قیمت خرید 25 مدل پنکه رومیزی (باکیفیت و عالی)

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ها برای رهایی از گرما و همچنین خنک کردن فضای منزل و یا کار، استفاده از پنکه می باشد. افرادی که ساعت‌ها پشت میز نشسته و از لپ‌تاپ و کامپیوتر استفاده می‌کنند یا به طور کلی شغل آنها به شکلی اقتضا می‌کند که ساعت‌ها پشت میز باشند، استفاده از پنکه رومیزی برایشان انتخاب بهتری است. پنکه کوچک رومیزی صدای کمی دارد و سبک می باشد و جابجایی آن راحت است. در این مقاله قصد داریم نکاتی راجب خرید پنکه رومیزی ارائه دهیم. اگر شما هم به دنبال خرید پنکه رومیزی باکیفیت و عالی هستید این مقاله را تا انتها دنبال نمایید.

 

انواع پنکه

قبل از هرچیزی باید با انواع پنکه ها و کاربردهای آنها آشنا شویم. پنکه ها با توجه به اندازه و نوع استفاده و کاربردشان به مدل های مختلفی تقسیم می شوند.

  1. پنکه رومیزی:

اندازه‌ی آن به اندازه‌ای کوچک است که روی میز جای می‌گیرد‌. در دو نوع پایه کوتاه و پایه بلند روانه‌ی بازار می‌شوند. انواع پنکه رومیزی شامل پنکه رومیزی شارژی ( به ولتاژ کمی نیاز دارند و از طریق کابل USB به کامپیوتر یا لبتاپ یا پاوربانک متصل می شوند) و پنکه رومیزی برقی (با اتصال به پریز برق کار می کند) می شود.

  1. پنکه دیواری:

این مدل پنکه بر روی دیوار نصب می شود و امکان چرخش دارد تا به محیط اطراف باد خنک را منتقل کند. از مزیت های این مدل می توان به ایمنی خوب و دور از دسترس بودن آن از کودکان اشاره کرد. خاموش و روشن کردن و تغییر سرعت چرخش پره‌ها، از طریق کنترل از راه دور است.

  1. پنکه ایستاده:

به دلیل جا‌به‌جایی راحت، استفاده‌ی آسان، هوای خنک یکسان و… این مدل بسیار محبوب می باشد. دکمه‌های موجود در دستگاه، بر روی پایه‌ی آن تعبیه شده‌است. به دلیل پایه‌ی بلندی که دارد، کودکان آسیبی نخواهند دید. قسمت گردنی پنکه، هم حالت چرخشی دارد و هم حالت ثابت.

  1. پنکه سقفی:

پنکه‌های سقفی با نصب شدن بر روی سقف ساختمان به خنک شدن و تهویه هوای محیط کمک می‌کنند. این نوع پنکه‌ها معمولا 3 الی 4 پره داشته و از طریق یک کلید، خاموش یا روشن شده و سرعت آن‌ها تنظیم می‌گردد. یکی از مزیت‌های آنها، این است که محیط را به طور یکنواخت خنک می‌کنند.

خرید پنکه رومیزی

نکات خرید پنکه رومیزی

هنگام خرید پنکه رومیزی باید به نکاتی توجه نمایید تا مناسبترین مدل را خریداری نمایید. مهم‌ترین نکات و فاکتورهایی که باید هنگام خرید پنکه رومیزی به آن‌ها توجه داشته باشید به شرح زیر هستند:

  • جنس و کیفیت ساخت:

به دلیل کوچک بودن این مدل پنکه و حمل و نقل آن، جنس و کیفیت ساخت پنکه رومیزی و مقاومت آن باید خوب و استاندارد باشد. همچنین باید دارای استحکام مناسبی باشد تا هنگام کار کردن لرزش زیاد نداشته باشد.

  • قدرت خنک کنندگی:

یکی از نکات مهم توجه میزان باد خنک تولیدی توسط پنکه رومیزی می باشد. موتور پنکه رومیزی باید دارای قدرت کافی و مناسب باشد و اندازه پره های آن نقش مهمی در تولید مقدار باد خنک تولیدی دارد.

  • نوع اتصال (شارژی یا برقی):

با توجه به نوع استفاده و محل خود باید یک مدل را انتخاب کنید. برای کسانی که می خواهند در یک مکان ثابت مانند میز کار در اداره از پنکه رومیزی استفاده کنند مدل برقی بهتر می باشد و افرادی که مدام در حال جابجا شدن هستند می توانند مدل شارژی را انتخاب نمایند تا همه جا همراهشان باشد.

  • صدا:

هنگام خرید پنکه رومیزی حتما دقت کنید که پنکه انتخابی شما تا حد امکان کم سر و صدا باشد تا هنگام کار کردن تمرکز خود را بخاطر صدای پنکه از دست ندهید.

 

قیمت پنکه رومیزی

قیمت ها با توجه به نوع پنکه رومیزی و ویژگی های آن متفاوت می باشد. همچنین قیمت موتور پنکه رومیزی بر روی قیمت پنکه تاثیر زیادی می گذارد. هرچقدر توان موتور بیشتر باشد و امکانات پنکه رومیزی بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است. شما می توانید برای مشاهده اطلاعات و قیمت پنکه های رومیزی مختلف مانند قیمت پنکه پارس خزر رومیزی و قیمت پنکه دستی پارس خزر به سایت های فروش اینترنتی محصولات مانند دیجی کالا مراجعه نمایید.

 

در ادامه لیستی از انواع پنکه رومیزی باکیفیت و عالی موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر محصول، اطلاعات بیشتری راجب آن بدست آورید.

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.