قیمت خرید 22 نوع قیچی لوله بُر ارزان

قیچی لوله بر یک وسیله بسیار کاربردی برای کار لوله کشی است که هر کاربری که کار لوله کشی را انجام میدهد به آن نیاز دارد.لوله بر دستی ابزاری است که جهت برش لوله  استفاده میشود و دیگر نیازی به اره یا وسیله های زمان بر دیگر  برای این کار  نیازی نیست  و همچنین شما میتوانید با یک لوله بر دستی سرعت عمل کار را بالاتر ببرید .این ابزار که عموما برای نصب و اجرا و لوله کشی استفاده می شود و با دوران  به دور لوله یا تیوب و فشار عمودی تدریجی به جداره لوله  به واسطه تیغه باعث برش و در نهایت جدا شدن قسمت مورد نظر  لوله می گردد.

قیمت خرید 22 نوع قیچی لوله بُر ارزان

نکات مهم هنگام خرید قیچی لوله بر

ابعاد قیچی

اولین نکته ای که هنگام خرید قیچی لوله بر باید به آن توجه کنید، ابعاد قیچی است.اندازه کلی قیچی انتخابی شما باید با اندازه دست هایتان برابر باشد.یعنی باید بتوانید به راحتی و با اطمینان خاطر این مدل از قیچی را در دست گرفته و عمل برش لوله ها را انجام دهید.

وزن قیچی

مورد دوم در انتخاب قیچی لوله بر توجه به وزن آن است.یادتان نرود که کار با این نوع از ابزارها بصورت دستی بوده و به همین منظور توجه به سبک وزن بودن آنان بسیار اهمیت دارد.البته فراموش نکنید که قیچی های بیش از حد سبک نیز فاقد کیفیت لازم برای ایجاد برش بر روی لوله ها هستند.

جنس تیغه

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید قیچی لوله بر توجه به جنس تیغه آن است.امروزه برای این نوع از محصولات تیغه ای از جنس فولاد و یا آلومینیوم سخت کاری شده استفاده می شود.این که شما قرار است در روز چند بار از قیچی استفاده کنید و برای چه کاری قصد خرید آن را کرده اید نیز از دیگر موارد حائز اهمیت در این خصوص قلمداد می شود.ناگفته نماند توجه به میزان باز شدن دهانه قیچی و همچنین طول تیغه نیز از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید.

دسته محصول

در هنگام خریدتان حتما به خصوصیات دسته ابزار مورد نظرتان توجه کنید.در ابتدا حتما به طراحی آن اهمیت دهید و سعی کنید خواهان خرید ابزار آلات دستی باشید که بصورت ارگونومیکی طراحی شده اند.مورد دوم مربوط به جنس دسته و یا روکش آن است که می تواند فلزی و یا پلاستیکی باشد.فراموش نکنید که شما باید با اعمال فشار بر روی دسته قیچی لوله بر خود اقدام به بریدن لوله های پلاستیکی کنید و از این نظر بهتر است که ابزار شما از دسته ای نرم برخوردار باشد.

قفل ایمنی

سعی کنید به سراغ خرید قیچی لوله بری بروید که مجهز به قفل ایمنی در انتهای دسته و یا سری خود باشد.اینطوری خیلی راحت می توانید در صورت عدم استفاده از قیچی، قفل آن را زده و از بابت باز نشدن دهانه آن و خطرات پس از آن اطمینان حاصل کنید.

قیمت قیچی لوله بر

قیمت قیچی لوله بر بیشتر بر مبنای برند و جنس به کار رفته در ساختار تیغه و بدنه محصول تعیین می شود.با این حال یادتان باشد همه چیز قیمت نیست و در بحث خرید ابزارهای غیر برقی این کیفیت است که باید بیشتر مدنظرتان قرار بگیرد.فراموش نکنید که حتما قیچی لوله بر شما بهتر است دارای قفل ایمن کننده باشد.

طریقه استفاده از قیچی لوله بر

نحوه کار قیچی لوله بر به این صورت است که تیغه این ابزار بر روی جداره خارجی لوله فشار وارد کرده و با حرکات ضربه ای و ایجاد فشار تدریجی عمودی باعث برش لوله می شود.استفاده از قیچی لوله بر بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص خاصی نمی باشد. برای این منظور کافیست ابتدا ضامن دستگاه را باز کرده و سپس با کشیدن دو دسته آن دهانه قیچی را برای گرفتن لوله را باز کنیم.سپس لوله را در زیر تیغه قیچی لوله بر قرار داده و دو دسته قیچی را به صورت ضربه ای ببندیم، تا زمانی که کل قطر لوله توسط قیچی برش داده شود.برای اینکه برش ایجاد شده بر روی لوله تمیزتر و صاف تر شود، باید سعی کنیم فشار وارده به لوله به صورت عمودی و در یک راستا صورت بگیرد.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید قیچی لوله بر توجه شما را به 22 مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این قیچی ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.همچنین اگر قصد خرید دستگاه فرز سنگبری را دارید می توانید سری به مقاله قیمت خرید دستگاه فرز سنگبری بوش توسن بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.