قیمت بهترین جک آرام بند درب ورودی ساختمان سنگین و حیاط

 

امروزه بیشتر موسسات تجاری و مسکونی از ارام بند درب ورودی استفاده می کنند. ارام بندها باعث افزایش طول عمر قفل و قسمت های مختلف درب می شود. استفاده از این وسیله و انواع آن از ایجاد سر و صدای زیاد به هنگام بسته شدن درب جلوگیری می کند. در این محتوا قصد داریم شما را با بهترین جک آرام بند درب ورودی ساختمان آشنا کنیم.

اجزای اصلی ارام بند درب حیاط

آرام بند درب حیاط از سه قسمت اصلی تشکیل شده است:
●بدنه که از جنس استیل می باشد
●فنر: فنرها باعث می شوند قدرت باز و بسته شدن درب حیاط بیشتر شود. فنرها بر روی درب به کمک پیچ وصل می شوند.
●پمپ : برای جلوگیری از تولید سروصدا و صدمه به درب حیاط، یک پمپ در بدنه ارام بند تعبیه شده است. به این ترتیب، بسته شدن در دو مرحله اتفاق می افتد. بعبارت دیگر، با ایجاد یک مکث کوتاه از شدت بسته شدن درب ورودی جلوگیری می شود و درب به آهستگی بسته می شود.

جک ارام بند چیست؟

برخی از ارام بندها بر پشت درب ورودی خانه ها نصب می شوند. به این ترتیب، با کاهش انرژی در زمان باز و بسته شدن درب، از بهم خوردن پرشتاب و پر سروصدای درب جوگیری بعمل می آورند. جک ارام بند معمولا از قطعاتی مانند فنر، سیلندر و روغن هیدرولیک و پیستون تشکیل شده است.
زمانیکه درب ورودی باز می شود، انرژی حاصل از باز شدن درب به کمک پیستون و روغن هیدرولیک تخلیه و کنترل می شود تا فرایند بسته شدن درب به اهستگی اتفاق بیفتد. به این ترتیب، اسیبی به آن وارد نمی شود.
جک آرام بند از نظر ظاهر و محل نصب دو حالت دارند : پیدا و پنهان که با توجه به نامشان ، قابلیت دید دارند و یا ندارند.

خرید ارام بند چه مزیت هایی دارد؟

از مهم ترین مزیت های خرید و نصب ارام بند بر روی درب ورودی ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
●در شرایط خاص مانند اتش سوزی می توان ترتیبی اتخاذ کرد که در یک فاصله زمانی معین، افراد را برای جابجایی آماده کرد. علاوه بر این، از پخش شدن دود به سایر قسمتهای ساختمان جلوگیری نمود.
●ارام بند باعث باز و بسته شدن سریع درب می شود، به این ترتیب، میزان انرژیی در صورت باز ماندن درب به حداقل می رسد.
●با ایجاد فضای خصوصی در قسمت های اداری و اختصاصی ساختمان، امنیت بیشتری برای ساختمان تامین می کند

جک ارام بند
قیمت بهترین جک ارام بند

معرفی انواع ارام بند از نظر شیوه نصب

1-آرام بند آشکار
2-آرام بند پنهان: در این مدل می توان جک آرام بند را در سطح زیر درب، فریم و لنگه درب و یا لولا پنهان کرد
3-آرام بند اتومات و نیمه اتومات: در این مدل از انرژی الکتریکی برای حرکت درب استفاده می شود. تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب نیز به کمک سنسورهایی که روی درب قرار می گیرد، انجام می شود. در مدل های پیشرفته تر از کارت هوشمند یا حتی اثر انگشت برای باز و بسته شدن درب ورودی استفاده می شود.
4- آرام بند کف پوش: این نوع ارام بند بیشتر بر روی درب های شیشه ای مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. مغذی این وسیله داخل و به لولا های درب شیشه ای متصل می شود.

بهترین برندهای ارام بند درب

معتبرترین و بهترین آرام بندهای موجو در بازار عبارتند از سیزای ایتالیا، کینگ کره، ان اچ ان ژاپن و سارو

راهنمای خرید ارام بند درب ایرانی

در زمان خرید ارام بند درب ایرانی باید به یکسری نکات توجه داشته باشید. دقت داشته باشید نوع دربی که قصد دارید این وسیله بر روی آن نصب شود و تعداد زمان های باز و بسته شدن درب و تعداد نفراتی که از آن استفاده می کنند از جمله مواردی است که در زمان خرید باید آنها را درنظر داشته باشید.
سایر موارد ضروری:
●انتخاب ارام بند بر اساس وزن درب .بعنوان مثال ارام بند درب چوبی با ارام بند درب اهنی فرق دارد
●امکان تنظیم سرعت جک و ارام بندها
●انتخاب ارام بند بر اساس جهت باز شدن درب
●گارانتی ارام بند
●بودجه ای که برای خرید ارام بند درنظر گرته اید

قیمت جک و ارام بند درب

قیمت ارام بند با توجه به تجهیزات بکار رفته در آن و شرکت سازنده متغییر است. مسلما هر چه کیفیت قطعات بالاتر باشد، قیمت ارام بند گرانتر خواهد بود. گارانتی نیز در تعیین قیمت این وسیله تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه لیستی از بهترین ارام بندهای درب ایرانی را برای اطلاع شما عزیزان در اختیارتان قرار می دهیم. اگر قصد خرید بصورت انلاین را دارید، کافی است بر روی ایتم مورد نظر کلیک کنید تا اطلاعات محصول در اختیارتان قرار بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.