خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

لباس زیر زنانه یکی از مهم­ترین­ انواع پوشاک برای تمام بانوان است. از آن جایی که لباس زیر زنان در ارتباط مستقیم با بدن است اهمیت آن دو چندان می­شود.

انتخاب لباس زیر مناسب تاثیر بسیار زیادی در سلامت فردی دارد. زیرا در صورتی که لباس زیر (سوتین) کیفیت خوبی نداشته باشد و یا از مواد اولیه مرغوب تهیه نشده باشد می­تواند صدمات جبران ناپذیری به بدن وارد کند.

از انواع لباس زیر زنانه می­توان به شورت و سوتین اشاره کرد.  لباس های زیر زنانه در انواع مختلف و با رنگ­های متفاوتی در بازار موجود است. بانوان می­توانند با توجه به سایز خود لباس زیر مناسب را انتخاب کنند.

در زمان های قدیم لباس های زیر زنانه دارای تنوع زیادی نبود. اما امروزه در بازار به راحتی می­توان لباس زیر را در طرح های مختلف مشاهده کرد. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد خرید لباس زیر زنانه بیشتر با هم صحبت کنیم.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

انواع شورت

شورت بندی

هیچ مدل شورت زنانه‌ای به جذابیت شورت بندی نیست اما با این حال می‌توان این مدل را زیر ست بلوز شلوار، دامن مدادی و پیراهن بادیکان پوشید. شورت بندی به دلیل نداشتن خط لباس‌های رسمی و کمی تنگ را بهتر نشان می‌دهد.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

شورت فانتزی

برخلاف تصور بسیاری از افراد، توجه به طرح و رنگ و شکل ظاهری لباس های زیر برای روحیه خانم ها اهمیت زیادی دارد و در واقع بانوان باید بدانند که با پوشیدن لباس های زیر و شورت های جذاب در واقع به خودشان احترام بیشتری می گذارند.

یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد تنوع در لباس ها، استفاده از شورت های زنانه فانتزی می باشد. همان طور که از نام این لباس ها مشخص است، رنگ و طرح و حتی برش های روی لباس کاملا خلاقانه و فانتزی بوده و قطعا در شاد شدن روحیه نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

یکی از مهم ترین نکاتی که در این گروه از شورت ها وجود دارد، تنوع بالا و تناسب طرح های آن با گروه سنی های مختلف می باشد. به طوریکه برخی از مدل های بسیار زیبا و عروسکی و فانتزی برای دختران جوان طراحی شده و برخی از آنها برای خانم های متاهل کاربرد زیادی داشته و کاملا جذاب می باشند.

شورت  فاق باز یکی از مدل های فانتزی است و همونجور که از اسمشون معلومه قسمت جلویی این شورت ها بخاطر جاذبه‌ جنسی بیشتر، باز هست و رنگ بندی اونا معمولا حالت خیره کننده داره و بیشتر بین رنگ های تیره تا قرمز و گرم هستن .

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

شورت لامبادا

شورت لامبادا یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار برای دختران و خانم های جوان می باشد که با نام شورت های بندی نیز شناخته شده می باشند. با توجه به اینکه مدل لباس زیر لامبادا بدون درز می باشند، در نتیجه می توان آنها را با لباس های مجلسی و شلوار و شلوارک استفاده نمود.

در حالت کلی می توان شورت های لامبادا را به دو گروه کلی thong و g string تقسیم نمود که thong دارای بندهای باریک بوده و قسمت پشت لباس فقط از یک بند نازک تشکیل شده و یک لایه نسبتا پهن برای قسمت جلوی لباس استفاده میشود.

در نوع g string قسمت پشت لباس با مهره های جذاب به کمر متصل شده و گزینه ای مناسب برای زوج های جوان خواهد بود.

سلیقه و خواسته افراد مختلف از لباس و طرح و رنگ آن با هم متفاوت می باشد و به همین خاطر است که برخی شورت زنانه ساده را ترجیح می دهند و در مقابل افراد زیادی هستند که طرح دار بودن لباس را در اولویت قرار می دهند. 

شورت لامبادا زنانه طرح پروانه یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار در میان دختران جوان و نوجوان می باشد که دارای طرح های فانتزی جذاب هستند. جنس این شورت ها اغلب کشی بوده و تنوع در طرح و رنگ آن بسیار زیاد می باشد و متناسب با سلیقه افراد مختلف می توان گزینه های زیادی را انتخاب و خریداری نمود.

