قیمت خرید 33 مدل مادربرد ایسوس Asus

مادربرد، اصلی‌ترین و بزرگترین قطعه درون کامپیوتر می‌باشد که سایر اجزای سخت افزاری سیستم نظیر CPU، RAM، BIOS و غیره را به هم متصل می‌کند. بهتر است اینگونه بیان کنیم که مادربرد از ضروری‌ترین قطعه های الکترونیکی درون کیس است که دیگر قطعات سخت افزاری کامپیوتر به آن متصل هستند و از آن فرمان می‌برند. با ظهور انواع برندهای کامپیوتر و لپ تاپ، بالطبع مادربوردهای مختلفی نیز به وجود آمدند. ایسوس، برند موفق تایوانی، در ساخت بهترین قطعات سخت افزاری در صنعت کامپیوتر و لپ تاپ پیشرو است. مادربرد ایسوس در لیست برترین مادربردهای تولید شده در جهان قرار دارند.

قیمت خرید 33 مدل مادربرد ایسوس Asus

مادربرد asus

کمپانی ایسوس همواره در تلاش است تا بهترین خدمات و با کیفیت‌ترین قطعات را به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت موفق تاکنون توانسته به اهداف والای خود دست پیدا کند؛ این اهداف شامل: کسب رتبه اول فروش، اعتماد سازی نسبت به برند و سهولت در استفاده کاربران می‌باشد. مادربردهای ایسوس از لحاظ کیفیت و کارایی در رتبه اول مادربردهای جهان قرار دارند.

در ادامه توضیح مختصری در مورد چند سری از مادربردهای این برند معتبر با چیپست Z270 ارائه می‌دهیم؛ با پنداریم همراه باشید.

مادربرد سری ROG

مادربردهای سری ROG ایسوس در زمره مادربردهای گیمینگ قرار دارد و سری جدید این مادربردها دارای قابلیت چاپ سه بعدی هستند. از دیگر مزایای این مادربردها می‌توانیم به افزایش کارایی برخی قطعات، افزایش زیبایی و بهبود روند کابل کشی آن اشاره کنیم. به طور قطع می‌توان گفت مادربردهای ROG Maximus IX تمامی رکوردها را به نام خود ثبت کرده‌ است. مادربردهای این سری با نصب هدرها و سنسورهای واتر کولینگ، مدیریت درجه حرارت و خنک کنندگی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

مادربرد سری Prime

این سری از مادربردها با به کارگیری فناوری اختصاصی ایسوس می‌توانند به اورکلاک پردازنده تا فرکانس ۴.۸ گیگاهرتز یا بیشتر بپردازند؛ علاوه بر آن در این قطعه از فناوری fan xpert 4 برای نظارت بر گرمای کارت گرافیک استفاده شده است. برای دستیابی به بهترین میزان خروجی صدا از هدفون، این سیستم از سنجش امپدانس بهره می‌برد؛ همچنین این سیستم به صدای فراگیر سه بعدی نیز مجهز است.

مادربرد سری TUF

این سری از مادربردهای نظامی ایسوس، تحت آزمون های بسیار سخت گیرانه‌ای، بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارند. به طور حتم می‌توان گفت ایسوس با تولید این سری از مادربردهای خود توانسته اعتماد به نفس بسیار بالایی به دست آورد؛ که این ارزش والا به واسطه‌ی کیفیت بالا و قدرت زیاد مادربردهای TUF است. سامانه های فعال در این سری از مادربردها سبب نظارت کامل شما بر دما و سرعت فن می‌شود. سنسورهای به کار رفته در این مادربرد این امکان را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا در هر لحظه دلخواه از درجه حرارت سخت افزارهای اصلی خود باخبر باشید و در صورت نیاز، نسبت به تغییر عملکرد آن ها اقدامات لازم را انجام دهید. این مادربرد به سیستم صدای سه بعدی مجهز است و در نتیجه صدای خروجی آن کاملا با انتظارات یک مادربرد استاندارد نظامی، متفاوت است.

مادربرد سری Workstation

این مادربردها با آخرین نسل اینتل ارتقا پیدا کرده‌اند و برای کارت های گرافیک، تجربه‌ای منحصر به فرد به همراه می‌آورند. فناوری Way Optimization 5 در این سری مادربرد به شما این اختیار را می‌دهد تا با چند کلیک ساده، توان دلخواه خود را به دست آورید. دیگر فناوری های استفاده شده در این سیستم برای کاربرانی که به تولید محتوای گرافیکی و مهندسی می پردازند، بسیار حائز اهمیت و کاربردی می‌باشد. این سری مادربرد برای مباحث کاری، بسیار پر سرعت و بدون مشکل عمل می‌کند. خوب است بدانید نباید از کیفیت صدای بی نظیر آن غافل شوید؛ هرچند که قابلیت های آن عموما کاری می‌باشند.

