معرفی بهترین محافظ های برق تایمردار و چند راهی های برق

خرید محافظ برق برای هر خانه و دفتر کاری واجب است. در این مقاله از بهترین و پرفروش‌ترین محافظ های برق تایمردار و چندراهی‌هایی با سیم بلند نوشته‌ایم که انتخاب برایتان ساده‌تر شود.

معرفی بهترین محافظ های برق تایمردار و چند راهی های برق

محافظ برق تایمردار چیست؟

این وسیله در واقع، نوعی زمان‌سنج است که می‌تواند در زمان‌هایی که شما تعیین می‌کنید، کنترل قطع و وصل برق دستگاه‌های الکتریکی مختلف‌تان را به دست بگیرد. با خرید چنین چیزی، انگار پریزی تایمردار می‌خرید. یعنی پریزی که تا زمانی مشخص می‌تواند برق را راهی رگ‌های وسیله برقی‌تان کند.

اگر بخواهیم دقیق‌تر توضیح بدهیم باید بگوییم که طرز کار این تایمرها طوری است که مثلا آن را روی ساعتی مخصوص تنظیم می‌کنید تا بعد از سه ساعت خاموش شود و ساعت روشن‌شدن مجدد آن را مشخص می‌کنید. برای شارژکردن باتری دستگاه‌هایی مانند تبلت و لپ‌تاپ، گوشی و… می‌توانید روی تایمرها حساب کنید. چون اگر این دسته از وسایل بیش از حد شارژ شوند، امکان دارد که به آنها آسیب برسد. ورود برق بعد از پُرشدن شارژ دستگاه‌هایی از این دست ممکن است باعث تخریب باتری‌شان شود.

علاوه بر وسایل الکترونیکی حساس، محافظ‌های برق تایمردار در مواقع مختلف دیگری هم به کمک‌تان خواهند آمد؛ مثلا در مکان‌هایی مانند گلخانه‌ها که نیاز به کنترل برق مصرفی لامپ‌ها و تنظیم نور وجود دارد و باید سر ساعت مشخصی خاموش و روشن شوند یا در مرغ‌داری‌ها و… . در ادامه تعدادی از پرفروش‌ترین نمونه‌های این وسیله را به شما معرفی می‌کنیم:

تایمر دیجیتال سون مدل SE-DT1

خرید محافظ برق

اگر به دنبال خرید محافظ برق تایمردار هستید؛ حتما به این مدل دقت کنید. قابلیت‌هایی مانند امکان طراحی ۸ برنامه هفتگی و روزانه برای این وسیله از آن گزینهٔ خوبی می‌سازد. LCD تعبیه‌شده در این دستگاه، امکان برنامه‌دهی به آن را ساده می‌کند و باتری بک‌آپ یا پشتیبانش در زمان قطع برق، برنامه‌ای را که به آن داده‌اید، کاملا حفظ می‌کند.

تایمر دیجیتالی سون را می‌توانید برای تنظیم و مدیریت برق آب باغ و باغچه یا گلخانه‌ها استفاده کنید. در مکان‌های صنعتی و تولیدی دیگر یا فروشگاه‌های آکواریوم هم می‌توان از این تایمر بهره برد. تایمر سون در برابر رطوبت مقاوم است و در مقابل گردوغبار هم تخریب نمی‌شود. بیشترین میزان جریان انتقالی آن ۱۶ آمپر است و حدود ۲۰۹ هزار تومان هم قیمت دارد.

کارکردن با این دستگاه ساده است. به‌ویژه اینکه کاتالوگی به زبان فارسی همراه با آن ارائه می‌شود. شاید اگر تعداد پریزهای موجود در وسیله بیشتر بود، کارایی‌اش هم بهتر می‌شد. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه فقط یک پریز دارد، قیمت آن کمی بالاست.

