مانتو مشکی با چه شلواری ست کنم ؟

مانتو مشکی محبوب‌ترین مانتو در بین خانم‌ها و دختران ایرانی است. این مانتو را می‌توان برای مراسم‌ و موقعیت‌های مختلفی پوشید. ست کردن این مانتو‌ها به دلیل وجود رنگ خنثی، راحت است و می‌توان آن را با اغلب رنگ‌ها ست کرد. در ادامه با گردآوری مجموعه‌ای از ست مانتو مشکی سعی داریم ایده‌های نو و شیکی برای پوشیدن مانتو مشکی به شما بدهیم .

کت و شلوار زنانه مانتو ولیعصر مدل رامک کد 66801

مانتوهای مشکی به دلیل رنگ خنثی و تیره ای که دارند از آیتم های جدانشدنی کمد بانوان ایرانی هستند. طراحان لباس ایرانی معمولا در تمام کالکشن ها، از کژوال گرفته تا مجلسی، از بهاره تا زمستانه رنگ مشکی را در اولویت کار خود قرار می دهند. این رنگ به دلیل خاصیت جذب نور و گرمایی که دارد، گزینه مناسبی برای فصل های بهار و تابستان نیست مگر اینکه در جزئیات کوچک یا اکسسوری ها اضافه شود؛ اما در فصل های پاییز و زمستان کاربرد زیادی دارد. مزیت اصلی مانتوهای مشکی، این است که به راحتی با رنگ ها، پترن ها و نقش های مختلف هماهنگ می شوند و دردسر زیادی برای ست کردن آیتم های استایلتان نخواهید داشت. نکته مثبت دیگر این رنگ مانتو برعکس رنگ های روشن، این است که شما را بیش از حد چاق یا لاغر نشان نمی دهد و فرم معقولی از بدنتان در آینه خواهید دید. اگر برای دانشگاه و محل تحصیل خود خرید می‌کنید، انتخاب‌های محدودتری خواهید داشت. همچنین میزان کوتاه یا بلند بودن مانتو به میزان زیادی به خود شما و محلی که در آن حاضر می‌شوید بستگی دارد.

رنگ مشکی یک رنگ فرمال و شیک به حساب می‌آید که در ساخت استایل های رسمی جدیدا کاربرد زیادی پیدا کرده است. مانتوهای ساده ی یقه انگلیسی که در ناحیه شانه ها اپل دارند، یکی از ترندهای بهار امسال هستند که می‌توانند در استایل های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. در کنار این مدل مانتو با انتخاب شلوارهای بوت‌کات پارچه ای می‌توانید یک استایل کلاسیک و رسمی برای مهمانی های رسمی یا محیط کار بسازید . 

پترن چهارخانه ی‌ ریز، یکی از مواردی است که در کنار پارچه ی ساده ی مشکی نمای خوبی دارد و می‌تواند گزینه ی مناسبی برای انتخاب شلوار در کنار مانتوی کوتاه مشکی باشد. توجه کنید که با این مدل شلوار، بهتر است کفش و کیف دستی خود را مثل مانتو، به رنگ مشکی ساده انتخاب کنید.

رنگ قرمز، یکی از گزینه های جذاب برای خارج کردن استایل شما از یکنواختی است. این رنگ هر چه بیشتر در جزئیات به کار برده شود، چشمگیرتر و هیجان انگیز تر خواهد بود. یک کیف دستی قرمز یا حتی رنگ لاک قرمز می‌توانند مکمل های خوبی در کنار مانتوی مشکی باشند.

رنگ خاکستری، انتخاب مناسب دیگری برای به کاربرده شدن در کنار مانتوی مشکی است. مزیت این رنگ این است که به دلیل همخوانی بالایی که با رنگ جین دارد می‌توانید آن را در استایل جین نیز استفاده کنید.

مانتو مشکی را می توان به راحتی با شلوار های لی، شلوار های رنگ طوسی، سفید، زرد، سبز، بنفش، قرمز، زرشکی و نارنجی ست کرد. البته بهتر است برای مانتو های مجلسی کارشده از شلوار های لی استفاده نکنید یا شلوار های لی تیره بپوشید.رنگ های متضاد همیشه بهترین گزینه برای قرار گرفتن در کنار هم هستند. 

 

در ادامه لیستی از انواع مانتو شلوار مشکی برای خرید آسان و اینترنتی شما عزیزان قرار دادیم همچنین جهت خرید مانتو زنانه و دخترانه ارزان میتوانید سری به مقاله خرید اینترنتی مانتو زنانه و دخترانه ارزان بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.