قیمت خرید بهترین صندلی گیمینگ ارزان

یکی از وسایل مهم و ضروری که گیمرهای حرفه‌ای به آن نیاز دارند، صندلی گیمینگ است. معمولا کسانی که اهل بازی‌های کامپیوتری هستند، مدت زمان‌های بیسار طولانی را پشت سیستم به انجام بازی‌های کامپیوتری اختصاص می‌دهند. همین امر باعث آسیب به ستون فقرات به خصوص گردن می شود، از این رو صندلی علاوه بر مهار ستون فقرات بدن می‌بایست از گردن شما نیز حفاظت کند. کسانی که با صندلی‌های کامپیوتر معمولی بازی می‌کنند، طی مدت زمان کوتاهی دچار درد گردن و کمر شده و در طولانی مدت با دیسک کمر و گردن مواجه می شوند.

بدون شک صندلی گیمینگ بهترین وسیله برای پیشگیری از عوارض ناشی از بازی‌های رایانه‌ای است. کافیست فقط یک بار هزینه کنید و جلوی خیلی از هزینه‌های بیمارستانی را بگیرید. البته لازم به ذکر می‌باشد، خیلی از این عوارض غیرقابل برگشت هستند و تا ابد روی بدن شما باقی می‌ماند. این صندلی با طراحی ارگونومیک خود علاوه بر جلوگیری از آسیب به گردن و ستون فقرات از آسیب به مچ و آرنج دست هم جلوگیری می‌کند. این صندلی برای کسانی که کارهای اینترنتی انجام می‌دهند نیز مناسب هستند. زیرا نوع کار تفاوتی ندارد بلکه میزان استفاده از کامپیوتر‌ است که باید مدیریت و کنترل شود.

اگر شما هم به هر دلیل قصد خرید صندلی گیمینگ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت با خرید این وسیله با مشکل برخورد کرده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب به شما نکاتی را آموزش می دهیم که به وسیله آن‌ها به راحتی می توانید، صندلی گیمینگ خود را به راحتی انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت خرید بهترین صندلی گیمینگ ارزان

صندلی گیمینگ چیست؟

در واقع نسل ارتقاء یافته صندلی کامپیوتر هستند، به دلیل طراحی ارگونومیک خاصی که دارند تقریبا تمام نیازهایی که گیمرها هنگام بازی به آن نیاز دارند را بر طرف می‌کند. البته این صندلی فقط مخصوص گیمرها نیست، بلکه برای کسانی که مدام مجبور هستند، بیشتر ساعات خود را به کار با سیستم بگذرانند، بهترین گزینه هستند. زیرا راحتی و آرامش زیادی به شما هدیه می‌کند.

تاریخچه صندلی گیمینگ:

این صندلی‌ها در ابتدا برای بازی‌های ویدئویی شبیه سازی ماشین سواری ساخته شدند به همین جهت از نظر ظاهری دقیقا شبیه به صندلی خودرو ساخته شدند. امروزه با پیشرفت بازی‌های رایانه‌ای و پیدایش کنسول‌های جدید بازی این صندلی‌ها با توجه به نیاز گیمر‌ها دچار تغییراتی شدند و به شکل صندلی‌های گیمینگ امروزی در آمدند.

انواع صندلی گیمینگ:

  • صندلی بازی‌های مسابقه‌ای: گران‌ترین نوع صندلی گیمینگ هستند، در واقع این صندلی‌ها به این قاب متصل می‌شوند که روی آن‌ها می توان کلاچ، ترمز، دنده، فرمان و سایر تجهیزاتی که برای بازی‌های مسابقه‌ای لازم است نصب کرد. این صندلی‌ها در خیلی از کشورها برای آموزش مجازی رانندگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • صندلی بازی‌های کنسولی: در واقع این صندلی‌ها فقط مناسب بازی‌های کنسول ساخته شده‌اند. برخلاف صندلی‌ بازی‌های کامپیوتری فاقد چرخ هستند و شکل آن‌ها به صورت ال می‌باشد. به این صندلی‌ها صندلی راکر نیز می‌گویند، شاید دلیل آن ارتباط تکیه‌گاه صندلی با حرکات گیمر باشد. یعنی با جلو و عقب کردن کمر پشتی صندلی با حرکات شما جلو و عقب شده، همین امر سبب راحت شدن چند برابر این صندلی نسبت به صندلی‌های دیگر می شود.
  • صندلی بازی‌های کامپیوتری: اولین نکته‌ای که با شنیدن اسم این صندلی به ذهن شما می‌رسد، یکی صندلی کامپیوتر برای پشت میز نشستن و انجام بازی‌های کامپیوتری است. این صندلی‌ها دارای پنج عدد چرخ و یک دستگیره برای پایین و بالا کردن ارتفاع صندلی هستند. همچنین قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه باعث می شود به راحتی پشت میز در حرکت باشید. دسته این صندلی‌ها بلند است که به راحتی و تسلط شما به موس و کیبورد می‌افزاید.
  • صندلی‌ کیسه لوبیا یا راحتی: ارزان‌ترین نمونه صندلی گیمینگ هستند، درون این صندلی‌ها با فوم و الیاف مخصوص پر می‌شود به همین دلیل شباهت زیادی به بین بگ دارند. بیشتر گیمرهای حرفه‌ای با توجه به اینکه فاقد پشتی قابل تنظیم هستند، اما به علت نرمی و راحتی فوق العاده و اینکه به هر شکل می‌توان روی آن نشست این نوع را برای بازی‌ انتخاب می‌کنند.

