قیمت خرید بهترین قفل موتورسیکلت

برای جلوگیری از به سرقت رفتن موتور سیکلت که اتفاقا امروزه بدلیل افزایش قیمت موتور سیکلت و ضمن اینکه به دلیل راحت تر بودن سرقت موتور سیکلت نسبت به سایر وسایل نقلیه به شدت افزایش پیدا کرده است روش هایی وجود دارد که میتوانیم برای امن تر شدن موتور سیکلت و از به سرقت رفتن آن پیشگیری کنید.

قفل دیسکی هوشمند موتور سیکلت کی تی مدل Ks1

خرید قفل موتورسیکلت

استفاده از قفل برای موتور سیکلت بی شک باعث ایجاد تاخیر و وقفه در کار یک سارق می شود البته که استفاده از قفل برای جلوگیری از سرقت موتور سیکلت باز دارنده نیست ولی حداقل مانعی بر سر راه سارق هست و شاید شانس همراه شما باشد و سارق زمان یا توان فنی کافی یا موقعیت مناسب برای باز کردن آن را نداشته باشد.
قفل های مختلفی برای موتورسیکلت در بازار وجود دارد که در ادامه به معرفی بهترین قفل های موتور سیکلت می پردازیم

قفل دیسک موتور سیکلت

این نوع قفل دیسکی موتور سیکلت به دیسک ترمز بسته می شود، این قفل ها باعث میشود چرخ های موتور سیکلت دیگر نچرخد و بنابراین موتور سیکلت شما با چرخ های خود نمی تواند جایی برود!

 البته توجه داشته باشید که به خاطر داشته باشید این قفل برای خودتان باعث بروز مشکلات دیگری نشود زیرا برخی از افراد فراموش میکنند که چرخ موتورشان را قفل کرده اند و بدون باز کردن آن گاز می دهند که باعث بروز اتفاقات ناگواری می شود!ناگفته نماند که قفل موتورسیکلت دیسکی در انواع دو شاخ، کرومی و آژیر دار و در قیمت های گوناگونی ساخته شده است که  قفل آژیر دار از همه بهتر می باشد زیرا تا یک کیلو وزن دارد و در صورت وارد کردن کلیدی به جز کلید خودش صدای آژیرش در می آید.

بهترین قفل موتورسیکلت

قفل دیسک از بهترین قفل هاییست که میتوانید علاوه بر نصب gps و سوئیچ مخفی بر روی موتور سیکلت خود نصب کنید. این قفل باعث قفل شدن دیسک موتور سیکلت شما شده و عملا از چرخش تایر موتور سیکلت شما جلوگیری میکند. شما میتوانید قفل دیسک موتور سیکلت خود را از فروشگاه پنداریوم تهیه کنید.جهت ایمنی خود نیز در این مقاله بهترین و باکیفیت ترین دستکش های موتورسواری را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت قفل موتورسیکلت

عوامل متعدد زیادی بر روی قیمت قفل موتورسیکلت ها تاثیر می گذارند که ما سعی کردیم در طول این مطلب شما را با مهمترین این موارد آشنا نماییم.

حال این شما هستید که باید میان انواع مختلفی از قفل های مخصوص موتورسیکلت ها و دوچرخه ها بهترین آن ها را برگزینید و خیال خودتان را از بابت عدم به سرقت رفتن وسیله نقلیه تان راحت نمایید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب قفل موتورسیکلت مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب،  قفل های موتورسیکلت زیبا، باکیفیت و ارزان را برای شما آماده کرده‌ایم. این قفل ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.