پرفروش‌ترین مدل های مادربرد برند ایسوس

به طور کلی مادربردهای بسیار قوی سری TUF ایسوس را می‌توان در زمره برترین و پرفروش‌ترین مادربردهای ایسوس قرار دارد. کیفیت بسیار بالای قطعات این مادربرد باعث شده تا بالاترین بازدهی را داشته باشند. Signature از دیگر سری مادربردهای محبوب و پرفروش ایسوس می‌باشد. استفاده از فناورهای کاربردی و پیشرفته باعث شده تا شما بتوانید بر عملکرد سیستم خنک کنندگی آن نظارت بیشتری داشته باشید؛ همچنین در مدل های جدید آن می‌توانید از بیشترین کارایی بهره‌مند شوید. از دیگر مادربردهای ایسوس می‌توانیم به سری Prime  مدل z270-p اشاره کنیم. این پردازنده با دارا بودن قابلیت های فراوان به شما این اختیار را می‌دهد تا به راحتی بتوانید نیازهای گرافیکی خود را برطرف کنید.

برترین مدل ها از سری مادربردهای ایسوس

بهترین مادربرد اینتل: Asus ROG

اگر برای جمع کردن یک کامپیوتر شخصی، نیاز به تمامی امکانات لازم دارید مادربورد ایسوس (زوج ماکسیموس  ایکس آی کد زد ۳۹۰) برای شما انتخابی مناسب خواهد بود. این مادربرد با دارا بودن همه فناوری های جدید اینتل، بسیار کاربردی است و مجهز به تجهیزات نوری RGB نیز می‌باشد.

بهترین مادربرد مینی اینتل: Asus ROG Strix

اگر به مادربورد کوچکی نیاز دارید که دارای ویژگی های کلیدی باشد، ایسوس روج استریکس زد ۳۹۰ انتخاب مناسبی است. این مادربرد دارای تمامی ویژگی های کلیدی و قدرتی می‌باشد و نیاز به یک رم با ظرفیت بسیار بالا دارد. بر اساس فناوری ظرفیت دوتایی رم، می‌توانید یک رم ۶۴ گیگابایتی بر روی آن نصب نمایید. البته قیمت این مادربرد بسیار بالا بوده و این مورد یکی از معایب آن است.

بهترین مادربرد AMDASUS ROG Strix X470

این مادربورد یکی از بهترین مادربردهای ایسوس است که عملکرد بسیار خوبی نیز دارد. اندازه این مادربرد بسیار کوچک است و از چیپست نسل آخر AMD بهره می‌برد. شما می‌توانید حافظه NVMe SSD خود را بدون اشغال شدن جای اجزای دیگر بر روی آن نصب نمایید. پشتیبانی از رم با ظرفیت بالا از مهم ترین ویژگی های این مادربرد است.

قیمت مادربرد ایسوس

محدوده قيمت مادربرد asus بسيار گسترده است که اين مسئله ناشي از امکانات مختلفي است که مادربرد ها دارند.اگر شما قصد ارتقاي سيستم خود را داريد بهتر است ابتدا ، امکانات و مشخصات مادربرد فعلي خود را پيدا کنيد و سپس بر حسب نياز خود ، مادربردي با امکانات بيشتر خريداري نماييد.مادربرد های ایسوس در مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند ما قیمت چند نمونه از مادربوردهای ایسوس را در زیر قرار دادیم .

قیمت مادربرد h310 : مادربرد ایسوس PRIME H310-PLUS ( 1,980,000 تومان)

قیمت مادربرد z370 : مادربرد ایسوس مدل Prime Z370-A II (6,198,000 تومان)

قیمت مادربرد asus h81 plus :ماردبرد ایسوس مدل H81-PLUS (3,340,000 تومان)

قیمت مادربرد h81 :مادربرد ایسوس H81M-C (2,430,000 تومان)

مادربرد ایسوس p8h61 : مادربرد ایسوس P8H61 (1,750,000 تومان)

در ادامه این مطلب ، لیستی از 33 نمونه مادربرد ایسوس ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

طرفداران پروپاقرص تکنولوژی میدانند که راهنمای خرید دوربین عکاسی می‌تواند کمک شایانی در انتخاب به آن‌ها در این زمینه داشته باشد. لذا به شما توصیه میکنم حتما مطلب جامع ما را در این خصوص مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.