نکات مهم هنگام خرید صندلی گیمینگ:

  • قیمت صندلی: قیمت در انتخاب شما نقش اصلی را ایفا می‌کند. قبل از هر چیزی میزان بودجه برای خرید صندلی گیمینگ را مشخص کنید. زمانی که میزان بودجه مشخص شد خود به خود خیلی از مدل‌ها از انتخاب شما خارج شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  • نوع صندلی: همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد، صندلی گیمینگ انواع مختلفی دارد؛ صندلی مخصوص بازی‌های کامپیوتری، صندلی مخصوص بازی های‌کنسول، صندلی مخصوص بازی‌های مسابقه‌ای و صندلی خیلی راحت که به آن‌ها واکر هم گفته می‌شود. هر یک از این صندلی‌ها به صورت کامل در ابتدای مطلب توضیح داده شد.
  • تنظیم صندلی: تفاوت عمده صندلی‌های گیمینگ در داشتن تعداد دکمه‌های تنظیم برای قسمت‌های مختلف است. برخی صندلی‌ها فقط قابلیت تنظیم پشتی را دارند، در برخی از آن‌ها ارتفاع صندلی و دسته‌ها قابل تنظیم است. همین امر سبب می‌شود که گیمر بیشترین احساس راحتی را پشت این صندلی‌ها داشته باشد.
  • قفل تنظیمات: برای اینکه مدام نیاز به انجام تنظیمات صندلی نداشته باشید، دارای قابلیت قفل کردن تنظیمات دارند، یعنی بعد از تنظیم نمودن یک قسمت خاص آن را روی تنظیم مربوطه قفل کنید.
  • جنس روکش: یکی از نکاتی که بیشتر از هر چیز دیگر باید هنگام خرید صندلی گیمینگ به آن توجه داشته باشید، جنس روکش صندلی است. روکش صندلی گیمینگ معمولا چرم مصنوعی می‌باشد. چرم مصنوعی هم دارای کیفیت‌های متفاوتی است، برای مثال برخی از آن‌ها دارای خاصیت ضد عرق هستند، که باعث می‌شود، موقع کار زیاد بدن شما روی صندلی عرق نکند.
  • دسته صندلی: در صندلی‌های گیمینگ توجه داشته باشید که هرچه دسته‌ها قابلیت تنظیم بیشتری داشته باشند، مانند پایین و بالا شدن ارتفاع دسته و افزایش و کاهش عرض دسته گیمر احساس راحتی بیشتری موقع بازی می‌کند و کمتر خسته می شود.
  • تحمل میزان وزن: معمولا شرکت‌های سازنده صندلی یک آستانه تحمل برای صندلی مشخص می‌کنند که همان حداکثر میزان تحمل وزن توسط صندلی است. اگر وزن شما بیشتر از این آستانه تحمل بود از خرید آن محصول صرف نظر کنید.
  • قد فرد: اندازه پشتی صندلی‌ها با توجه به قد افراد ساخته می‌شود، ارتفاع پشتی صندلی شما نباید به گونه‌ای باشد که کمر شما از پشتی بلندتر باشد. اگر می‌خواهید دچار مشکلات ستون فقرات نشوید، توصیه می‌شود، پشتی صندلی را با توجه به قد و اندازه بدن خود انتخاب کنید.
  • سازگاری با نوع بازی: هر کنسول بازی صندلی خاص خود را معرفی می‌کند. به همین علت صندلی‌ها دارای تعدادی خروجی و پورت یو اس بی هستند، که در صورت پشتیبانی از کنسول می‌توانید، هندست، دسته و سایر وسایل مورد نیاز خود را به آن متصل نمایید.
  • ابعاد صندلی: به اندازه و ابعاد اتاق خود توجه داشته باشید و بهترین اندازه را برای صندلی خود پیدا کنید. اگر اتاق شما فضای کوچکی دارد از خرید صندلی‌های با ابعاد بزرگ صرف نظر کنید زیرا حجم زیادی از اتاق شما را اشغال می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید صندلی گیمینگ ‌مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه‌ صندلی گیمینگ باکیفیت، ارزان و پرفروش موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

