قیمت خرید 33 مدل مانیتور ال جی کامپیوتر

مانیتور یکی از مهمترین اجزای هر کامپیوتری است. اگر یک نمایشگر درست نداشته باشید نمی‌توانید از انجام بازی‌ها، دیدن یا ویرایش تصاویر و ویدیوها و یا حتی خواندن وبسایت‌های موردعلاقه‌تان در وب لذت ببرید. تولیدکنندگان مانیتور نیز به خوبی می‌دانند با استفاده از قطعات و افزودن ویژگی‌های مختلف تا چه حد می‌توانند بر تجربه کار با کامپیوتر کاربران تاثیرگذار باشند. به همین دلیل است که اگر امروز نگاهی به بازار مانیتور داشته باشید، می‌توانید تعداد بسیار زیادی مانیتور با امکانات و قابلیت‌های مختلف را پیدا کنید.اما باید بدانیم کدام یک از این امکانات و قابلیت‌ها بیشتر از همه اهمیت دارند.در این راهنمای خرید مانیتور ال جی کامپیوتر سعی می‌کنیم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم.پس با پنداریم همراه باشید .

قیمت خرید 33 مدل مانیتور ال جی کامپیوتر

نکات مهم هنگام خرید مانیتور (نمایشگر کامپیوتر)

سایز نمایشگر: اولین نکته ای که هنگام خرید یک مانیتور بایستی به آن توجه داشته باشید، سایز و بزرگی آن است. امروزه مانیتورهای LCD به خوبی جای مانیتورهای CRT (پُشت دار و قدیمی) را گرفته است و می توان به راحتی از آنان با توجه به اِشغال فضای اندکی که در محیط به خود اختصاص می دهند، استفاده نمود. البته انتخاب یک سایز مناسب از مانیتورهای LCD نیز فقط و فقط بسته به شرایط کاری و سلیقه شخصی شما دارد.

رزولوشن: سعی کنید در هنگام خرید مانیتور به دنبال محصولی باشید که از رزولوشن به مراتب بالاتری برخوردار باشد. رزولوشن بالا سبب فراغی بال شما در استفاده از چند برنامه بر روی نمایشگر کامپیوترتان خواهد شد و حتی سبب می شود تا بتوانید فیلم های مورد نظرتان را با کیفیت اورجینال (FULL HD) تماشا نمایید.

پورت های مانیتور: همیشه خریدار مانیتوری باشید که از پورت های زیادی نظیر: HDMI – VGA – DVI و حتی جک هدفون و USB نیز برخوردار باشد. وجود درگاه های مختلف بر روی نمایشگر شما سبب می شود تا بتوانید به سادگی و در کسری از زمان، آن را به دیگر وسایل صوتی و کنسول های بازی نیز متصل نمایید.

زمان پاسخگویی: زمان پاسخگویی که در دنیای مانیتورها به آن Response Time نیز گفته می شود، در حقیقت زمان تغییر وضعیت رنگی پیکسل های نمایشی می باشد که هر چقدر کمتر باشد، برای شما بهتر خواهد بود؛ مثلا فرض کنید شما در حال تماشای یک فیلم سینمایی و یا حتی یک بازی فوتبال بر روی صفحه نمایشگر خود هستید، هر چقدر که زمان پاسخگویی محصول مورد نظر شما کمتر باشد تصاویر را راحت تر مشاهده می کنید و هر چقدر زمان پاسخگویی آن، بیشتر باشد، تصاویر را بصورت هاله ای دنباله دار خواهید دید.

زاویه دید: یکی دیگر از موارد مهم در خرید یک مانیتور باکیفیت، دانستن زاویه دید آن است. در حقیقت زاویه دید سبب می شود تا شما حتی اگر درست در وضعیت مرکزی و مقابل با صفحه نمایشگرتان نیز قرار نداشته باشید، بتوانید به خوبی از محتویات به نمایش در آمده بر روی آن مطلع شوید. البته فراموش نکنید اگر همیشه بطور خصوصی از مانیتورتان استفاده می کنید، دیگر خیلی نیازی به توجه در این خصوص نیست.

پنل IPS یا TN: اگر بخواهیم خیلی خلاصه و کوتاه در خصوص این ویژگی مهم و برجسته نمایشگرهای کامپیوتری صحبت نماییم، باید بگوییم پنل IPS به دلیل برخورداری از راویه دید بیشتر و همچنین نمایش دقیق رنگ ها، گزینه بهتری برای تمام گرافیست ها و طراحانی است که به این موارد در کار خود اهمیت می دهند. پنل TN نیز می توان گفت یک مجموعه کاملا معمولی با زاویه دید محدود انا زمان پاسخگویی کمتری نسبت به پنل IPS می باشد و بیشتر نیز مناسب کسانی است که خیلی به داشتن یک مانیتور حرفه ای نیاز ندارند.

خرید مانیتور ال جی 

مانیتورها را از نظر حوزه‌ی کاربرد می‌توان به سه رده‌ی کاربری مصارف عام، حرفه‌ای و گیمینگ تقسیم کرد که در ادامه با حوزه‌ی کاربرد هر نوع مانیتور آشنا می‌شویم.

