خرید 10 مدل ماگ های طرح لنز دوربین [ارزان] از دیجی کالا

ماگ و مدل های مختلف آن یک نوع لیوان بسیار محبوب پرکاربرد به حساب می آید. ماگ مدل های مختلف بسیار زیادی دارد که هر یک از آنها در نوع خود کاربردها و ویژگی ها و جذابیت منحصر به فرد ایجاد می نمایند. این روزها ماگ ها به یک وسیله خاص برای نوشیدن چای و قهوه،.. تبدیل شده است.

این تنوع طرح و رنگ به حدی است می تواند یک کادوی مناسب برای عزیزانمان باشند. مخصوصا اینکه دیواره سرامیکی ماگ ها به شما امکان می دهد تا  طرح های دلخواهتان مانند عکس، اسم، جمله خاطره انگیز و یا هرچیزی دیگری بر روی ان حک کنید.

در ادامه ما  قصد داریم مدل های مختلف ماگ طرح لنز ارزان دیجی کالا، جنس بدنه و … را به اختصار بررسی کنیم.قبل از هرچیز بهتر است بدانیم ماگ چیست؟

خرید 10 مدل ماگ های طرح لنز دوربین [ارزان] از دیجی کالا

ماگ

ماگ یا همان لیوان سرامیکی به یک نوع لیوان گفته می شود که در میان لیوان های شیشه ای و سفالی طبقه بندی شده و از روکش های مختلفی برای ساخت آن استفاده می‌شود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به سرامیک و غیره اشاره نمود.

سرامیک، گرما را از خود به خوبی عبور نمی دهد به همین خاطر، برای نوشیدن چای و قهوه، ماگ یک گزینه خوب می باشد.

مدل های ماگ ارزان دیجی کالا

مدل های مختلف لیوان سرامیکی چیزی در حدود ۳۵۰ میلی لیتر حجم دارند و می تواند انواع مایعات و نوشیدنی ها را در خود نگه دارد که این حجم تقریبا دو برابر لیوان های معمولی به حساب می‌آید. همچنین با توجه به طراحی بسیار منحصر به فرد و زیبایی که مدل‌های مختلف ماگ دارند از این لیوان های سرامیکی در بسیاری از موارد به عنوان لوازم دکوری بر روی میز و یا فضاهای دیگر استفاده شده و همچنین در فضاهایی که از دکور شیشه ای بهره می گیرند استفاده می گردد که می تواند در صورت لزوم در صورتی که به ماگ احتیاج داشته باشیم از آن استفاده نیز کرد.

از جمله مهم‌ترین  مدل های ماگ می‌توان به ماگ در دار، ماگ قهوه بیرون بر، ماگ ساده، ماگ حرارتی ، ماگ طرح لنزدارو غیره اشاره نمود.

تاریخچه استفاده از ماگ

قدمت استفاده از لیوان سرامیکی یا ماگ به زمان انسان های اولیه و چیزی در حدود شش هزار سال قبل بازمی‌گردد در آن زمان هر فرد برای خود یک لیوان جذاب سفالی و یا چوبی داشته و از آن برای نوشیدن مایعات مختلف استفاده می‌شده است و بعد از گذشت بیش از هزاران سال دوباره استفاده از این لیوان های سرامیکی رواج پیدا کرده و در زندگی روزمره امروزه بشر جای گرفته است.

در عصر باستان نیز از مدل های مختلف لیوان سرامیکی استفاده می شده ولی شکل و شمایل این ماگ ها به لیوان های سرامیکی امروزه شباهت چندانی نداشته است. در آن زمان مدل های مختلف ماگ از متریالی مانند گل، استخوان، چوب، سنگ و غیره ساخته می شده و مورد استفاده بشریت قرار می گرفته است. استفاده از ماگ ها مانند امروز سطح گسترده ای نداشته و فقط برای موارد خاص مثل جشن ها از آن استفاده می شده است، ولی امروزه برخلاف گذشته از مدل‌های مختلف استفاده ی بسیار فراوانی می شود. در ادامه به بررسی تعدادی از ماگ های استفاده شده در قدیم می پردازیم.

تفاوت ماگ، لیوان و فنجان

فنجان

فنجان نام ظرفی مناسب برای نوشیدنی های داغ همچون چای و قهوه است. فنجان‌ها معمولاً بین ۶۰ تا ۹۰ میلی لیتر گنجایش دارند.

لیوان

لیوان ظرفی است غالباً استوانه‌ای که بزرگتر از استکان یا فنجان است و برای نوشیدن مایعات به‌کار می‌رود. لیوان ممکن است شیشه‌ای،کاغذی،پلاستیکی یا لیوان گلس مخصوص نوشیدنی های سرد می باشد

ماگ

ماگ ها به مراتب بزرگ تر هستند. هر ماگ تقریبا 3 برابر یک فنجان معمولی گجایش دارد.(حجم هر فنجان بین 60 تا 90 میلی ایتر است )

 

خرید ماگ طرح لنز دوربین دیجی کالا

همانطور که گفتیم ماگ ها، لیوان هایی جذاب، کاربردی و مناسب برای کادو دادن به عزیزانمان هستند. یک ماگ همراه با یک شعر عاشقانه، یا یک جمله انگیزشی می تواند هدیه مناسبی برای همسر،پدر،یا فرزندمان باشد و اورا همیشه به یادمان بیاندازد.

اکنون درپایان این مقاله ده مدل ماگ های طرح لنز دوربین دیجی کالا را قرار داده ایم. شما می توانید از این ماگ های شیک و خاص دیدن کرده و ماگ دلخواهتان را با قیمت ارزان از ما بخرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.