قیمت صندلی گیمینگ
صندلی گیمینگ ارزان
قیمت صندلی گیمینگ ارزان

صندلی گیمینگ ریزر

مهم نیست که صندلی شما از چه نوعی باشد؛ نشستن طولانی مدت بر روی یک صندلی باعث آسیب رسیدن به ستون فقرات و کمر شما خواهد شد. شما می‌توانید هر چند دقیقه یکبار از جای خود بلند شده و شروع به راه رفتن کنید و ورزش‌هایی کششی سبک انجام دهید تا از آسیب رسیدن به بدن خود جلوگیری کنید. اما حالت کمر و ستون فقرات شما در هنگام نشستن هم نقش مهمی در حفظ سلامت شما دارد. صندلی گیمینگ ریزر بهتر از هر صندلی دیگری از کمر شما محافظت خواهد کرد و ستون فقرات شما را در حالت S نگه خواهد داشت تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود. همچنین شما می‌توانید دسته‌های چند حالته صندلی Iskur به هر حالتی که دوست دارید تنظیم کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید. این صندلی برای افرادی با حداکثر قد ۱۸۸ سانتی و وزن ۱۳۶ کیلوگرم مناسب می‌باشد.

صندلی گیمینگ ریرز مانند دیگر محصولات این کمپانی از بهترین مواد اولیه ساخته‌شده است. پشتی و کوسن‌های این صندلی از بهترین نوع فوم ساخته‌شده‌اند که در مقابل کوبیده شدن و خرد شدن بسیار مقاوم می‌باشد و برای مدت طولانی می‌توانند حالت خود را به خوبی حفظ کند. در ساخت لایه رویی این صندلی از مرغوب‌ترین نوع چرم‌ مصنوعی استفاده شد است و در  طولانی مدت هیچگونه مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

صندلی گیمینگ Iskur یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین صندلی‌های موجود در بازار می‌باشد.

صندلی گیمینگ dxracer

اگرشما یکی از علاقمندان سرسخت بازی های ویدیویی و یا اصطلاحاً یک گیمر هستید، ساعت‌های طولانی را به طور پیوسته در مقابل صفحه نمایش خود سپری می کنید، اگر در اثر نشستن طولانی بر روی صندلی‌های معمولی دچار خستگی مفرط و دردهای اسکلتی و عضلانی هستید، و براي سلامتي خود نیز اهميت زيادي قائل‌ايد، صندلي های سري گیمینگ شركت آمريكایی دی‌ایکس‌ریسر DXRacer انتخاب ايده‌آل شماست. این صندلی در اولین نگاه شما را مجذوب ظاهر لاکچری خود می‌نماید. محصولات این شرکت بر مبنای اصول ارگونومیک طراحی شده است، بنابراین درهنگام انتخاب مدل صندلی حتما بایستی به پارامتر قد و وزن که در هر مدل تعریف شده است، توجه داشته باشید تا این محصول بهترین عملکرد را به شما ارائه دهد. این صندلی با قابليت تنظيم اجزاء اصلي، تاثير به سزايي در بهبود ضريب ايمني و سلامتي، و نیز احساس رضايت‌مندي شما خواهد داشت و به شما اجازه میدهد تا بدون احساس ناراحتی و خستگی، ساعات متمادی را صرف بهبود مهارت‌های خود نمایید.

در ادامه ما لیستی از بهترین صندلی گیمینگ را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که شما می‌توانید با بررسی توضیحات هر محصول، بهترین گزینه خرید صندلی گیمینگ دیجی کالا را برای خودتان انتخاب نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.