قیمت خرید 25 مدل قفسه حمام ارزان

قفسه حمام یکی از کاربردی ترین و پر مصرف ترین بخش در دکوراسیون حمام است که با چیدمان وسایل حمام داخل آنها زیبایی و نظم در محیط حمام برقرار می شود. هنگام خرید قفسه برای حمام باید به نکاتی توجه فرمایید که در این مقاله به بررسی این نکات خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا با انواع قفسه حمام و ویژگی های آنها آشنا شوید.

 

قفسه حمام چیست؟

قفسه حمام یک محفظه برای نگهداری وسایل بهداشتی مورد استفاده در حمام است. این وسیله اصولا از جنس پلاستیک، پی وی سی و یا فلز ضدآب می باشد و در ابعاد، طرح ها و مدل های مختلفی تولید می‌شود. قفسه داخل حمام برای جداسازی وسایل و زیبایی و مرتب به نظر رسیدن محیط حمام از ملزومات به شمار می رود.

خرید قفسه حمام

انواع قفسه حمام

قفسه‌ حمام کاربردهای فراوانی دارد و شما برای نگهداری و قرار دادن لوازمی مانند شامپو، صابون، لیف و … به یک قفسه یا شلف نیاز دارید. قفسه داخل حمام دارای انواع مختلفی می باشد که هرکدام کاربردها و ویژگی هایی دارند. همچنین طرح های قفسه حمام می تواند به صورت مربع، مستطیل و یا نیم دایره ای باشد.

  • قفسه حمام یک طبقه:

این مدل به صورت یک شلف یک طبقه می باشد که طول و عرض آن مناسب چیدمان وسایل داخل حمام است. معمولا از دو یا سه قفسه تکی در داخل حمام استفاده می شود که هرکدام برای قرار گرفتن وسایل خاصی می باشد. قفسه حمام یک طبقه معمولا از جنس شیشه یا چوب می باشد.

  • قفسه حمام دو طبقه:

این نوع قفسه حمام به صورت دو طبقه بزرگ به عنوان قفسه شامپو و یک قسمت کوچک برای قرار دادن صابون می‌باشد. این مدل دارای جنس پلاستیکی و آلومینیومی تولید می باشد که به هیچ وجه در اثر شست و شو و رطوبت خراب نمی‌شود.

  • قفسه حمام چند طبقه:

این مدل برای چیدمان وسایل حمام به صورت جداگانه، دارای 3 یا چهار طبقه می باشد. برای مثال یک طبقه برای چیدن شامپوها، طبقه ای دیگر برای چیدن صابون و طبقات دیگر برای قرار دادن وسایل بهداشتی و … می باشد. این مدل نیز از جنس فلز یا پلاستیک تولید می شود. همچنین مانند قفسه بندی سرویس بهداشتی، مدلهای درب دار نیز از قفسه حمام چند طبقه در بازار موجود می باشد.

 

نکات خرید قفسه حمام

به دلیل آنکه نقشه و فضای حمام در خانه های مختلف متفاوت می باشد، هنگام خرید قفسه برای حمام باید به یکسری نکات توجه شود تا مناسبترین قفسه برای فضای حمام موردنظر خریداری گردد.

  1. تعداد طبقه قفسه حمام:

قفسه داخل حمام در انواع مختلف با تعداد طبقات متفاوت تولید می شود که باید با توجه به تعداد وسایل شستشو و بهداشتی داخل حمام خود و همچنین فضای نصب آن، مدلی که دارای تعداد طبقات مناسب و کافی برای شما می باشد را خریداری نمایید.

  1. جنس قفسه حمام:

با توجه به محیط مرطوب حمام باید جنس قفسه حمام نیز ضد آب باشد تا به مرور زمان خراب نشود. معمولا از جنس پلاستیک در تولید قفسه حمام استفاده می گردد اما قفسه هایی با جنس فلزی مثل آلومینیوم و یا شیشه ای و چوبی نیز در بازار موجود می باشد که هرکدام ویژگی و زیبایی خاص خود را دارد.

  1. نوع نصب قفسه حمام:

بعضی از مدل های قفسه های حمام دارای نصب راحتی می باشند و مدلهایی نیز موجود هستند که برای نصب آنها حتما باید دیوار را سوراخ کنید و قفسه را پیچ و مهره به دیوار نصب نمایید که پروسه نصب کمی سخت می باشد.

  1. طرح و رنگ قفسه حمام:

تولید کنندگان مختلفی در بازار موجود می باشند که قفسه حمام را با طرح ها و مدل های مختلف عرضه می نمایند. شما با توجه به سلیقه خود و همچنین فضا و محیط حمام منزلتان می توانید طرح و مدلی مناسب با یک رنگ زیبا را انتخاب نمایید.

  1. اندازه قفسه حمام:

عامل بعدی که انتخاب و خرید شما را تعیین می‌کند، توجه به اندازه قفسه حمام است. برای خرید قفسه حمام با اندازه ای مناسب باید به فضا و محیط حمام و تعداد اعضای خانواده خود و همچنین تعداد شامپوها، مواد شوینده و سایر اقلام ضروری موجود در حمام خود توجه نمایید.

 

قیمت قفسه حمام

قیمت قفسه های چیدمان وسایل حمام متفاوت می باشد. قیمت خرید قفسه حمام با توجه به فاکتورهای مختلفی مثل جنس، اندازه، برند تولید کننده و … مختلف می باشد. هرچقدر جنس و طرح یک قفسه حمام بهتر و باکیفیت تر باشد قطعا قیمت آن نیز بالاتر می رود. همچنین مدل های فلزی و یا مدل های درب دار قیمت بیشتری نسبت به مدل های پلاستیکی دارند.

 

امیدواریم با نکاتی که ارائه شد بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. برای سهولت در انتخاب، در ادامه لیستی از چند مدل قفسه حمام ارزان و با کیفیت موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هرعکس یا آیتم مورد نظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.