مصارف عام

 مانیتور‌های مصارف عام، مانیتورهایی هستند که برای انجام امور روزمره، دفتری، کسب‌و‌کار و اداری در خانه‌ها و دفاتر کار و ادارات یافت می‌شوند. این مانیتورها بیشتر برای کاربردهای عادی، اجرای نرم‌افزار‌های آفیس، ویرایش متن، مرور وب و در کل اجرای برنامه‌هایی که محتوای گرافیکی خاصی ارائه نمی کنند، استفاده می‌شود. معمولاً از روی برچسب قیمت می‌توان به‌راحتی دریافت که با نمایشگری از این رده سر و کار داریم. کامپیوترها نیاز به منابع سخت‌افزاری چندانی برای هماهنگ شدن با این مانیتور‌ها ندارد.

مانیتورهای حرفه‌ای

برای آفرینندگان هنری، گرافیست‌ها، تولیدکنندگان محتوا، معماران، طراحان، انیمیشن ساز‌ها، سینماگران، ویرایشگران ویدئو و همه افرادی که در حوزه سرگرمی‌های بصری فعالیت می‌کنند، بهترین گزینه انتخاب و خرید یک نمایشگر حرفه‌ای است. دقت در نمایش رنگ‌ها و ارائه‌ی فضای رنگی به گستردگی جهان واقعی دو ویژگی کلیدی چنین مانیتورهایی است.اگرچه قیمت این مانیتور‌ها در مقایسه با دیگر نمایشگر‌های کامپیوتر بالا است، اما برای کارهای گرافیکی نباید به سراغ مانیتورهای ارزان‌قیمت رفت؛ چرا که رنگ‌های به نمایش درآمده روی یک مانیتور رده پایین، پس از اتمام کار ممکن است روی نمایشگر‌های دیگر با آنچه که در ذهن دارید بسیار متفاوت دیده شود. در کنار مانیتور‌های حرفه‌ای نیاز به کامپیوتری دارید که قادر به اجرای روان نرم‌افزار‌های گرافیکی و سه‌بعدی نظیر فتوشاپ، اتوکد، پریمیر و… باشد.

مانیتور گیمینگ

مهم‌ترین مشخصه‌ی یک مانیتور گیمینگ خوب، سرعت بالای آن در نمایش محتوا است؛ به عبارت دیگر این دسته از محصولات باید نرخ تازه‌سازی (Refresh Rate) بالا و زمان پاسخگویی (Response Time) کوتاهی داشته باشند. حداکثر نرخ تازه‌سازی در مانیتور‌های امروزی ۲۴۰ هرتز است. این مشخصه به این مفهوم است که صحنه‌های بازی را می‌توان تا ۲۴۰ فریم در ثانیه روی صفحه‌نمایش مانیتور نمایش داد. بدین ترتیب شاهد نمایشی روان، بدون پرش و‌ هاله‌زایی (Ghosting) از بازی در حال اجرا روی مانیتور خود خواهید بود. سرعت پاسخگویی نیز معیاری از توانایی مانیتور در تغییر رنگ سریع پیکسل‌ها و جایگزین کردن محتوای پیکسلی است. در حال حاضر سریع‌ترین مانیتور‌ها سرعت پاسخگویی معادل یک میلی ثانیه (1ms) دارند. 

ما پیشنهاد میکنیم حتما سری به مطلب بهترین دوربین عکاسی نیز بزنید و از نزدیک بهترین دوربین های روز بازار را بررسی کنید.

قیمت مانیتور ال جی

خریداران عزیز توجه داشته باشند همانطور که گفتیم امروزه مانیتورهای سامسونگ در انواع و اقسام مدل ها و سایزها مختلف طراحی و تولید می شوند که فارغ از قیمت مانیتور باید همیشه درصدد خرید محصولی باشید که نیاز شما را مرتفع سازد تا بتوانید لااقل برای مدت زمانی مشخص در کمال اطمینان از آن استفاده نمایید.در زیر ما چند نمونه از قیمت مانیتور کامپیوتر ال جی را قرار دادیم اما همان طور که می دانید قیمت های مانیتور کامپیوتر در حال تغییر است و با نرخ روز محاسبه می شود .

قیمت مانیتور ال جی 17 اینچ : مانیتور ال جی مدل LCD LG W1952tq سایز 17 اینچ 980/000 تومان

قیمت مانیتور 19 اینچ ال جی :مانیتور ال جی مدل 19M38HB سایز 19 اینچ  2,080,000 تومان

قیمت مانیتور ال جی 20 اینچ :مانیتور ال جی مدل 20MK400A سایز 20 اینچ 2,230,000 تومان

قیمت مانیتور ال جی 22 اینچ :مانیتور ال جی مدل 22MK400H-B سایز 22 اینچ 2,850,000  تومان

قیمت مانیتور 4k ال جی :مانیتور ال جی 24UD58-B 4K UHD IPS FreeSync سایز 24 اینچ 13,000,000 تومان

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید مانیتور ال جی کامپیوتر مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 33 مانیتور ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این مانیتور ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.