تایمر ۲۴ ساعته برق

خرید محافظ برق

برای مصارف مختلفی که نیاز به کنترل برق در آنها وجود دارد، تایمر ۲۴ ساعته مدل TG-16A گزینهٔ خوبی خواهد بود. این تایمر مانند مدل قبلی دیجیتالی نیست و قلق خاصی هم در استفاده از آن وجود دارد. اگر این نکته را درباره‌اش ندانید، بی‌سروصدا آن را خراب خواهید کرد و داغش به دلتان می‌ماند: برای زمان‌دادن به این تایمر باید آن را فقط و فقط در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید.
این تایمر دارای محافظ داخلی است و در هنگام قطع برق، به آن فشار و آسیبی وارد نمی‌شود. یکی از مزایایش هم داشتن محافظ کودک است. مقاومت در برابر رطوبت و گرد‌وغیار هم از دیگر ویژگی‌های مثبتی است که می‌توان عنوان کرد. این محافظ ساده است و از آنجا که یک جای پریز دارد، شاید گزینه‌ای باشد که بیشتر برای منازل استفاده می‌شود.
همه‌چیز بسته به نیازتان به این دستگاه است. مثلا شاید فقط یک پمپ آب در محل کارتان دارید و می‌خواهید برق آن را تحت کنترل داشته باشید. در این صورت، خرید این تایمر ۲۴ ساعته برای‌تان کفایت خواهد کرد. قیمت این تایمر که تأییدیهٔ اتحادیه اروپا را هم دارد، حدود ۹۷ هزار تومان است.

تایمر نیاکو مدل TN104

خرید محافظ برق

این مدل از تایمرها هم در خانه بسیار کاربرد دارند. پوشش محافظ کودک، مقاومت در مقابل رطوبت، گرد و خاک و عملکرد ساده و آسان تایمر نیاکو از آن گزینه خوبی برای خرید می‌سازد. برای خرید محافظ برق نیاکو باید حدود ۱۲۰ هزار تومان هزینه کنید.
مرور نظرات خریداران قبلی این محصول در دیجی‌کالا نشان می‌دهد که ماندگاری آن زیاد است و اگر خودتان هم بادقت و سلیقه از تایمر استفاده کنید، تا سال‌ها برای‌تان وسیله‌ای مناسب و کاربردی خواهد بود.

خرید چندراهی با سیم بالای ۵متر

علاوه بر خرید محافظ برق، وسایل دیگری هم در این حوزه هستند که وجودشان رفاه زیادی در خانه و محل کار به همراه می‌آورد. برای مثال، چندراهی‌هایی که سیمی بلند دارند، کاربردهای متنوعی خواهند داشت. در ادامه دو مدل از این چندراهی‌های کاربردی با طول کابل سیم ۵ و ۱۰ متر را معرفی کرده‌ایم:

چندراهی برق و محافظ پارت الکتریک مدل PE773

خرید محافظ برق

پارت‌الکتریک از برندهای قدیمی و مطلوب بازار ایران در زمینهٔ محصولات الکتریکی است. این چند راهی با چهار پریز و سیمی به بلندی ۵ متر می‌تواند کاربردی و مفید باشد. این مدل چندراهی گارانتی ۲۴ ماهه هم دارد. نشان‌گر LED و مقاومت در برابر رطوبت و گردوغبار هم از ویژگی‌های مثبت آن است.

ماندگاری و طول عمر خوب این وسیله از جمله مزایایی است که خریداران قبلی درباره آن می‌گویند. نوع پریزها و کابل این چندراهی از جنس و طراحی مرغوبی برخوردار است. به نظر می‌رسد که خرید این وسیله برای منزل یا محل کار، انتخاب درست و عاقلانه‌ای است. بلندبودن سیم این وسیله هم باعث می‌شود تا کاربردش بسیار زیاد باشد و رفاه زیادی در حین استفاده برایتان به همراه بیاورد.

چند راهی برق وحدت الکتریک مدل سیاوا

خرید محافظ برق

اگر چندراهی برقی با ۵ متر سیم برایتان کافی نیست، به چندراهی برق وحدت الکتریک هم نگاه داشته باشید. این چندراهی کابلی به طول ۱۰ متر دارد. لازم نیست که نگران طول بلند کابل باشید که چطور باید جمع‌وجور شود. زمانی که دیگر نیازی به این چندراهی ندارید، خیلی راحت می‌توانید سیم بلند آن را زیر دستگاه جمع کنید.

یعنی جایی در طراحی وسیله برای جمع‌کردن سیم در نظر گرفته شده است. سیم این وسیله به شکل قرقره‌ای جمع می‌شود. پس نگران نباشید. خریداران مختلف این کالا هم از کیفیت و عملکردش رضایت زیادی داشته‌اند.

در این مقاله سعی کردیم پر فروش ترین محافظ های برق تایمردار و چند راهی های برق و کاربرد آن را شرح دهیم باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید محافظ برق مناسب خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین محافظ های برق تایمردار و چند راهی های برق ارزان، با کیفیت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم تا شما با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم،بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ( دستگاه بخور سرد و گرم )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.