قیمت خرید 20 مدل کفش بسکتبال ارزان و کتونی بسکتبال پسرانه و دخترانه

 

 

از مهمترین وسایل ورزشی برای هر رشته فعالیتی، کفش های مخصوص به آن رشته ورزشی می باشد. یکی از ورزشهایی که نیازمند داشتن کفش ورزشی عالی و اصل می باشد ورزش بسکتبال است. خرید و استفاده از کفش مناسب در بازی بسکتبال می تواند خیلی تاثیر گذار باشد. به دلیل سرعت بالا و حرکات ناگهانی و پرانرژی ورزش بسکتبال، یک بازیکن نیازمند خرید کفش بسکتبال اصل است که با وجود شدت عمل بازی از پاهایش به خوبی محافظت کند. کتونی بسکتبال می تواند از فشار های وارده در هنگام برش توپ، پریدن، دریبل و دویدن که در زمان بازی بسکتبال بر پا وارد می شوند جلوگیری کند. امروزه در بازار ایران کفش بسکتبال پسرانه و کفش بسکتبال دخترانه در مدلها و طرح های مختلف موجود می باشد که ما در این مقاله سعی کردیم راهنمای کاملی را برای خرید کفش بسکتبال ارزان و مناسب برای شما دوستان عزیز فراهم نماییم.

 

انواع کفش بسکتبال

مهمترین عامل در کفش بسکتبال اندازه ساقه کفش می باشد. بر همین اساس کفش بسکتبال به سه دسته زیر تقسیم می شود:

  1. کفش بسکتبال ساق کوتاه: این مدل دارای یک ساق کوتاه تا زیر قوزک پا می باشد که سبک ترین نوع کفش بسکتبال است و مناسب سبک سرعتی می باشد. این مدل محافظت کمتری از مچ پا انجام می دهد اما شتاب زیادی را به بازیکن هنگام حرکات مختلف می بخشد.
  2. کفش بسکتبال ساق متوسط: ساق این مدل تا بالای قوزک می باشد و حفاظت بیشتری از مچ پا می کند. کفش های ساق کوتاه یک گزینه عالی برای تمام بازیکنانی است که هم توجه لازم به محافظت از پای خود را دارند و هم می خواهند از سرعت و چابکی مناسبی در زمین بازی برخوردار باشند.
  3. کفش بسکتبال ساق بلند: این مدل بخاطر داشتن ساق بلند بصورت کامل مچ پا را پوشش داده و محافظت بیشتری می کند. کفش ساق بلند به علت داشتن حجم و وزن بالاتر سنگین می باشد و برای سبک قدرتی مناسب است و معمولا بازیکنانی که قدرت بدنی بالاتری دارند از این مدل استفاده می کنند.

قیمت کفش کتونی بسکتبال

نکات خرید کفش بسکتبال

کیفیت و راحتی کفش بسکتبال اولویت بالایی دارد و کفش بی کیفیت صدمات جبران ناپذیری به پای شما وارد می کند. برای خرید یک کفش بسکتبال مناسب باید موارد زیادی مورد توجه قرار بگیرد که عبارتند از:

* محافظت از مچ و قوزک پا: با توجه به نوع بازی شما (سرعتی یا قدرتی) کفشی که انتخاب می کنید باید به خوبی از مچ و قوزک پای شما هنگام بازی محافظت کند.

* انعطاف پذیری و راحتی: درجه انعطاف و راحتی کفش باید بالا باشد تا هنگام استفاده طولانی پای شما اذیت نشود. کفش بسکتبال در صورت خشک بودن باعث وارد آمدن صدمات به پا می شود.

* پست و نوع بازی: با توجه به پست بازی خود باید کفشی را انتخاب کنید که بهترین عملکرد را هنگام بازی داشته باشید. بعضی از پستها نیازمند حرکات سریع هستند که باید برای آن کفش سبک انتخاب شود و یا برای بعضی پستها که دارای حرکات قدرتی هستند نیازمند کفش های سنگین و مقاوم است.

* سایز کفش: خرید کفش بسکتبال با خرید کفش ورزشی یا مجلسی یکسان نمی باشد و باید هنگام خرید راحتی پا در کفش بسیار مورد توجه قرار گیرد. معمولا کفش بسکتبال را کمی بزرگتر انتخاب می کنند تا پا داخل آن راحت باشد و باعث صدمه دیدن مچ و قوزک نشود.

* جنس کفش: اجزای مختلف کفش ( رویه، کفی، زبانه، زیره و لایه میانی) باید دارای بهترین جنس و ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه و متریال باشند تا راحتی، مقاومت، اصطکاک مناسب، چسبندگی خوب به زمین و محافظت خوبی برای پای بازیکن داشته باشد. همچنین بر روی کفش باید منافذی وجود داشته باشد تا هوا تهویه شود و گردش هوا از بوی بد و تعرق کفش جلوگیری کند.

 

قیمت کفش بسکتبال

قیمت کفش بسکتبال با توجه به جنس، طرح، اصلی یا فیک بودن و همچنین برند تولید کننده آن متفاوت می باشد. برندهای ورزشی معتبری در دنیا مدلهای مختلفی از کفش بسکتبال تولید و عرضه نموده اند که یکی از آنها کمپانی معروف نایک می باشد. کفش بسکتبال نایک بعلت داشتن بهترین جنس قیمت بالایی دارد. کفش بسکتبال جردن و کفش بسکتبال لبرون از شناخته شده ترین مدل های تولید شده توسط کمپانی نایک می باشند. کفش مایکل جردن بازیکن معروف بسکتبال دنیا نیز ساخته شده توسط همین کمپانی است.

 

مراکز فروش کفش بسکتبال

شما می توانید برای خرید لباس بسکتبال پسرانه و خرید کفش بسکتبال خیلی ارزان و یا خرید کفش بسکتبال جردن اورجینال به جز مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش لوازم ورزشی، از فروشگاه کفش بسکتبال بهارک و یا فروشگاه های مجازی مثل کانال کفش بسکتبال و یا سایتهای دیگر فروش اینترنتی، کفش بسکتبال مناسب خود را خرید کنید.

 

سعی ما بر این بود تا با ذکر نکاتی راجب خرید کفش بسکتبال، شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید و کتونی بسکتبال مناسبی برای خود خریداری نمایید. در ادامه لیستی از قیمت خرید 20 مدل کفش بسکتبال ارزان و با کیفیت را برای شما آماده نمودیم. با کلیک روی عکس یا آیتم مورد نظر می توانید اطلاعاتی راجب آن محصول کسب نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.