قیمت خرید 24 مدل سطل زباله خانگی و آشپزخانه

انواع سطل زباله خانگی با جنس‌های مختلف و طراحی‌های متنوع برای استفاده در بخش‌های مختلف خانه، طراحی و تولید شده که هرکدام کاربری متفاوتی دارند. اگر شما هم قصد خرید سطل زباله خانگی و آشپزخانه را دارید بهتر است که در خصوص خرید آن اطلاعاتی جامع و کامل را به دست آورید تا بتوانید انتخابی درست و مقرون به صرفه را تجربه نمایید. پس با ما همراه باشید تا با همه‌ی آنچه که در مورد خرید سطل زباله لازم است بدانید، آشنا شوید.

 

انواع سطل زباله

سطل زباله در طرح ها و مدل های مختلف و همچنین کاربردهای مخصوص تولید می شود. جنس بدنه، نوع درب، اندازه و دیگر مشخصات سطل اشغال باعث تنوع آن می شود که با توجه به این ویژگی ها کاربری هر سطل زباله مشخص می گردد.

  1. سطل زباله خانگی:

یکی از مدل های پرمصرف که تنوع زیادی نیز دارد سطل زاله خانگی می باشد. از این سطل زباله در قسمت های مختلف هر خانه استفاده می شود. سطل زباله آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق ها، حیاط و دیگر فضاهای داخل خانه با یکدیگر تفاوت دارند و برای هر قسمت از خانه سطلی مناسب باید تهیه شود.

  1. سطل زباله تجاری:

به دلیل حجم زیاد زباله تولید شده در اماکن بزرگ مانند کارخانه ها، دانشگاه ها، مراکز خرید، فروشگاه های مختلف و … از سطل زباله تجاری استفاده می کنند. این مدل دارای سایز و اندازه بزرگی می باشد.

  1. سطل زباله پزشکی:

ساختار این سطل‌ها به گونه‌ای است که متناسب با ضایعات و زباله‌ی بیمارستانی طراحی شده‌اند. به طور کلی کاربرد این سطل‌ها برای مراکز درمانی و بهداشتی مناسب خواهد بود. سطل زباله استیل بهترین و مناسبترین گزینه برای جمع آوری زباله های پزشکی می باشد.

  1. سطل زباله ساده:

ساده ترین شکل سطل آشغال همین مدل است که ممکن است با در یا بدون در باشد. از این نوع می‌توان در حمام و آشپزخانه بهره برد. در مدل درب دار آن باید درب را با دست بردارید و بعد از انداختن زباله درون آن، مجددا درب را بگذارید‌.

  1. سطل زباله پدالی:

این مدل دارای یک پدال در قسمت جلویی و پایین سطل می باشد که از طریق فشردن پا، باز و بسته می‌شود و برای مکان‌های عمومی چون پاساژها، مراکز درمانی و… مناسب است.

  1. سطل زباله فشرده کننده:

سطل زباله فشرده کننده به شما این امکان را می‌دهد که با فشردن پدال بالای سطل از طریق دستتان به سمت پایین، حجم آشغال‌ها را به نصف برسانید و مجددا زباله‌ی جدید را بر روی آن قرار دهید.

  1. سطل زباله کابینتی:

این سطل به دلیل اندازه مناسب و استفاده آسان، یکی از پرطرفدارترین مدل های سطل زباله خانگی می باشد . این سطل زباله به راحتی داخل کابینت و یا بر روی آن قرار می گیرد و دسترسی به آن به راحتی صورت می گیرد.

  1. سطل زباله بادبزنی:

درب این مدل سطل زباله به صورتی طراحی شده است که از هر دو طرف می‌توانید زباله را درون سطل بیندازید. برای سرویس بهداشتی، مغازه‌ها و اماکن تجاری بیشتر کاربرد دارد.

  1. سطل زباله قیفی:

حالت درب این سطل زباله مانند قیف است و اگر کسی زباله را بر روی درب سطل قرار دهد، با حرکت کردن به سمت سوراخ درب، وارد سطل زباله خواهد شد.

خرید سطل زباله خانگی و آشپزخانه

قیمت سطل زباله

هنگام خرید سطل زباله به دلیل تنوع بالای آن با قیمت های متفاوتی روبرو می شوید. قیمت سطل زباله با توجه به ویژگی های مختلفی از جمله جنس، اندازه، کاربرد، نوع درب و … مشخص می شود. برای اطلاع از قیمت انواع مختلف سطل زباله و خرید سطل زباله، می توانید به سایت های فروش آنلاین مانند دیجی کالا مراجعه نمایید.

 

نکات خرید سطل زباله

قبل از خرید و هنگام خرید باید به یک سری نکات توجه فرمایید تا بتوانید مناسبترین و بهترین سطل زباله را با توجه به نوع استفاده خود انتخاب و خریداری نمایید.

  • جنس و کیفیت ساخت:

با توجه به محیط مورد استفاده باید سطل زباله ای انتخاب کنید که جنس آن متناسب با نوع استفاده شما باشد و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد. مثلا برای محیط خانه از سطل زباله پلاستیکی و برای فروشگاه از جنس فلزی استفاده نمایید.

  • اندازه و ظرفیت:

هنگام خرید سطل زباله به اندازه و ظرفیت آن توجه نمایید. با توجه به میزان زباله تولیدی شما، اینکه سطل مورد نظر شما چه میزان آشغال را در خود نگه می‌دارد، بسیار مهم است.

  • نوع درب:

با توجه به محل استفاده سطل زباله و نوع زباله ها مدلی را انتخاب کنید که درب آن راحت باز و بسته شود.

  • طرح و رنگ:

هنگام خرید به طرح و رنگ سطل زباله توجه نمایید و مدلی را خریداری نمایید که با دیگر وسایل محیطی که قرار است از آن استفاده کنید همخوانی داشته باشد.

 

در ادامه لیستی از انواع سطل زباله باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر محصول اطلاعات بیشتری راجب آن بدست آورید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.