کم مصرف را بررسی و خریداری کنید.

نکات مهم هنگام خرید شیرینی خوری

  • جنس ظرف: اولین نکته ای که هنگام خرید شیرینی خوری باید به آن توجه کنید، جنس ظرف است. امروزه شیرینی خوری ها از جنس هایی نظر: استیل، کریستال، شیشه، چینی،مسی، چوبی، فلزی، سرامیکی و غیره تولید می شوند که انتخاب هر یک از آن ها تنها بسته به سلیقه شما دارد.
  • شکل و طراحی کلی: بطور کلی شیرینی خوری ها در ۴ شکل دایره ای مستطیلی، مربعی و همچنین دایره ای طراحی می شوند که ممکن است بسته به نظر شرکت تولید کننده دارای یک طبقه و یا بیشتر نیز باشند.
  • تک و یا چند منظوره: بد نیست بدانید برخی از شیرینی خوری ها دارای طبقات دیگری نیز هستند که می توانید از آن ها به عنوان ظرف شکلات خوری، سرو دسر و غیره نیز استفاده نمایید.
  • دسته و پایه: نکته مهم دیگری که توصیه می کنیم حتی المقدور در انتخاب و خرید خود میان انواع مختلفی از مدل های شیرینی خوری به آن توجه خاصی داشته باشید، وجود پایه و دسته برای ظرف مورد نظرتان است که بهتر است جهت سهولت در جا به جایی ظرف هم از پایه و هم از دسته هایی محکم و مقاوم برخوردار باشد.
  • رنگ بدنه: خیالتان از بابت این موضوع کاملا راحت و آسوده باشد؛ زیرا تقریبا امروزه همه نوع رنگی برای تولید شیرینی خوری ها مورد استفاده قرار می گیرد و این تنها شما هستید که باید با در نظر داشتن رنگ دیگر ظروف مهمانی و پذیرایی خود اقدام به خرید یک ظرف مخصوص چیدن شیرینی ها در آن با رنگ مناسبی نمایید.
  • قیمت شیرینی خوری: عوامل مختلفی بر روی تعیین قیمت شیرینی خوری می تواند تاثیر بگذارد که از جمله آن ها باید به برند تولید کننده، جنس و شکل ظاهری ظرف و همچنین اندازه آن اشاره کرد. منتها شما فراموش نکنید که باید به دنبال ظرفی باشید که هم از نظر قیمتی برایتان مقرون به صرفه باشد و هم در تناسب مناسبی با دیگر ظروف پذیرایی تان قرار داشته باشد.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید شیرینی خوری مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از شیرینی خوری دوطبقه و قیمت شیرینی خوری دوظبقه،شیرینی خوری سه طبقه و شیرینی خوری سرامیکی سفید و ارزان، زیبا و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این شیرینی خوری‌های دیجی کالا از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.