قیمت خرید 26 مدل کتری برقی خارجی

برای افرادی که علاقه مند به مصرف چای و قهوه و دمنوش هستند کتری برقی گزینه مناسبی است. کتری برقی به سرعت و بدون دردسر آب لازم را برای تهیه‌ی چای، قهوه و حتی غذاهای مختلف گرم می کند و از لوازم ضروری آشپزخانه می باشد. امروزه انواع مختلف کتری و قوری برقی قابل تنظیم، ارزان، گران، شیشه‌ای و … در بازار موجود می باشد که شاید خرید آن را مشکل ساخته است. در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات خرید کتری و قوری برقی بپردازیم تا خرید راحتی داشته باشید. اگر شما هم قصد خرید چای ساز یا کتری برقی را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

 

راهنمای خرید کتری برقی

کتری‌های برقی آب را در کم‌ترین زمان ممکن به جوش می‌آورند و از پرطرفدارترین وسایل برقی آشپزخانه هستند. برای خرید کتری برقی خارجی مانند کتری برقی بوش یا فیلیپس و یا مدل های داخلی مثل کتری برقی پارس خزر باید به چندین نکته توجه نمایید و با درنظرگرفتن این نکات بهترین و مناسبترین کتری برقی را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.

1- اندازه و گنجایش:

از مهمترین مواردی که باید حتما به هنگام خرید کتری برقی به آن توجه داشته باشید، اندازه و گنجایش کتری می باشد که باید با توجه به سطح میزان استفاده خود از این وسیله اقدام به خرید آن با گنجایش مناسب نمایید.

2- جنس بدنه و پایه:

کتری برقی‌های موجود در بازار عموما از جنس پلاستیک، شیشه نشکن، استیل ضد زنگ و یا ترکیبی از این‌ها هستند. کتری برقی پلاستیکی سبک، ارزان و درمقابل ضربه مقاوم می باشد ولی اگر بخش داخلی کتری، هم از جنس پلاستیک باشد روی طعم و مزه آب تاثیر منفی خواهد داشت. کتری برقی شیه ای دارای ظاهر زیبا و قیمت بالا می باشد اما مقاومت آن کم است. کتری برقی فلزی که از استیل ضد زنگ ساخته شده است دارای ظاهری شیک و مقاومت بالای می باشد و به نسبت جنس های دیگر گرانتر است.

3- صدا:

هنگام خرید مدلی را انتخاب کنید که صدای کمتری زمان جوش آمدن آب و فعالیت کتری ایجاد کند.

4- سهولت در استفاده:

طراحی و نوع استفاده کتری برقی بسیار مهم می باشد. محل قرار گیری دکمه ها و سیم برق و همچنین دسته‌ی یک کتری برقی خوب باید طوری طراحی شده باشد که اذیت کننده و خطرساز نباشد. طراحی مدل های مختلف کتری برقی فیلیپس زیبا و استاندارد می باشند و از محبوبترین کتری برقی های موجود در بازار هستند.

5- مدت زمان جوش آمدن آب:

مدل های مختلف کتری برقی با سرعت های متفاوت آب را به جوش می آورند. باید مدلی را انتخاب کنید که در عین داشتن سرعت مناسب برای جوشاندن آب روی کیفیت آب نیز تاثیر منفی نگذارد. یکی از برندهای باکیفیت موجود در بازار که سرعت بالایی در جوشاندن آب دارد، کتری برقی بوش می باشد.

خرید کتری برقی

6- امکان تعیین درجه دمای آب:

استفاده از آب جوش تنها برای دم کردن چای نیست و کاربردهای متعدد دیگری نیز دارد. پخت هر ماده غذایی یا دم کردن انواع دم‌نوش‌ها باید در دمای خاصی انجام شود. بنابراین یک کتری برقی خوب می‌تواند دما را در اندازه‌های مختلف تنظیم کند.

7- قابلیت حفظ گرمای آب:

یک کتری برقی‌ مرغوب، پس از جوش آمدن آب تا چند ساعت دمای آن را در نقطه جوش حفظ می‌کند و نیازی به روشن کردن مجدد کتری برقی نیست.

8- قابلیت خاموش شدن خودکار:

اکثر اوقات افراد فراموش می‌کنند در ساعت معینی کتری برقی را خاموش کنند که این کار به آن آسیب می‌زند و جبران خسارت وارد شده سخت است. بنابراین خاموش شدن خودکار پس از جوش آمدن آب، از جمله ویژگی‌هایی است که یک کتری برقی خوب باید داشته باشد.

9- دمای بدنه کتری برقی:

بعضی از مدل های موجود در بازار این قابلیت را دارند که در زمان فعالیت و جوشاندن آب، بدنه آنها داغ نمی شود و باعث جلوگیری از سوختن دست ها می گردد.

10- فیلتر آب

کتری های برقی درجه یک و خوب دارای این فیلتر ها هستند که حضور این فیلترها در کتری برقی مانع ورود رسوبات آهکی آب به داخل نوشیدنی شما می‌شوند. این رسوبات لایه سفید رنگ روی نوشیدنی تشکیل داده و آن را بدمزه می‌کنند. این فیلتر‌ها قابل جدا شدن بوده و چند وقت یک‌بار باید تعویض گردند.

 

قیمت کتری برقی

مواردی زیادی از جمله کیفیت، دوام، قابلیت های جانبی (قطع کن خودکار، سیستم گرگ نگهداشتن آب، محل نگهداری سیم برق، چرخش ۳۶۰ درجه ای و …)، توان مصرفی، جنس بدنه، گنجایش و … بر روی قیمت کتری برقی تاثیر گذار است. هرچقدر کتری برقی از کیفیت و امکانات بیشتر و بهتری برخوردار باشد قطعا قیمت آن نیز بالاتر است.

 

مدلهای مختلفی از کتری برقی با امکانات و طراحی های متنوع توسط برندهای مطرح داخلی و خارجی تولید و در بازار موجود می باشد. امیدواریم با نکاتی که ارائه شد بتوانید بهترین و مناسبترین مدل را برای خود خریداری نمایید.

در ادامه لیستی از چند مدل کتری برقی خارجی و ایرانی باکیفیت و شیک را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر محصول، اطلاعات بیشتری راجب آن بدست آورید.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.