جدیدترین لوازم تزئینی منزل در سال 2022

هر ساله وقتی به شروع سال جدید نزدیک می‌شویم، فعالان در حوزه طراحی و دکوراسیون داخلی منزل دست به کار می‌شوند و بر اساس یک سری اصول، ترندهای جدیدی را برای ایده‌های دکوراسیون سال بعد مطرح می‌کنند.

در حالی که کم‌کم در حال نزدیک‌شدن به سال 2022 هستیم، ترندهای جدیدی برای دکوراسیون داخلی منزل پا پیش گذاشته‌اند. در ادامه این مقاله به معرفی جدیدترین ترندهای دکوراسیون داخلی منزل در سال 2022 خواهیم پرداخت.

جدیدترین لوازم تزئینی منزل در سال 2022

دکوراسیون داخلی منزل 2021 چگونه خواهد بود؟

ترندهای دکوراسیون سال 2021 ارتباط تنگاتنگی با کاراکتر و ماهیت دارند. بسته به اولویت‌ها و سلیقه‌ای که دارید می‌توانید ترندهای باب میل خود را از میان جدیدترین آن‌ها در دکوراسیون داخلی منزل پیدا کنید.

به‌طور کلی در ترندهایی که برای سال 2021 وجود دارد می‌توان شاهد اهمیت و همراهی بیشتر با طبیعت، استفاده قدرتمندانه‌تر از رنگ، پررنگ‌ترشدن نقش فلز، اهمیت دوچندان دیوارها و پرداختن به آن‌ها و ایجاد یک دکوراسیون داخلی لوکس بود.(خرید زیباترین انگشتر نقره زنانه و دخترانه)

جدیدترین ترندهای دکوراسیون داخلی منزل 2021

هر چی کمتر، بهتر

اگر واقعاً قصد دارید که بر اساس ترند‌های باب‌شده برای سال 2021، منزل خود را تغییر دکوراسیون دهید، اولین سؤالی که باید از خود بپرسید این خواهد بود که کدام یک از وسایلی را که دارید، می‌توانید کنار بگذارید. ترندهای جدید به‌ویژه در معماری‌های مدرن همگی بر سادگی بیشتر تأکید فزاینده‌ای داشته‌اند.

کمتربودن و ساده‌بودن به استفاده کمتر از وسایل بر نمی‌گردد بلکه به استفاده درست و لازم از آن‌ها بر می‌گردد. وسایلی را که لازم دارید تهیه کنید و آن‌هایی هم که تهیه می‌کنید، باید ساده باشند.

جدیدترین لوازم تزئینی منزل در سال 2022

ترکیب سبک‌های ژاپنی و اسکاندیناوی

سبک‌های ژاپنی و نوردیک از جمله سبک‌هایی هستند که به مینیمال بودن شناخته شده‌اند. این دو سبک ساده و کاربردی هستند. ترکیب این دو به‌عنوان سبک جاپاندی شناخته می‌شود.

در این سبک رنگ سفید نقش اصلی را در و دیوار ایفا می‌کند. چوب‌های طبیعی و دیگر مصالح ارگانیک با همه شکل‌هایی که دارند از المان‌های مهم در این دو سبک به شمار می‌روند.

ما در تیم آرکانوژا نمونه‌های جذابی از دکوراسیون داخلی با چوب اجرا کردیم. می‌توانید در بخش پروژه‌های ما آن‌ها را ببینید.

از این رو، ایجاد فضاهای بزرگ و باز و سرشار از نور از جدیدترین ترندهای دکوراسیون داخلی منزل در سال 2021 است. طراحی مبلمان نیز در این سبک، کلاسیک را با مدرنیته در هم آمیخته است و همیشه سعی در حفظ کاربردی بودن آن دارد.

جدیدترین لوازم تزئینی منزل در سال 2022

قدرت رنگ‌ها

یکی از ترندهای اصلی رنگ که در دکوراسیون داخلی منزل در سال 2021 مطرح شده است، بر رنگ‌های روشن و رنگ‌های غنی در طراحی مبلمان، لامپ‌ها، لوازم جانبی تأکید دارد. سایه‌های الهام‌گرفته از سبک اسکاندیناوی کمتر استفاده خواهند شد. جای تعجب نیست که موسسه پنتون، رنگ بنفش پررنگ را به‌عنوان رنگ اصلی سال 2021 انتخاب کرده است.

