خرید 24 مدل فرش مدرن دستباف و ماشینی

فرش و قالی، در خانه ما ایرانی ها حرف اول را می زند. اما انتخاب فرش مناسب فقط منحصر به رنگ و طرح آن نیست و رازهایی درباره انواع فرش ها وجود دارد که بهتر است آنها را بدانید . با دانستن نکاتی که در ادامه این بخش از پنداریم ارائه می کنیم با وجود تنوع بسیار ، طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نمی شوید.

فرش دستباف مدرن

امروزه با تولید فرش های دستباف مدرن سوال بیشتر مشتریان این است که آیا اینگونه فرش ها مناسب با دکورهای ایرانی میباشد یا نه؟نکته مهم این است که از نظر طرح و رنگ باید این فرش ها با دکوراسیون هماهنگ باشند به این صورت که اگر فضای داخلی دارای المان های شلوغ میباشد از فرش های مینیمال با رنگ های محدود به دو تا سه رنگ استفاده شود و بالعکس اگر فضای داخلی بسیار مینیمال و ساده است از فرش های با طرح های شلوغ تر و رنگ های شاد و گرم استفاده شود .

خرید 24 مدل فرش مدرن دستباف و ماشینی

فرش دستباف آهار با سبک مدرن میتواند منزل شما را گرمای خاصی بخشد. در این فرش دستباف از گلهایی با رنگ های گرم در زمینه طوسی استفاده شده است که باعث زیبایی بیشتر گلها شده است.  آهار خود به معنی دشتی پر از گلهایی با رنگ های ارغوانی , سرخ, طلایی است که مناسب همین فرش دستباف بوده است.

این فرش برای اتاق خواب, تی وی روم و محل نشیمن شما مناسب است و به راحتی در دکوراسیون طوسی میتوانید آن را ست کرده و دکور شما را گرم و شاد تر جلوه میدهد.

فرش ماشینی مدرن

اگر دکوراسیون مدرن دارید در هنگام خرید فرش مدرن ماشینی روی طرح های ساده تمرکز کنید.سعی کنید فرش را متناسب با محل استفاده بخرید. برای محل های پر رفت و آمد فرش های ماشینی بادوام و تیره تر را انتخاب کنید و فرش های اتاق خواب لازم است تا نرم و لطیف و با رنگ روشن باشند.

برای اتاق هایی که مبلمان استیل دارند فرش‌های گل‌دار مناسب‌اند ولی برای خانه های مدرن فرش هایی با طرح های هندسی و شاخه شکسته جلوه و زیبایی بیشتری دارند. فرش های ترنج دار برای سالن های پذیرایی و در محل هایی که نقش ترنج آن در معرض دید کامل باشد، بخرید.

 قالی های با نقش سرتاسری و گل برجسته و یا خنثی در سالن های نهارخوری و پذیرایی و نشیمن و اتاق مطالعه منظره بهتری دارند. می توانید برای بزرگ‌تر نشان دادن اتاق از فرش های یا طرح مرکزی بزرگ استفاده کنید. برای اتاق خواب کودک هم فرش فانتزی مدرن ،شاد و کودکانه گزینه های مناسبی هستند.

فرش ها در جنس های مختلفی مثل آکریلیک، پلی پروپیلن و پلی استر یا ترکیبی از این‌ها وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. از بین این جنس ها فرش های آکریلیک بادوام ترین و بهترین آن‌ها است.

خرید 24 مدل فرش مدرن دستباف و ماشینی

فرش کلاسیک مدرن

تصور شما در این زمینه عدم هماهنگی فرش های کلاسیک با دکوراسیون مدرن است. اما این باور اشتباه است. در واقع با استفاده از ایده ها و ترفند های خاص، قادر خواهید بود دکوراسیون کلاسیک را به نوعی با دکوراسیون مدرن تلفیق کنید. در صورتی که شما شامل آن دسته از افرادی هستید که با آغوشی باز به استقبال سبک‌ های متفاوت می روید، این موضوع برایتان جذاب خواهد بود. در صورتی که از سبک های تازه و متفاوتی پیروی کنید، منزلی کاملا تازه، به دور از الزمات و باید ها و نباید های مرسوم خواهید داشت. همیشه به این موضوع توجه داشته باشید که ابتکار و طراحی خوب نتیجه ای جز خانه ای چشم نواز و به دور از اصول تعریف شده نخواهد داشت. بنابراین برای طراحی خانه ای مدرن ابتکار عمل و خلاقیت داشته باشید.

فرش های کلاسیک ایرانی در دکوراسیون مدرن

اکثر افرادی که خانه هایی با دکوراسیون مدرن دارند، تصور می کنند باید برای همیشه دور فرش های اصیل ایرانی را خط بکشند، اما این موضوع به هیچ وجه این جور نیست. کافیست با مقداری خلاقیت دکوراسیون مدرن خود را با زیباترین فرش های کلاسیک تزیین کنید. خوشبختانه انواع فرش های ایرانی در طرح و جنس های مختلف با هر دکوراسیونی هماهنگ است. همین موضوع باعث شده شما گزینه های زیادی برای تزیین انواع بخش های منزل داشته باشید. یک انتخاب درست موجب خواهد شد تا هیچ گونه مشکلی در ساختار دکوراسیون منزل شما به وجود نیاید.

خرید 24 مدل فرش مدرن دستباف و ماشینی

فرش آشپزخانه مدرن

در صورتی که منزل شما دارای یک آشپزخانه مدرن است، پیشنهاد ما به شما انتخاب یک فرش اصیل ایرانی بدون معطلی است. امروزه وجود فرش های ایرانی در فضای مدرن آشپزخانه موجب ایجاد فضایی دل انگیز خواهد شد. بدون شک این فضا سازی نتیجه یک تلفیق چشم نواز است.

خرید 24 مدل فرش مدرن دستباف و ماشینی

انتخاب فرش براساس رنگ و مد

مردم برحسب سلیقه خود فرش انتخاب می کنند اما در خرید فرش به جز سلیقه ، مد روز نیز دخالت دارد . تا چندی پیش افراد بیشتر فرش هایی انتخاب می کردند که رنگ های روشن داشت اما رفته رفته با روی کار آمدن فرش های گردویی یا قهوه ای سوخته تمایلات به سمت آنها کشیده شد .

اکنون نیز فرش مدرن طوسی، سورمه ای و دودی بیشتر از همه رنگ خریدار دارد و روی بورس است مخصوصا مدل هایی که دورشان را با نخ ابریشم دوخته اند و نسبتا گران تر از فرش های دیگرند.

 

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید فرش مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فرش ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید. (گلیم فرش آشپزخانه فانتزی)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.