قیمت فرش ماشینی 9 متری + مشخصات کامل

در این مقاله سعی داریم اطلاعات مفیدی درباره ی قیمت فرش های ماشینی در اختیار شما قرار دهیم  . فرش ماشینی کالایی است که هیچ وقت از رونق نمی افتد چرا که نیازی همیشگی است و مردم همواره برای آغاز زندگی خود و یا تغییر دکوراسیون منزل و یا حتی برای مراکز اداری و شرکتی اقدام به خرید فرش می کنند و قیمت آن از نکات مهمی است که در خرید مشتریان تاثیر مستقیم دارد . در ادامه می خواهیم که درباره جدید ترین لیست قیمت فرش ماشینی 9 متری صحبت کنیم که می توانید آن را مطالعه و مشاهده کنید .

قیمت فرش ماشینی 9 متری

[digikala41633639007]

قیمت فرش ماشینی 9 متری + مشخصات کامل

فرش های ماشینی قیمت های متفاوتی دارند که رابطه ی مستقیمی با کیفیت ، تراکم و مرکز بافت آن دارد و طبیعتا هر چه این مشخصات بیشتر و بهتر باشد قیمت محصول نیز بیشتر خواهد بود اما این تفاوت خیلی زیاد نیست و گاها فرش 9 متری ارزان، بی کیفیت نیست چرا که اخیرا تولید کنندگان فرش ماشینی با راه اندازی خرید آنلاین این امکان را به مشتریان داده اند تا با خرید اینترنتی فرش ماشینی را به قیمت درب کارخانه خریداری کنند و این موضوع دلیل بر بی کیفیتی محصولات مربوطه نیست .

قیمت فرش 9 متری همواره در حال نوسان است و در طول سال دلایل مختلفی مثل عید نوروز ، ایام محرم و یا تورم در بالا و پایین رفتن آن نقش مهمی دارد .

عوامل تاثیرگزار بر قیمت فرش ماشینی

چند عامل مهم واصلی وجود دارد که مستقیما بر قیمت فرش ماشینی تاثیر می گذارد که عبارتند از الیاف بکار رفته در بافت آن ، شانه و تراکم قالی ، ابعاد و اندازه و از همه مهم تر طرح محصول است.

امروزه تنوع در این عوامل بسیار بالا رفته و فرش های ماشینی در تراکم های جدید و متنوعی تولید می شود که در بافت هر کدام الیاف مختلفی استفاده می شود و همچنین با رونق گرفتن بازار فرش ماشینی طرح های بروز و جدیدی نیز طراحی می شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند و طبیعتا قالی ها اندازه های مختلفی دارند که ابعاد بزرگتر مثل 9 متری و 12 متری بهای بیشتری دارد.

پیشرفت صنعت بافت و بروز شدن ماشین آلات بافت موجب شده تا فرش های ماشینی با تراکم های بالایی مثل 700 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه بافته شوند که در نوع خود فوق العاده اند و بافت بسیار ظریفی دارند تا جایی که شباهت فراوانی به قالی های دستبافت دارند و همین امر موجب افزایش قیمت این قالی ها شده است .

قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه

فرش ماشینی 700 شانه با نخ های متنوعی همچون آکریلیک هیت ست شده ، ورژین و پلی استر به تولید رسیده است.

قیمت فرش 9 متری 700 شانه از نوع پلی استر بسیار ارزان می باشد که از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و ما برای خرید، نوع ورژین و اکریلیک هیت ست شده را در محصولات فرش 700 شانه به شما پیشنهاد میکنیم. که بازهم فرش آکریلیک بالاترین کیفیت و بهترین پیشنهاد می باشد.

توجه داشته باشید که خرید فرش ماشینی 700 شانه اکریلیک هیت ست شده دارای ویژگی عمر تا 20 سال را دارا هستند و همچنین بدون حساسیت و پرزدهی نیز بوده و در کنار هم قرار گرفتن این ویژگی ها برای شما یک کفپوش مطمئن را آماده خرید کرده است.

فرش ماشینی 700 شانه در تراکم های مختلفی مثل 2550 ، 2700 و 3000 تولید می شود . قیمت فرش 700 شانه 9 متری از پایه ی 2000000 تومان شروع می شود و تا 3,530,000 هزار تومان ادامه دارد که این اختلافات قیمت به دلیل تنوع در طرح و میزان تراکم آن است .

 قیمت فرش 9 متری 1200 شانه در شهر فرش

فرش های 1200 شانه به دلیل ظرافت زیاد و جنس نخ های مرغوبش دارای قیمت بالاتری است که فقط به با تراکم 3600 تولید می شود و نوع گل برجسته ی آن نیز موجود می باشد.

نخ خاب این محصول اکریلیک صد درصد هیت ست شده درجه یک است و در طرح های جدید و تنوعی تولید می شود . قیمت فرش 9 متری 1200 شانه از پایه ی 1,000,000 تومان آغاز شده و تا 4,650,000 هزار تومان نیز بالا می رود که وجود طرح های سنتی و شلوغ و همچنین طرح های گل برجسته این اختلاف قیمت را ایجاد کرده است .

فرش ماشینی طرح فرهی 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته طرح و بافت جدید از مجموعه فرش ماشینی کاشان است قیمت فرش ماشینی 9 متری فرهی 9,109,000 تومان می باشد .

قیمت فرش 9 متری 1500 شانه

قالی هایی ماشینی 1500 شانه بیشترین شباهت را به فرش اصل دستباف دارند. 

فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500 دارای قیمت بالاتری نسبت به فرش های تراکم پایین است و عمدتا برای فضاهای لوکس ، اتاق پذیرای ، سالن های مجلل و سالن های رسمی کاربرد دارد .

تراکم و فشردگی زیاد در این قالی های ماشینی باعث شده که در بافت انها از الیاف بسیار ظریف اکریلیک استفاده کنند تا طرح و نقوش فرش به صورت واضح تر نمایان شود قیمت فرش ماشینی 9 متری 1500 شانه از 6000000 تومان شروع میشود.

چطور می توان فرش را ارزان تر خریداری کرد؟

یکی از ساده ترین راه ها خرید فرش ماشینی از کارخانه می باشد. قیمت فرش 9 متری شهر فرش در انواع 1500 شانه ، 700 شانه و فرش ماشینی 1200 شانه را اگر از کارخانه خریداری کنید 20 تا 40 درصد ارزان تر از قیمت فرش در فروشگاه است.

قیمت گلیم فرش 9 متری ساوین

گلیم فرش ها نیز انتخاب مناسبی برای اتاق خواب می باشند . گلیم فرش های ماشینی یکی از فرش هایی هستند که دارای سابقه زیادی در زمینه کفپوش است . و همچنین دارای طرفداران زیادی می باشند .

از بین تمامی فرش هابی که امروز در بازار موجود می باشد گلیم فرش ها همچنان با طرح و رنگهای جذابی که دارند دارای محبوبیت زیادی هستند و جزء پر فروش ترین فرش ها نیز می باشند.

گلیم فرش ها در زمان های گذشته به دلیل دست بافت بودن دارای قیمت بالای بودند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های بافنده ، گلیم فرش های ماشینی دارای قیمت مناسب تری می باشند و دوستدارن و طرفدارن آن ها می توانند آن ها را با قیمت مناسبی خریداری نمایند .

تا اینجا با قیمت فرش ماشینی 9 متری در تراکم های متفاوت آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چند فرش ماشینی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این فرش های ماشینی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. ( قیمت حراج تابلو فرش ماشینی و دستباف ارزان )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.