بنفش یک رنگ پیچیده و غالب است که بعید به نظر می‌رسد استفاده از آن در دکوراسیون داخلی گسترده شود، زیرا یک رنگ غیرمتعارف است. برای دوست‌داران تن‌های آرام‌تر، استفاده از رنگ‌های سال جاری مانند صورتی، زرد عسلی، خردل، سبز و آبی-خاکستری-سبز توصیه شده است.

از دیگر ترندهایی که در دکوراسیون داخلی مطرح شده است استفاده گسترده از رنگ سفید همراه با تکه‌هایی به رنگ سیاه است. این گونه از دکوراسیون داخلی هم ساده است و هم مینیمال. فضاهایی که دارای این رنگ‌ها هستند روشن خواهند بود که همراه بودن آن با چند پنجره رو به نور طبیعی فضا را درخشان‌تر خواهد کرد.

جدیدترین لوازم تزئینی منزل در سال 2022

استفاده از کمدهای کاربردی

در ترندهای پیش‌بینی‌شده برای دکوراسیون داخلی 2021 به جزئیات نیز توجه زیادی شده است. یکی از این جزئیات استفاده از کمدهای لباس بزرگ است. استفاده از این کمد‌ها کمک می‌کند که فضای اتاق به سمت ساده‌تر بودن حرکت کند. طراحی این کمدها باید با فضای داخلی و ترندهایی که انتخاب کرده‌ایم، هم‌خوانی داشته باشند.

جدیدترین لوازم تزئینی منزل در سال 2022

دیوارهای بافت دار

یکی دیگر از روندهای متداول در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و آپارتمان، ایجاد پیچیدگی معماری در دیوار داخلی با استفاده از عناصر اضافی است. کاغذ دیواری و گچ‌بری‌های تزئینی جای خود را به اثاث یا لوازم داخلی گران‌قیمت می‌دهند.

علاوه بر این، استفاده از پنل‌های دیواری به‌ویژه آن‌هایی که از چوب ساخته شده‌اند در حال حاضر در اوج محبوبیت خود قرار دارند. سطح بافت آن‌ها از طبیعت الهام گرفته شده است و باعث ایجاد عایق صوتی و حرارتی بهتر در اتاق می‌شود.

استفاده بیشتر و بهتر از فلز

فلز در فضای داخلی نه‌تنها می‌تواند وجهه‌ای کاملاً کاربردی داشته باشد، بلکه یک تکنیک بسیار شیک نیز است. اگر قبلاً این ماده عمدتاً در سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه پیدا می‌شد، اکنون کاربرد و استفاده آن در همه جا دیده می‌شود.

فلزات گرم مانند برنج و مس هنوز هم در بین طراحان بسیار محبوب هستند. ترکیب لامپ‌های فلزی با سنگ مرمر، شیشه و بتن بسیار ایده‌آل خواهد بود.

جدیدترین لوازم تزئینی منزل در سال 2022

شخصیت و شخصی سازی

از جدیدترین ترندهای دکوراسیون داخلی منزل در سال 2021، دادن اهمیت بیشتر به شخصی‌سازی است. اصولاً برای طراحی داخلی بسیاری به یک سری قاعده و اصول خاص تکیه می‌کنند. شخصی‌سازی معنی خلاف این موضوع دارد. شخصی‌سازی یعنی اینکه شخص در ایجاد سبک در دکوراسیون داخلی منزل خود، نظر و خلاقیت خود را منبع قرار دهد و صرفاً به یک جریان و قاعده کلی تکیه نکند.

ترندهایی که برای دکوراسیون داخلی منزل در سال 2021 در بالا به آن‌ها اشاره شد می‌تواند با سلیقه‌های خاصی هماهنگ باشد. شاید عجیب باشد اما بر اساس نظرات بسیاری از طراحان شخصی‌سازی را می‌توان مهم‌ترین ترند برای دکوراسیون داخلی در سال آینده و سال‌های بعد از آن در نظر گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.