اگر قصد خرید تک پوش طلا دو میلیونی را دارید حتما صفحه مربوطه در سایت ما را ببینید.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

شورت توری

پارچه‌های توری برای تولید شورت های زنانه‌ ی جذاب و فانتزی استفاده می‌شوند. این مدل شورت‌ها بسیار سبک، بدون درز و بدن نما هستند. از آنجائی که این شورت ها بسیار نازک می‌باشند، برای استفاده در فصل زمستان اصلا مناسب نیستند، مگر اینکه لایه‌ ای اضافی داشته باشند.
با این حال برای خرید این مدل شورت زنانه به سراغ مارک‌ها و برندهای استاندارد و معتبر بروید. چراکه پارچه توری نامناسب و بی‌کیفیت می‌تواند موجب ایجاد خارش و تحریک پوست شود.
خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

شورت اسفنجی

از دیگر شورت های زنانه که بسیار پرطرفدار می باشند، شورت های اسفنجی هستند. همان طور که از نام این لباس ها مشخص است، از یک لایه اسفنج برای برجسته تر شدن اندام و خوش فرم دیده شدن در آنها استفاده میشود. علیرغم خوش فرم تر دیده شدن اندام با شورت های زنانه اسفنجی، لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده طولانی مدت از آنها موجب تعریق بدن و ایجاد حساسیت های پوستی و عفونت می گردد. به همین دلیل است که این لباس ها بیشتر برای مهمانی و جشن کاربرد دارد.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

 

شورت اسلیپ

شورت اسلیپ به گونه ای طراحی شده است .که قسمت ران را تحت پوشش قرار نمی دهد . و با برش هفتی خود تنها قسمت کمر ، نشیمنگاه و اندام تناسلی را پوشش می دهد . از این رو شورت های اسلیپ بسیار راحت هستند .همین طور شورت های اسلیپ به خوبی قسمت نشیمنگاه و ناحیه تناسلی را پوشش می دهند . اما دست و پا گیر و شل نیز نیستند .

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

ست لباس زیر

شورت و سوتین مجلسی

یکی از مهم ترین نکاتی که تمام دختران جوان و خانم ها باید بدانند این است که لباس زیر استفاده شده در طول روز گزینه مناسبی برای لباس های مجلسی نمی باشد. دلایل زیادی برای این حرف وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به فرم و شکل ظاهری بدن با ست شورت و سوتین مجلسی اشاره نمود. برخی از شورت های مجلسی شباهت زیادی به گن داشته و در نتیجه باعث میشود تا چاقی پهلوها و شکم پوشانده شود و در نهایت فرم بهتری به اندام ها خواهد داد. علاوه براین، با توجه به اینکه اغلب لباس های مجلسی تنگ می باشند و به بدن کاملا چسبیده میشوند، لذا باید ست شورت و سوتین طوری باشد که خط و محل درز آنها کمتر از روی لباس قابل مشاهده باشد.

با توجه به اهمیت زیاد شورت و سوتین مجلسی مورد استفاده برای لباس های مجلسی، تنوع نسبتا زیادی در آنها وجود دارد و می توان متناسب با نوع و قد لباس و همچنین رنگ آن و اندام فرد گزینه های متعددی را انتخاب نمود. از جمله شورت های مجلسی زنانه می توان به خرید لباس زیر نوع اسفنجی و بدون بند و همچنین لیزری اشاره نمود که نوع اسفنجی برای بزرگتر و خوش فرم نشان دادن باسن کاربرد داشته و نوع بدون بند و لیزری نیز درز نداشته و خط آن از روی لباس قابل مشاهده نمی باشد.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

 

شورت و سوتین فانتزی

از جمله ملزوماتی که هر خانم خوشتیپی به آن نیاز دارد، ست لباس زیر فانتزی است.  لباس زیر فانتزی دخترانه نیز بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. لباس زیر فانتزی هم در روحیه افراد و هم در زندگی خصوصی متاهل‌ها بسیار حائز اهمیت است. پس توصیه می‌کنم جادوی خرید لباس زیر فانتزی را دست کم نگیرید و هر طور شده چند دست از این لباس‌ها را تهیه کنید.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

 

