جوراب روفرشی – قیمت و خرید انواع جوراب روفرشی زنانه و دخترانه

جورابهای زنانه و دخترانه انواع مختلفی را شامل می شوند که هرکدام استفاده خاصی دارند و برای موقعیتهای مختلف مناسب می باشند. در بین انواع مختلف جوراب های زنانه که توسط شرکت های تولیدی وارد بازار می شود، مدل جوراب روفرشی برای استفاده در منزل برای خانمها می باشد که طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم در منزل از جوراب روفرشی استفاده می کنید و به دنبال خرید یک جوراب روفرشی زنانه و دخترانه مناسب برای خود هستید این مقاله را دنبال کنید.

جوراب روفرشی یا پاپوش

جوراب روفرشی یا پاپوش از جمله پوشاکی است که در تمام فصول برای استفاده در منزل مناسب می باشد. جوراب روفرشی زنانه و دخترانه زنانه در ابتدا ازجنس کاموا و بافتنی بود و مناسب فصل زمستان، اما امروزه نوع دیگری از مدل جوراب روفرشی برای خانم ها طراحی و تولید شده است که علاوه بر زمستان می توان در فصل های دیگر از جمله بهار و تابستان نیز از آن استفاده کرد. جوراب روفرشی زنانه و دخترانه که در فصول گرم استفاده می شود، دارای جنسی لطیف می باشد که در واقع پوششی مابین کفش و جوراب است و نه تنها برای پوشش بر روی فرش مناسب است بلکه می تواند تا حدودی جنبه زیبایی داشته و ظاهر پوشش شما را در مقایسه با جوراب، زیباتر کند.

قیمت انواع جوراب روفرشی زنانه

[digikala21633622602]

خرید جوراب روفرشی زنانه

انواع جوراب روفرشی زنانه و دخترانه

جوراب روفرشی با توجه به مدل و کاربرد آن در چندین نوع موجود می باشد.

  1. جوراب روفرشی مجلسی:

این مدل جوراب روفرشی دارای ظاهری شیک می باشد و جنس آن بسیار لطیف است. جوراب روفرشی مجلسی راحت تر از صندل و کفش برای راه رفتن روی فرش و کفپوش منازل است و آسیب های کفش و صندل پاشنه دار را برای پاها ندارد. ظاهر جوراب روفرشی شیک یا پاپوش مجلسی با لوازم مختلفی از جمله روبان، مروارید، نگین و گل های پارچه ای تزئین می شود.

  1. جوراب روفرشی بافتنی:

ضخامت این مدل بالا است و به دلیل استفاده از کاموا این مدل جوراب بافتنی برای فصول سرد مناسب می باشد. جوراب روفرشی زمستانه به شما کمک می کند که پاهای خود را در زمستان گرم نگه دارید. جوراب روفرشی بافتنی دخترانه در طرح ها و رنگهای مختلف ساده و فانتزی طراحی و تولید می شود.

  1. جوراب روفرشی راحتی:

جوراب روفرشی راحتی برای استفاده روزانه در منزل مورد استفاده قرار میگیرد و دارای جنس و بافت راحت و لطیفی است. خانم ها می توانند به جای دمپایی از جوراب روفرشی راحتی استفاده کنند و ضمن گرم نگه داشتن پاهای خود، پوشش ظریف تر و فانتزی تری نسبت به جوراب در اختیار داشته باشند. تنوع طرح و جنس جوراب روفرشی راحتی زیاد است و تقریبا برای هر سلیقه ای با هر طرح و رنگ و جنسی می توان جوراب روفرشی راحتی مناسبی خرید.

  1. جوراب روفرشی فانتزی:

این مدل دارای طرح های فانتزی و عروسکی می باشد و از تنوع رنگ بالایی برخوردار است. جوراب روفرشی دخترانه بخاطر تنوع بالا در طرح و رنگ با اکثر لباس ها ست می شود و باعث جذابیت بیشتر استایل در منزل و یا حتی مهمانی ها می گردد.

خرید جوراب روفرشی زنانه و دخترانه

برای خرید جوراب روفرشی باید به موارد مختلفی از جمله کاربرد آن توجه کرد. یک سری نکات برای خرید جوراب روفرشی شیک و مناسب وجود دارد که به انتخاب بهتر و خرید مناسبترین جوراب روفرشی کمک می کند.

  • جنس جوراب روفرشی:

جنس جوراب روفرشی زنانه و دخترانه باید کیفیت خوبی داشته باشد و از بهترین مواد اولیه تولید شود. جوراب رو فرشی در جنس های متفاوتی وجود دارد. به همین دلیل است که می توانید در فصول مختلف سال از آن ها استفاده کنید. جوراب روفرشی حوله ای، زبرا، دانتل، بافتنی، چرمی و … برای فصل زمستان مناسب است و جوراب روفرشی با جنس های توری، نخی و کتان برای سایر فصل ها مناسب می باشد.

  • کاربرد جوراب روفرشی:

شما باید با توجه به کاربرد جوراب روفرشی ( مجلسی، راحتی و … ) و نوع استفاده خود اقدام به خرید یک جوراب روفرشی مناسب کنید.

  • طرح و رنگ جوراب روفرشی:

برای هماهنگ بودن لباس خود با جوراب روفرشی برای استفاده در منزل یا مهمانی و مراسمات باید هنگام انتخاب جوراب روفرشی به طرح و رنگ آن دقت کنید.

  • قیمت جوراب روفرشی:

با توجه به تعداد زیاد تولید کنندگان این حوزه و وجود برندهای مختلف و همچنین تنوع در جنس و طرح جوراب روفرشی، قیمت ها متفاوت می باشد. بسته به جنس و مواد اولیه و همچنین کاربرد جوراب رو فرشی تنوع در قیمت مشاهده می گردد.

در این مقاله سعی کردیم نکاتی را جهت خرید جوراب روفرشی زنانه و دخترانه مناسب ارائه دهیم. در ادامه لیستی از انواع جوراب روفرشی زنانه و دخترانه شیک، با کیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. با کلیک بر روی عکس و یا آیتم مورد نظر می توانید اطلاعات بیشتری راجب محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.