مقایسه جاروبرقی فیلیپس و پاناسونیک

برای تمیز کردن منزل در زمان‌های قدیم از ابزارهایی مانند جارو استفاده می‌شد اما با پیشرفت تکنولوژی تولید ابزاری به نام جاروبرقی کلید خورد و در انواع مختلف روانه بازار شد. این سؤال ذهن بسیاری از خریداران را مشغول کرده است که چگونه می‌توانیم با توجه به قیمت جاروبرقی یک انتخاب مناسب داشته باشیم؟در این مقاله قصد داریم به مقایسه جاروبرقی فیلیپس و پاناسونیک بپردازیم ما ۲ مدل از جاروبرقی‌های فیلیپس مدل 9176 و پاناسونیک مدل 713 را برای مقایسه انتخاب کردیم .با پنداریم همراه باشید .

جاروبرقی فیلیپس مدل 9176

شرکت فیلیپس در راستای تولید جاروبرقی ارزان و باکیفیت بسیار موفق عمل کرده است و توانسته نیاز بازار را به خوبی تأمین کند. یکی از بهترین جاروبرقی‌های موجود در فروشگاه اینترنتی ما جاروبرقی فیلیپس مدل 9176 است که قابلیت‌های بسیار زیادی نسبت به جاروبرقی‌های ایرانی و رقیب‌های هم‌سطح خود دارد.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های جاروبرقی فیلیپس مدل 9176 توان 2200 وات موتور آن است که می‌تواند نیاز شما را برای تمیزی و قدرت مکش بیشتر برطرف کند.

مقایسه جاروبرقی فیلیپس و پاناسونیک

ویژگی های جارو برقی، فیلیپس مدل 9176

1.توان مصرفی

یکی از ویژگی‌های برند فیلیپس بالا بودن قدرت مکش جاروبرقی است. جاروبرقی فیلیپس مدل 9176 دارای توان 2200 وات است که با قدرت بالای خود هیچ ذره‌ای را بر روی سطوح باقی نمی‌گذارد.

2.فیلتر بهداشتی

برای سالم ماندن دستگاه طی چند سال استفاده، شرکت فیلیپس یک فیلتر بین موتور جاروبرقی و کیسه قرار داده است که از ورود گردوغبار به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری کرده. همین موضوع در سالم ماندن موتور جاروبرقی کمک بسیار زیادی می‌کند.

3. کنترل روی دسته

شرکت فیلیپس برای راحتی مشتریان خود، کنترل کوچکی را روی دسته جاروبرقی طراحی کرده است تا شما بدون نیاز به خم شدن به‌راحتی جاروبرقی را خاموش و یا روشن کنید و همچنین برای صرفه جویی در انرژی می‌توانید میزان قدرت موتور را از طریق کنترل روی دسته کم و یا زیاد کنید.

4.میزان صدا

صدای جاروبرقی برای خریداران بسیار اهمیت دارد. جاروبرقی فیلیپس مدل 9176 با سطح صدای 80 دسی بل، کمترین صدای ممکن را برای خریداران فراهم کرده است تا در هنگام استفاده از جاروبرقی صدای زیاد، موجب آزار و اذیت شما نشود.

جاروبرقی پاناسونیک مدل 713

جاروبرقی پاناسونیک مدل 713 امروزه از نظر قیمت، یکی از اقتصادی ترین جاروبرقی‌های موجود در داخل کشور است. جاروبرقی پاناسونیک مدل 713 در مقایسه با جاروبرقی ایرانی هم رده‌ی موجود در فروشگاه اینترنتی فورپینا، بسیار پر قدرت و زیبا است و نیاز افرادی که به دنبال جاروبرقی اقتصادی پر قدرت هستند را برطرف می‌کند.

ویژگی های جارو برقی پاناسونیک مدل 713

1.قدرت موتور

موتور جاروبرقی پاناسونیک مدل 713 با توجه به اقتصادی بودن محصول دارای توان 2000 وات است که جزء پرقدرت‌ترین موتورهای جارو برقی در رده قیمتی خودش است و به راحتی تمام سطوح را عاری از آلودگی و ذرات ریز می‌کند.

2.سری مختلف برای جارو

جاروبرقی پاناسونیک مدل 713 دارای 4 نوع سری مختلف است که شما با استفاده از این سری‌ها، سطح‌های مختلف منزل را به راحتی تمیز کنید. برای آشنایی بیشتر با نحوه کار با سری‌های مختلف می‌توانید دفترچه راهنمای داخل جعبه را مطالعه کنید.

3.کیسه جمع آوری گرد و غبار

یکی از مزایای جاروبرقی پاناسونیک مدل 713، کیسه 6.5 لیتری برای جمع آوری گردوغبار است که مهم‌تر از آن قابلیت شستشو دارد و نیاز نیست با هر بار جارو کردن کیسه جدیدی تهیه کنید.

4.فیلتر هپا

شرکت پاناسونیک برای جاروبرقی‌های خود یک فیلتر به نام هپا طراحی کرده است. وظیفه این فیلتر جلوگیری از انتشار گردوغبار جمع شده داخل کیسه در فضای خانه است. بهتر است این فیلتر را سالی یک بار تعویض کنید.

مقایسه جاروبرقی فیلیپس و پاناسونیک

تفاوت های عمده جاروبرقی فیلیپس مدل 9176 و پاناسونیک مدل 713

یکی از تفاوت‌های اصلی این دو جاروبرقی این است که جاروبرقی فیلیپس مدل 9176 دسته الکترونیکی برای کنترل موتور جاروبرقی دارد ولی جاروبرقی پاناسونیک مدل 713 این امکان را ندارد.

یکی دیگر از تفاوت‌های این دو مدل قدرت مکش موتور می‌باشد که جاروبرقی فیلیپس مدل 9176 قدرت بیشتری نسبت به پاناسونیک مدل 713 دارد.

در این مقاله به بررسی دو جاروبرقی اقتصادی و کاربردی فیلیپس مدل 9176 و پاناسونیک مدل 713 پرداختیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید باشد. در ادامه لیستی از انواع جاروبرقی فیلیپس و پاناسونیک برای خرید آسان و اینترنتی شما عزیزان قرار داده شده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.