قیمت خرید انواع جوراب مشکی مردانه و زنانه

یکی از رنگهایی که بیشترین طرفدار را دارد رنگ مشکی است که هر نوع پوشاکی با این رنگ، بی شک جزو انتخابهای هر فردی می باشد. جوراب یکی از پوشاکی است که در هرسنی از آن استفاده زیادی می شود و در مدلهای مختلف با طرح ها و رنگهای متنوع تولید می شود. جوراب مشکی مردانه و زنانه همیشه یکی از انتخابهای اصلی بوده که قابلیت ست شدن با هر لباس و کفشی را دارد. در این مقاله قصد داریم نکاتی جهت خرید انواع جوراب مشکی مردانه و زنانه ارائه دهیم. اگر شما هم به دنبال خرید جوراب مردانه و زنانه مشکی می باشید تا انتها این مطلب را دنبال نمایید.

 

انواع جوراب مشکی

جورابها از نظر جنس، اندازه، طرح و رنگ به مدل های مختلفی تقسیم می شوند که هرکدام کاربردی دارند و برای پوشیدن در موقعیت های مختلفی مناسب می باشند. جوراب مشکی مردانه و زنانه به دلیل قابلیت بالای ست شدن با هر مدل و رنگ لباسی بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. شما می توانید جوراب سیاه را در استایل های مختلفی مثل رسمی، مجلسی، اسپرت، کژوال و … استفاده کنید.

  1. جوراب نازک مشکی:

جوراب سیاه نازک بیشتر مورد استفاده خانمها قرار می گیرد و همیشه برای استایلهای رسمی و مجلسی یکی از انتخابهای اول می باشد. جوراب نازک مشکی را می توانید با انواع لباس مجلسی ست کنید و استایل جذابی داشته باشید. جوراب سیاه نازک در اندازه های مختلف ( مچی، ساق کوتاه و ساق بلند) موجود می باشد.

  1. جوراب‌ مشکی بدون ساق یا مچی:

جوراب‌ مشکی بدون ساق تا روی مچ و حتی مقداری بالاتر از مچ پا را می‌پوشاند و به طبع پوشیدن این دسته از جوراب ها با کفش های ساق دار، پا را از آسیب دیدگی و سایش محافظت می‌کند. جوراب مچی مشکی در فعالیت‌های ورزشی و با کفش‌های ورزشی استفاده می‌شوند

  1. جوراب مشکی الگودار:

جوراب‌های مشکی الگودار، از جمله متنوع‌ترین جوراب‌های موجود در بازار هستند، الگوهای موجود روی جوراب را سعی کنید با الگوهای روی لباستان ترکیب کنید. در انتخاب رنگ و نوع الگوها دقت کنید.

  1. جوراب شیشه ای مشکی:

این مدل دارای بافت و جنسی نازک می باشد. جوراب شیشه ای سیاه به دلیل نازک بودن برای فصول گرم انتخاب مناسبی می باشد.

  1. جوراب‌ مشکی ساق متوسط:

این مدل پرکاربردترین جوراب‌های سیاه و بهترین انتخاب برای پوشش‌های روزانه آقایون به شمار می آیند. ساق این جوراب‌ها بالاتر از مچ پا می باشد. جوراب مشکی ساق متوسط را می توانید با کفش‌های اسپرت، اسنیکرز، کفش‌های راحتی، کفش‌های رسمی و حتی بوت‌ها بپوشید.

  1. جوراب مشکی ساق بلند:

طول جوراب مشکی مدل مردانه، بلندتر از مدل‌های دیگر است و تا زیر زانوها قرار می‌گیرند. این دسته از جوراب‌ها کاربرد کمی در بین سایر جوراب‌ها دارند و بیشتر برای لباس‌های رسمی و کت و شلوار استفاده می‌شوند. مدل زنانه و دخترانه جوراب مشکی ساق بلند برای ست کردن با لباسهای کوتاه و مجلسی و همچنین کفش مشکی بسیار مناسب است و استایل جذابی را می سازد.

  1. جوراب شلواری مشکی:

ساپورت و جوراب شلواری مشکی بسیار پرطرفدار است و اکثر خانم ها یکی از آن را در کمد لباس خود دارند. جوراب شلواری مشکی در سایزها و مدلهای متنوع موجود می باشد و می توان آن را با انواع لباس و کفش برای موقعیتهای مختلف ست کرد. جوراب شلواری مشکی در ضخامتهای مختلف تولید می شود و هرکدام از آنها برای فصول مختلف مناسب می باشد.

خرید جوراب مشکی مردانه و زنانه

نکات خرید جوراب مشکی

هنگام خرید یک جوراب مشکی مردانه و زنانه باید به یک سری نکات توجه فرمایید تا انتخابی مناسب داشته باشید.

  • جنس جوراب مشکی:

جنس جوراب مشکی باید دارای مرغوبیت لازم از نظر دوام و راحتی باشد و باعث حساسیت نشود. جوراب مشکی مورد نظر شما باید از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت ساخته شده باشد.

  • رنگ جوراب مشکی:

رنگ جوراب سیاه مردانه و زنانه باید کیفیت بالایی داشته باشد تا در استفاده طولانی مدت و همچنین شستشوی متعدد کیفیت خود را ازدست ندهد و به اصطلاح کمرنگ یا سفید نشود. همچنین با توجه به رنگ لباسی که قرار است جوراب مشکی را با آن ست کنید می توانید جورابی با رنگ مشکی مات یا براق انتخاب کنید.

  • طرح جوراب مشکی:

بعضی از جورابهای مشکی مردانه و زنانه دارای طرح ها و الگوهایی می باشند و رنگ اصلی جوراب سیاه می باشد و از رنگهای دیگر برای طرح ها استفاده می شود. باید دقت داشته باشید که طرح جوراب مشکی با لباس و کفش شما متناسب باشد تا هنگام ست کردن دچار مشکل نشوید.

  • قیمت جوراب مشکی:

قیمت جوراب مشکی مردانه و زنانه با توجه به جنس، اندازه، مدل، طرح و همچنین برند تولید کننده آن متفاوت می باشد و تنوع قیمت وجود دارد.

 

در ادامه لیستی از چند جوراب مشکی مردانه و زنانه باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. با کلیک بر روی عکس جوراب سیاه یا آیتم مورد نظر می توانید اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.