مقایسه مایکروفر های سامسونگ + معرفی انواع ماکروفر سامسونگ

امروزه به دلیل مشغله زیاد و فرصت کم برای پخت و پز و گرم کردن غذا، تقریبا در همه خانه ها و حتی محل کار، از مایکروفر استفاده زیادی می شود. بنابراین طبیعی است که شما هم نسبت به داشتن این وسیله ارزشمند احساس نیاز کنید.مایکروفرها به دو دسته کلی تقسیم می شوند. توکار و رومیزی. مایکروفر توکار برای ست شدن با نمای آشپزخانه و دکوراسیون آن و همچنین آشپزخانه هایی مناسب است که فضای کافی برای قرار دادن ماکروویو ندارند. این نوع از مایکروویو ها باید حتما توسط تکنیسین نصب شوند. اما مایکروویو های رومیزی برای آشپزخانه هایی مناسب هستند که به مقدار کافی فضا دارند. ما در این مقاله قصد داریم به مقایسه مایکروفرهای سامسونگ بپردازیم .با پنداریم همراه باشید .

مقایسه مایکروفر های سامسونگ + معرفی انواع ماکروفر سامسونگ

از آنجا که محل قرار گرفتن مایکروویو ها اختیاری بوده و نیازی نیست که در مکان خاصی نصب شوند، بلافاصله پس از اتصال به برق قابل استفاده هستند. به علاوه نسبت به نوع توکار، مایکروفرهای رومیزی قیمت پایین تری نیز دارند و به همین دلیل بیشتر فروش مایکروفر، مربوط به انواع مدل های مایکروفر رومیزی می شود.  شرکت کره ای سامسونگ در بسیاری از محصولات خانگی، به عنوان پر فروش ترین برند شناخته می شود.

مایکروفر رومیزی

مایکروفر رومیزی یا قابل حمل رایج ترین نوع مایکروفر در میان مصرف کنندگان برای گرم کردن غذاها، یخ زدایی مواد غذایی، درست کردن پاپ کورن و کارهایی مثل پخت و پز است. به طور کلی هزینه این مدل مایکروفر و از سایر مدل ها کمتر است و نسبت به دو مدل دیگر بسیار راحت تر نصب می شود. کافی است جای کافی روی پیشخوان اشپزخانه برای قرار دادن مایکروفر رومیزی داشته باشید و دوشاخه آن را به پریز وصل کنید تا بتوانید از آن استفاده نمایید. برخی از مدل های مایکروفر رومیزی کیت هایی را به همراه دارند که به شما اجازه می دند آن را روی کابینت طوری نصب کنید که مدام جابه جا نشوند.بزرگترین مسئله مایکروفر رومیزی، فضای مورد نیاز برای قرار دادن آن است. اگر آشپزخانه شما کوچک است و محدودیت فضا دارید می توانید از مدل های کوچک تر مایکروفرهای رومیزی استفاده نمایید. 

عملکرد مایکروفر

مایکروویوها با تولید امواج الکترومغناطیسی برای گرم کردن غذا کار می کنند.  در یک مایکروفر، انرژی برق توسط دستگاهی در داخل آن به نام مگنترون تبدیل به مایکروویو می شود. مایکروویو از در و دیوارهای فلزی عبور نمی کند اما  از ظروف غذا عبور می کنند تا توسط مولکول های آب در غذا جذب شوند. بر خلاف اجاق گازهای معمولی، که در آن گرما از خارج از مواد غذایی به سمت مرکز هدایت می شود، امواج رادیویی مایکروویو موجب تحریک مولکول های آب و چربی در تمام مواد غذایی می شوند، اما آنها هیچگونه حرارتی به ظروف نمی دهند. به همین دلیل است که آنها به سرعت کار می کنند (زیرا هیچ انرژی هدر نمی رود).

مایکروفر رومیزی سامسونگ مدل ME201

این محصول، به عنوان یکی از ارزان ترین مدل های مایکروفر سامسونگ شناخته می شود. یکی از مهم ترین عوامل اقبال خریداران به این محصول، علاوه بر قیمت مناسب، زیبایی و دوام بالای آن است. مایکروفر رومیزی سامسونگ مدل ME201 با ظرفیت 20 لیتر و رنگ سفید تولید شده است. این دستگاه به سیستم یخ زدایی، سیستم پخت یکنواخت با TDS و مایکرو مجهز می باشد. پوشش محفظه داخلی از جنس سرامیک بوده و با بهره گیری از برنامه بوگیر، کمک شایانی به تسهیل آشپزی می کند.

مایکروفر رومیزی سامسونگ مدل SAMI12

مایکروفر سامسونگ مدل SAMI12 زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما هدیه خواهد کرد. از امکانات پخت این دستگاه می توان به گریل، کانوکشن و بخارپز اشاره کرد. SAMI12 سیستم رفع بو، سیستم پخت یکنواخت با TDS و مایکرو به طبخ غذایی با کیفیت و البته بدون ایجاد بوی اضافی کمک می کند. این محصول علاوه بر پوشش محفظه داخلی سرامیکی، دارای ویژگی هایی از قبیل، کنترل لمسی/ چرخشی، ماست ساز و خمیر ساز، بخار شوی، برنامه گرم نگه دارنده و ظرف مخصوص سرخ کردن می باشد. این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و استیل به بازار ارائه شده است.

مایکروفر رومیزی سامسونگ مدل SAMI6

با این مایکروفر با ظرفیت 32 لیتر و بهره گیری از امکاناتی مانند گریل و کانوکشن، هر آنچه از یک  مایکروفر انتظار دارید را در اختیارتان قرار می دهد. این مایکروفر در رنگ های مشکی و سفید تولید شده است. از امکانات آن می توان به کنترل لمسی / چرخشی، سرخ کردن با حداقل روغن با Slimfry، ماست ساز و خمیر ساز و قابلیت توقف چرخش صفحه گردان اشاره کرد. 

در این مقاله به مقایسه مایکروفرهای سامسونگ پرداختیم ما برای سهولت کار شما، لیستی از انواع مایکروفرهای سامسونگ، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.همچنین اگر قصد خرید آون توستر را دارید می توانید سری به مقاله راهنمای خرید بهترین مارک آون توستر ارزان قیمت بیاندازید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.