قیمت خرید 25 مدل کتونی ونس اصل مردانه و دخترانه

 

کفش یکی از اجزای اصلی استایل هر شخصی می باشد. معمولا کفش های اسپرت در بین باقی مدلها مقبولیت بیشتری دارند و بخاطر قابلیت بالا در ست شدن و همچنین راحتی و داشتن تنوع طرح و رنگ زیاد همیشه جزو انتخابهای جوانان قرار دارد. اگر به دنبال یک کتونی شیک و با دوام هستید که با همه لباسهای شما ست شود و استایل زیبایی برایتان بسازد باید سراغ کتونی های ونس بروید. برای خرید کتونی ونس باید یک سری اطلاعات و نکات را بدانید که ما در این مقاله آنها را برای شما آماده نمودیم.

 

تاریخچه کمپانی ونس

کمپانی ونس (VANS) در سال 1966 توسط پل وان درون در امریکا تاسیس شد. محصول اصلی این مجموعه کتونی های ورزشی و بسیار راحت و با کیفیت می باشد که با فرمولی خاص طراحی و تولید می شوند و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

 قیمت کتونی ونس اصل

نحوه تولید کفش ونس با بهره‌گیری از فرآیند ولکانش یا ولکانیزاسیون

این شرکت معروف آمریکایی از فرآیندی تحت عنوان ولکانش (Vulcanization ) که فرآیندی است جهت حرارت دادن و گرم کردن لاستیک به منظور بهبود کیفیت خواص و پایداری، برای تولید کفش‌های خود بهره می‌گیرد. قبل از آنکه لاستیک تحت فرآیند ولکانش قرار بگیرد، قابل کشش و چسبناک بوده و به راحتی پاره می‌شود. پس از انجام این فرآیند، لاستیک همچنان قابلیت کشش لازم را دارد، اما دوام پیدا می‌کند و دیگر به راحتی پاره نمی‌شود.

 

ویژگی های کتونی مدل ونس

امروزه داشتن استایل زیبا و منحصر به فرد یکی از مهم ترین خصوصیات ظاهری است که در نگاه دیگران به شما تاثیر ویژه ای دارد. کفش اسپرت نیز یکی از محبوبترین مدلهای کفش است که در استایل و مد می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. به همین دلیل است که در هنگام خرید کفش اسپرت بایستی نهایت دقت را در انتخاب زیبایی و کیفیت داشته باشید. کتونی های ونس دارای ویژگی های خاصی هستند که باعث محبوبیت آنها شده است که عبارتند از:

* پترن (الگو) و رنگ کتونی ونس:

پترن های کفش ونس شامل شطرنجی، گل‌دار، حیوانات، چهارخانه، راه‌راه، رنگین کمان، نخل، جمجمه، خال‌خالی، کامو، فضایی، سوراخ سوراخ، مدرن و می باشد. تنوع رنگی کتونی ونس نیز بسیار بالاست و به غیر از کتونی ونس مشکی و کتونی ونس سفید، مدلهای دیگری به رنگ های آبی، برنز، نقره‌ای، کرم، طلایی، قهوه‌ای، خاکستری، کبود، زرد، نارنجی، سبز، قرمز، صورتی، پاستیلی  به بازار عرضه شده اند. همچنین مدل های چند رنگ و هولوگرامی نیز وجود دارند.

* پلتفرم یا لژ

یکی از مهمترین ویژگی های یک کفش خوب داشتن یک لژ مناسب و راحت و با دوام می باشد. پلتفرم یا همان لژ کتونی ونس دارای بهترین کیفیت می باشد و بخاطر قطور و پهن بودن باعث راحت بودن پا هنگام استفاده می گردد.

* متریال (مواد اولیه اصلی)

کفشهای ونس از ترکیب مواد مختلفی ساخته می شوند که عبارتند از چرم، جیر، برزنت، کنواس، پشم، نمد، مخمل، فلز، لاستیک، جین، نئوپرن و .

 

انواع کتونی ونس اصل

کفش های ونس به دلیل کلاسیک و ساده بودن طرفداران زیاد و خاص خود را دارند. کتونی ونس دخترانه و کتونی ونس مردانه به دلیل راحتی در استفاده و همچنین طرح های زیبا و خاصی که دارند بسیار مورد توجه هستند و فروش بالایی دارند. چند مدل از این کتونی عبارتند از:

1. کتونی ونس اولد اسکول (Vans Old Skool):

این مدل کلاسیک محسوب می شود و دارای ساق کوتاه و زیره ی پهنی می باشد. جنس کتونی ونس اولد اسکول از جیر یا چرم است و اولین مدلی است که در کناره آن یک نوار سفید طراحی شده است. این مدل از کتونی ونس معروفترین محصول این برند می باشد.

2. کتونی ونس ارا (Vans Era):

این مدل کتونی ونس، بندی و ساق کوتاه است و دارای دوخت دو ردیفه، زبانه نرم و لایه نرم دور تا دور برای راحتی پا می باشد.

3. کتونی ونس اسکیت 8 های (Sk8-Hi):

این مدل معروف ترین کتانی ساق بلند ونس محسوب می شود. در طراحی این مدل از المان های اسکیت سواری و فرهنگ پانک استفاده شده است و بسیار راحت و شیک می باشد که برای یک استایل اسپرت مناسب است.

4. کفش ونس مدل آتنتیک (Vans Authentic):

قدیمی ترین و رایج ترین مدل کفش ونس آتنتیک می باشد که طراحی آن از ابتدای حضور برند ونس تا الان به یک شکل و بدون تغییر بوده است. این مدل دارای جنسی برزنتی می باشد و بصورت بندی و ساق کوتاه با زیره ای پهن و دوخت هایی قابل مشاهده می باشد.

 

قیمت کتونی ونس

برای خرید کتونی ونس مردانه یا زنانه بهتر است به دنبال مدل های اصلی و اورجینال باشید زیرا دارای بیشترین کیفیت در مواد اولیه و طراحی و ساخت می باشند. کتونی های ونس به دلیل تنوع در طرح و رنگ و همچنین متفاوت بودن مواد اولیه انها دارای قیمتهای مختلفی می باشند.

 

در این مقاله سعی نمودیم نکاتی را برای خرید کتونی ونس ارائه دهیم. در ادامه لیستی از 25 مدل کتونی ونس اصل مردانه و دخترانه برای شما آماده کردیم که با کلیک روی عکس یا آیتم مورد نظر می توانید اطلاعات بیشتری راجب آن کسب نمایید.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.