قیمت خرید انواع جوراب توری زنانه

جوراب های زنانه دارای طرح ها و مدلهای مختلفی می باشند و از تنوع بالایی برخوردارند که هر کدام از این مدلها برای استفاده در موقعیتی خاص و مناسب برای ست کردن با لباس هایی خاص می باشد. یکی از انواع جوراب زنانه جوراب توری می باشد که در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد. جوراب توری زنانه چندین مدل دارد که از هرکدام در موقعیتی مخصوص به خود استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم نکاتی را جهت خرید جوراب توری زنانه و انواع آن و کاربردهای جوراب توری زنانه ارائه دهیم.

خرید جوراب توری زنانه

جوراب توری زنانه و انواع آن

به دلیل اینکه جوراب توری زنانه توانسته کاربردهای مختلفی برای مصرف کنندگان داشته باشد، امروزه به یکی از محصولات پر فروش در بازار تبدیل شده است. بافت جوراب توری زنانه بسیار خاص و زیبا می باشد و در چند مدل فیش نت یا همان تور ماهی، لانه زنبوری، توری ریزبافت و … تولید می شود. به دلیل توری بودن و همچنین نازک بودن جوراب زنانه توری از آن بیشتر در فصل تابستان استفاده می شود. البته ست کردن جوراب توری دخترانه و زنانه با لباسهای مجلسی نیز می تواند یک استایل خاص و شیک را برای شما به ارمغان بیاورد.

  1. جوراب توری زنانه مچی:

اندازه قد این مدل جوراب توری زنانه تا مچ پا می باشد و قوزک پا را می پوشاند. جوراب مچی توری زنانه یک انتخاب خوب برای پوشیدن با کفشهای کالج و صندل بهمراه شلوار جین برای یک استایل روزانه و کژوال می باشد. همچنین می توانید جوراب توری مچی را با کفش های پاشنه بلند و لباس مجلسی ست کرد و از آن در موقعیت های رسمی و نیمه رسمی و جشنها و مراسمات استفاده کرد.

  1. جوراب توری زنانه ساق دار:

اندازه این مدل از مدل مچی بلندتر است و قسمتی از ساق و بالای مچ پا را می پوشاند. جوراب توری زنانه ساق دار را می توانید همراه با دامن برای یک استایل نیمه رسمی برای شرکت در یک جشن و یا همراه با لباسهای ست روزانه پوشید. جوراب توری زنانه ساق دار دارای طرح های مختلف و زیبایی می باشد. رنگ مشکی جوراب توری زنانه بیشترین محبوبیت را در بین خانم های شیک پوش دارد.

  1. جوراب توری زنانه ساق بلند:

جوراب زنانه توری ساق بلند در دو اندازه مختلف موجود می باشد. پوشانندگی یک مدل تا زانو و مدل دیگر تا بالای زانو و ران پا می باشد. جوراب توری دخترانه و زنانه ساق بلند یک گزینه مناسب برای پوشیدن به همراه لباسهای کوتاه و همچنین انواه دامن های کوتاه و یا شلوارک جین می باشد. می توانید جوراب توری زنانه ساق بلند را با لباسهای مجلسی برای شرکت در مراسمات و مهمانی و جشنها استفاده کنید و یک استایل خاص و جذاب را برای خود بسازید.

  1. جوراب شلواری توری زنانه:

اندازه جوراب شلواری توری دخترانه و زنانه مانند دیگر جوراب شلواری ها می باشد و در طرح و رنگهای متنوع موجود است. از جوراب شلواری توری زنانه و دخترانه می توان برای ست کردن با انواع لباسها مثل شومیز، بلوز، دامن و یا لباسهای مجلسی استفاده کرد. همچنین ترکیب جوراب شلواری توری زنانه با انواع بوت و چکمه استایلی زیبا،خاص و شیک را برای شما به ارمغان می آورد.

 

نکات خرید جوراب توری زنانه

برای خرید جوراب توری زنانه و دخترانه باید به یک سری نکات توجه فرمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • جنس جوراب توری زنانه:

معمولا در ساخت جوراب توری زنانه از مواد اولیه نخ و پلاستیک استفاده می شود. هنگام خرید دقت داشته باشید جنس جوراب توری به گونه ای باشد که مقاومت کافی را داشته باشد که هنگام استفاده به راحتی پاره نشود و همچنین باعث ایجاد حساسیت برای شما نشود.

  • طرح و رنگ جوراب توری زنانه:

هنگام خرید جوراب توری دخترانه و زنانه باید با توجه به لباس و کفشی که قرار است با آن ست شود بهترین مدل را انتخاب نمایید. جوراب توری سفید زنانه و جوراب توری مشکی زنانه محبوبترین انتخاب خانم ها می باشد. جوراب توری زنانه با طرح های مختلفی از جمله نگین دار، سوزن دوزی شده، گل، پاپیون، خال خالی، لانه زنبوری، ریز بافت، درشت بافت و … در بازار موجود می باشد.

  • قیمت جوراب توری زنانه:

قیمت جوراب زنانه و دخترانه توری با توجه به مدل و طرح آن و همچنین برند تولید کننده متفاوت می باشد. تولید کنندگان مختلفی در این زمینه در بازار فعالیت می کنند و با توجه به مواد اولیه ای که استفاده می کنند و تجهیزات تولیدی خود و همچنین تنوع محصولاتشان، قیمت های آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

 

در ادامه لیستی از چند جوراب توری زنانه شیک، با کیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم مورد نظر، می توانید اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.