قیمت بهترین مارک لنت ترمز ماکسیما

ساختار و مواد به ‌کار رفته در ساخت لنت‌ ها اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که لنت ها معمولا تحت فشار و دمای بسیار بالایی قرار می ‌گیرند و نباید از خودشان دوده و بقایای زائد بر جای گذارند لنت ترمز عقب ماکسیما الیگ یکی از محصولات تولیدی با کیفیت شرکت الیگ است. در ساخت و تولید این لنت ترمز از فناوری نانو استفاده شده است. این نوع فناوری موجب بهبود و پیشرفت عملکرد لنت میشود و مقاومت بالایی به ساختار آن در برابر فشار و گرما القاء میکند.

قیمت بهترین مارک لنت ترمز ماکسیما

لنت ترمز ماکسیما 

این قطعه جزو لوازم یدکی مصرفی و ضروری در خودرو است. لنت ترمز در کاهش سرعت خودرو و نگه داشتن آن هنگام حرکت، نقش مهمی دارد. لنت ترمز جلو به واسطه درگیر شدن با دیسک ترمز و ایجاد فشار و اصطکاک روی دیسک ترمز، خودرو را متوقف می کند. این فرآیند زمانی اتفاق می افتد که راننده با فشار روی پدال ترمز، قصد دارد سرعت خودرو را کاهش دهد یا آن را متوقف کند. لنت ترمز از جنس های مختلفی تولید می شود، ولی همواره از یک صفحه نگه دارنده فلزی و مواد ترکیبی فاقد آزبست در ساخت آن به کار می رود. صفحه فلزی در لنت برای ثابت نگه داشتن مواد لنت هنگام ترمزگیری و درگیر شدن با دیسک ترمز، اهمیت زیادی دارد. هنگام ترمزگیری، به مرور زمان و به علت اصطکاک، از ضخامت لنت یا در اصطلاح، از گوشت لنت کم می شود و قدرت ترمزگیری کاهش می یابد. در اثر اصطکاک زیاد بین لنت ترمز و دیسک ترمز، گرمای زیادی به وجود می آید؛ بنابراین جنس به کار رفته در تولید لنت ترمز و دیسک ترمز در جا به جایی این گرما و داغ نشدن بیش از حد قطعات درگیر شده با هم، نقش بسیار مهمی ایفا می کند. توجه داشته باشید که سلامت دیسک ترمز در عمر مفید لنت ترمز، تأثیر زیادی دارد. در اغلب خودروها برای هشدار تمام شدن لنت ترمز یا کم شدن ضخامت آن از چراغی استفاده می شود که در پشت آمپر خودرو تعبیه شده است، ولی در خودروهایی که فاقد این چراغ هشدار دهنده هستند، تمام شدن لنت ترمز به واسطه کم شدن قدرت ترمزگیری یا ایجاد سر و صدای اضافی مثل سوت کشیدن یا کشیده شدن دو قطعه فلزی روی هم آشکار می شود. به خاطر داشته باشید که مصرف لنت ترمز در چرخ های جلویی خودرو بیشتر از چرخ های عقب است. توصیه می شود هنگام تعویض لنت ترمز از جنس باکیفیت و مناسب استفاده کنید و همچنین از سالم بودن و نداشتن خط و خش اضافی روی دیسک چرخ اطمینان حاصل کنید.

بهترین مارک لنت ترمز ماکسیما

برتری لنت‌هاي سراميکي از لحاظ طول عمر، فاصله ترمز گيري و بي صدا بودن

لنت ترمز عقب ماکسیما الیگ با توجه به نوع و شرایط رانندگی درون شهری و بیرون شهری دارای بیشترین طول عمر ممکن بین لنت ها می باشد و چون در زمینه‌ ی سیستم ترمز دارای بخش طراحی با کیفیت، ساخت و تولید محاسباتی لنت ترمز و کالیپر می‌باشد بسیار مورد توجه خطوط تولید شرکت های مختلف خودروساز است. الیگ از تکنولوژی کولار در محصولات خود بهره می برد.

لنت ترمز های سرامیکی

تولید لنت ترمز های سرامیکی از زمانی آغاز شد که تولید کنندگان نیاز به پاسخگویی به شکایات مردم در مورد لنت های معمولی داشتند. لنت های معمولی سر و صدا و جذب گرد و غبار بسیار بالایی داشتند. از دیگر مزیت‌ های لنت‌ های سرامیکی میتوان به مقرون ‌به‌ صرفه بودن آنها اشاره کرد، چرا که در برابر فرسودگی و سایش بسیار مقاومتر  از لنت های معمولی هستند و زمان طولانی ‌تری برای شما کار می ‌کنند. در لنت ترمز عقب ماکسیما الیگ به این معایب توجه شده است و مشکلات احتمالی برای خودروی شما را به حداقل رسانده است.

لنت پارس ماکسیما

لنت ترمز جلو نیسان تیانا و ماکسیما- جعبه آبی یکی از محصولات با کیفیت مناسب، مجتمع لنت پارس است. مجتمع کارخانجات تولیدی صنعتی لنت پارس، به مساحت ۰۰۰‚۱۰۰ متر مربع و ظرفیت بالقوه تولید بالغ بر ۰۰۰‚۰۰۰‚۴۰ قطعه انواع قطعات اصطکاکی در سال و تنوع محصول گسترده، به‌عنوان بزرگترین کارخانه تولید لنت ترمز در خاورمیانه شناخته می‌شود. این مجموعه، بابیش از ۳۵ سال تجربه تولید و بهره‌گیری از فن آوری روز و تکنولوژی و ماشین آلات تمام اتوماتیک و تأمین مرغوب ترین مواد اولیه از منابع معتبر جهانی و همچنین تبادل اطلاعات و ارتباط نزدیک و مستمر با منابع تولید علم و تحقیق و توسعه بین المللی، محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی تولید و عرضه می‌نماید و سالهاست که به‌عنوان واحد کیفی نمونه ازسوی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و وزارت محترم صنایع معرفی شده است. تولیدات این مجتمع شامل انواع لنت ترمز دیسکی و کفشکی مناسب خودروهای سواری، کامیون و کامیونت، واگن‌های ریلی، باری و مسافری به‌خصوص مترو، ماشین آلات صنعتی، راه سازی و حفاری است. 

خصوصیات لنت ترمز جلو نیسان تیانا و ماکسیما – لنت پارس

  • مناسب برای: نیسان تیانا و ماکسیما
  • کد فنی: PL21561
  • نوع لنت ترمز: دیسکی
  • ترمزگیری سریع و به موقع متناسب با شتاب خودرو
  • عدم خوردگی دیسک چرخ
  • مقاوم در دشوارترین شرایط آب و هوایی
  • سازگار با محیط زیست

قیمت لنت ترمز ماکسیما

قیمت لنت ترمز با توجه به برند و شرکت سازنده متفاوت میباشد .برای مثال حدود قیمت لنت ترمز الیگ ماکسیما 4,170,000 تومان میباشد. در ادامه لیستی از لنت های ترمز باکیفیت ماکسیما همراه با قیمت روز جهت خرید آسان و ارزان اینترنتی برای شما قرار داده شده است.( خرید اسباب بازی ربات ماشینی و جنگی )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.