شورت و سوتین توری

شورت و سوتین توری طبق بررسی های صورت گرفته محبوب ترین و پر استفاده ترین مدل در بین انواع مدل ها می باشند.البته این مدل شورت و سوتین بیشتر در رده و دسته بندی سوتین فانتزی قرار میگیرند.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

 

سوتین اسپرت

یکی از مهمترین نکات هنگام ورزش کردن مدل سوتین است. برای انجام فعالیتهای ورزشی بهتر است که از سوتین های ورزشی استفاده کنید تا در هنگام ورزش احساس راحتی داشته باشید. یک سوتین ورزشی مناسب، در پوست فرو نمی رود و از عرق کردن جلوگیری می کند. جنس این لباس­ها از نخ بوده و علاوه بر  تسهیل انجام حرکات ورزشی، به فرم بخشی در حین ورزش هم کمک می کنند.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

 

لباس زیر عروس

برای خرید لباس زیر زنانه ی عروس باید چند نکته را در نظر داشته باشید: لباس زیر عروس بهتر است از جنسی باشد که حساسیت پوستی ایجاد نکند و بسیار نرم و راحت باشد که لباس زیر زنانه با جنس نخ،کتان و پنبه پیشنهاد می شود.

دومین نکته آن است که سایز لباس زیر عروس باید متناسب باشد و با توجه به اندام و رنگ پوست عروس انتخاب شده باشد، البته که معمولاً لباس زیر عروس به رنگ سفید است و طرح هایی به تناسب نقش و نگار خود لباس اصلی عروس می باشد.

زفاف لباس زیر عروس می تواند یک تکه یا چند تکه باشد. توصیه ما به شما لباس های زیر زنانه دو تکه با حجاب رویه هستند چرا که علاوه بر کاربردی که دارند زیبایی زیادی نیز دارند.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

 

لباس زیر کاستوم

شاید شما تا به حال کلمه کاستوم را نشنیده باشید و از خود بپرسید لباس زیر کاستوم چیست؟ در طراحی لباس کاستوم از یک شخصیت کارتونی و یا واقعی و یا حتی یک حرفه وشغل الهام گرفته شده است. این لباس­ها بیشتر جنبه فانتزی دارند و می­توانند یک تجربه متفاوت برای افرادی باشند که به تنوع علاقه دارند.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

 

لباس خواب

لباس خواب بادی

در واقع بادی یک لباس و پوشش یکپارچه و یک تکیه و چسبان و فیت است که قفسه‌ی سینه ، شکم و محل انشعاب بدن را می‌پوشاند و در عین حال کاربرد یک مایو را نداشته باشد.

فرم یک لباس خواب بادی در اصل مشابه یک مایوی شنای یک تکیه است اما جنس و پارچه‌ی متفاوتی دارد. لباس خواب بادی را معمولا از پارچه‌های متفاوتی چون نخ ، چرم ، گیپور ، توری یا دانتل، نایلون، ساتن و غیره تولید می‌کند.

همچنین معمولاً در پارچه‌ی این گونه از محصولات از الیاف‌های کشسانی همچون اسپنادکس به منظور خوش فرم تر ایستادن بر بدن استفاده می‌شود.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

 

لباس خواب فانتزی

لباس خواب دخترانه فانتزی نیز می تواند استایل شیک و خاصی به شما بدهد. این لباس با داشتن تنوع رنگی بالا امکان استفاده و خرید را برای همه خانم ها با هر رنگ پوستی فراهم می نماید. در طراحی ست های فانتزی از مدل های مختلفی استفاده می شود که این مورد می تواند دست خانم ها را برای داشتن لباس های خواب متنوع باز می گذارد.

لباس خواب فانتزی فاق باز، از آن دسته لباس های خواب است که ورود پرسر و صدایی به دنیای طراحی و مد داشته و با داشتن فرم جالب و جذاب، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. شورت های فاق باز، بنا بر نامی که دارند جلوی بازی دارند و که سبب ایجاد جاذبه های جنسی برای آقایان هستند و معمولا با داشتن فرم آنتیک و خاص فرم خیره کننده ای دارند.

خرید 25 مدل انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

 

خرید لباس زیر آنلاین

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و انواع لباس زیر زنانه و دخترانه آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع لباس زیر زنانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم.

همه این لباس زیرها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.(لباس زیر فانتزی)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.