قیمت خرید 25 مدل کتونی ساکونی اورجینال

امروزه با توجه به پیشرفت در صنعت پوشاک و کفش و همچنین نیازهای مختلف افراد، تولیدکنندگان معتبر زیادی در سطح دنیا اقدام به تولید کفش های ورزشی مختلف برای مقاصد گوناگون می کنند که از جمله آنها می توان به آسیکس، نایکی، ساکونی، نیوبالانس، میزانو، ریباک، آدیداس و بروکس اشاره نمود.

هر ورزشی با توجه به ویژگی های خاص خودش نیازمند لوازم و تجهیزات مناسب می باشد.

شاید بتوان گفت برای هر ورزشی مهمترین بخش کفش می باشد. باید کفش ورزشی متناسب با ورزش مورد نظر طراحی و تولید شده باشد تا بهترین کارایی را داشته باشد و باعث بهبود فعالیت ورزشی مدنظر شده و از آسیب دیدگی جلوگیری نماید.

یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید کفش ورزشی برند ساکونی می باشد.

اگر شما به دنبال اطلاعاتی جهت خرید کتونی ساکونی اورجینال می باشید این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

 

تاریخچه برند ساکونی

این شرکت آمریکایی در سال 1898 توسط شخصی به نام آبراهام هاید تاسیس گردید و کار آن تولید کفش های ورزشی و پیاده روی می باشد.

کتونی مارک ساکونی به دلیل داشتن استاندارد و کیفیت بالایی و استفاده از طراحان برجسته در تولید آن در سال 1977 جایزه “بهترین کیفیت” را برای تولید کفش ورزشی کسب کرد.

شرکت ساکونی علاوه بر کفش‌های رانینگ، تجهیزات، پوشاک و لوازم ورزشی تولید می‌کند و در تولید کفش‌های مسابقه‌ای، ساخت کفش‌های میخ دار، کفش‌‌های سبک مخصوص دو و میدانی و مسابقات آن، دو صحرانوردی و مسابقات جاده‌ای مشهور می‌باشد.

 

ویژگی های کتونی ساکونی اورجینال

شرکت امریکایی ساکونی برای بهبود عملکرد کفش های خود یک سری فناوری ها و تکنولوژی هایی را ابداع نموده که وجود انها در طراحی و تولید کفشها باعث تاثیرات بسیار خوب و مثبتی شده است.

* سیستم لایه گذاری ( Grid ) :

کفش ساکونی دارای لایه های مختلفی می باشد که هرکدام ویژگی خاصی دارند. رویۀ کفش دارای یک تکنولوژی خاصی می باشد که باعث سبکتر و منعطف تر شدن کفش می شود. نام این تکنولوژی به کار رفته در بخش رویه کتونی ساکونیFlexFilm  می باشد که یک غشاء بسیار سبک انعطاف پذیر و بسیار پویا درون لایۀ رویی قرار داده که قابلیت تنفسی و امنیت و ثبات را برای پا به ارمغان می آورد. لایه میانی دارای ژل EVA برای حفاظت بهتر از زیر پا، با ماکزیمم واکنش (rebound) جهش و انعطاف پذیری است. لایه خارجی شامل پاشنه اریب است تا حرکات چرخشی پاشنه به پنجه را تسهیل کند.

* ابداع پارچه Comfortemp:

وجود این پارچه در کفش باعث می شود که کتونی ساکونی قادر به تعیین درجه حرارت پوست بوده و به پارچه امکان می داد که به گونه ای عمل کند و اگر پا سرد است آن را گرم و اگر گرم است آن را سرد کند و به اصطلاح کتونی ساکونی اصل دارای قابلیت ضد تعریق می باشد.

* استفاده از مواد اولیه درجه یک

کفش ساکونی دارای بهترین مواد اولیه می باشد. از انجایی که این برند کفش های ورزشی مخصوص دو میدانی را طراحی و تولید می کند از با کیفیت ترین مواد اولیه و تجهیزات برای طراحی و تولید محصولات خود استفاده می نماید.

قیمت کتونی ساکونی اصل

قیمت کتونی ساکونی اورجینال

قیمت کتونی ساکونی اورجینال به دلیل کیفیت بالای ساخت آن بسیار زیاد است. اما نمونه های فیک کفش ساکونی نیز در بازار موجود می باشد که تا حد زیادی از نظر ظاهری شباهت دارد با مدلهای اصلی و اورجینال. اما کیفیت و ماندگاری و دوام آنها به مراتب کمتر از مدل اصل می باشد.

 

انواع کتونی ساکونی اصل

شرکت ساکونی امروزه با توجه به شرایط حال حاضر بازار به جز کفش های تخصصی ورزشی یک سری کفش دیگر طراحی و تولید نموده است که برای استفاده روزانه و استایل معمولی روزانه مناسب می باشد.

کیفیت کفی و جنس رویه این مدل با مدل های دیگر تقریبا مشابه می باشد ولی از نظر ظاهری دارای تفاوتهایی است که باعث می شود قابلیت ست کردن آن با انواع لباسها بالا باشد.

کتونی ساکونی جاز از همین مدل می باشد که در طرح ها و رنگهای مختلف در بازار موجود می باشد.

قیمت کتونی ساکونی جاز به نسبت کتونی های تخصصی ورزشی این کمپانی کمتر می باشد تا همه افرادی که دوست دارند از محصولات با کیفیت ساکونی استفاده کنند، توانایی تهیه آن را داشته باشند.

همچنین این مدل کفش دارای کفی نساجی و کوسن و قابل ارتجاع و جابجایی است که برای پیاده روی سبک و رانینگ نیز مناسب می باشد.

 

در این مقاله سعی نمودیم ویژگی های کتونی ورزشی ساکونی را جهت راهنمایی شما برای خرید از این برند ارائه دهیم.

در ادامه لیستی از 25 مدل کتونی ساکونی شیک و باکیفیت موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم که با کلیک بر روی هر عکس یا آیتم مورد نظر می توانید اطلاعات بیشتری را راجب آن محصول بدست بیاورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.