مقایسه یخچال دوو با اسنوا [لیست قیمت روز]

در این مقاله به بررسی و مقایسه یخچال ساید دوو با اسنوا و مقایسه یخچال فریزر اسنوا و دوو خواهیم پرداخت.

چه مجرد باشید چه متاهل، چه تنها زندگی کنید چه با خانواده، همیشه به یک یخچال خوب احتیاج دارید.

خرید این وسیله‌ی ضروری و گران‌قیمت ممکن است کار سختی به نظر برسد.

زیرا یخچال قرار است تا چند سال در کنار شما باشد. پس بهتر است محصولی را خریداری کنید که از قابلیت‌ها و عملکرد آن اطمینان کامل دارید.

برندهای متنوعی در بازار هستند که این وسیله‌ی آشپزخانه را تولید می‌کنند.

ما در این مقاله به مقایسه یخچال دوو با اسنوا پرداختیم زیرا یخچال اسنوا و دوو از بهترین یخچال فریزر موجود در بازار هستند که می‌توانید برای خرید در نظر داشته باشید.

پس با پنداریم همراه باشید.

قیمت انواع یخچال دوو و اسنوا

[digikala31619285212]

مقایسه یخچال دوو با اسنوا [لیست قیمت روز]

[digikala61619285275]

یخچال ایرانی بخریم یا خارجی؟

وقتی صحبت از خرید می شود و پایِ معامله قرار می گیرید، باید بدانید که انتخاب شما یخچال ایرانیست یا خارجی؟

برخی از افراد یخچال های ایرانی را به دلیل قیمت های مناسب تری که دارند به یخچال های خارجی ترجیح می دهند;

اما از طرفی کیفیت هم برای خیلی از افراد مهم است که ترجیح می دهند هزینه بیشتری کنند اما خیالشان از این بابت راحت باشد.

البته این روزها برخی از برندهای ایرانی هستند که با برندهای خارجی رقابت می کنند. مثلاً برندهای الکترواستیل، اسنوا و… .

اگر بخواهیم به چند مورد از ویژگی های مثبت یخچال های دوقلوی ایرانی اشاره کنیم:

  • ظاهری شیک و مشابه به برندهای خارجی
  • مقرون به صرفه تر بودن
  • دسترسی راحت تر به قطعات یخچال های ایرانی در بازار
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش در کشور
  • طول عمر مناسب کالا

درباره برند دوو

شرکت دوو در سال ۱۹۶۷ در شهر سئول پایتخت کره‌ی جنوبی تاسیس شد. نام این برند از نام موسس این کمپانی کیم وو چونگ گرفته شد. این شرکت جزو یکی از برترین کمپانی‌های تولید لوازم الکترونیک و خانگی به‌شمار می‌رود. دوو در سال‌ای فعالیت خود توانسته با تولید محصولات با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کند. از جمله محصولات موفق و محبوب این برند بخارشوی و یخچال است که در ادامه با یخچال دوو  بیشتر آشنا  خواهید شد.

آشنایی با یخچال و فریزر دوو

یخچال و فریزرهای دوو دارای مدل‌های مختلفی در بازار هستند. این محصولات نه‌تنها در کشور کره، بلکه در کشورهای دیگری از جمله ایران طرفداران زیادی دارند. یخچال‌های دوو با دوام، مطمئن و با کیفیت هستند. از ویژگی های فنی این محصولات می‌توان به رتبه‌ی مصرف انرژی A و A+ و طبقه اقلیمی اشاره کرد.

یخچال‌های دوو مجهز به کمپرسورهای نسل جدید هستند. این کمپرسورها دمای یخچال را به خوبی حفظ می‌کنند و نسبت به کمپرسورهای نسل قدیم بازده بیشتری دارند. هر کدام از واحدهای سرمایشی با یک پوشش نانو سیلور آنتی‌باکتریال پوشیده شده‌اند. این پوشش‌ها از افزایش باکتری‌ها در محیط مرطوب یخچال جلوگیری می‌کنند. همچنین باعث می‌شوند ویتامین‌ها و تازگی مواد غذایی حفظ شود.

یخچال و فریزرهای کمبو یا دو محفظه ای

یخچال‌های دو محفظه‌ای دوو جزو محبوب‌ترین مدل‌های این برند هستند و معمولاً با استانداردهای مشتریان همخوانی دارند. این یخچال‌ها می‌توانند از نوع توکار هم باشند و به راحتی با دکور آشپزخانه ست می‌شوند.

در این نمونه‌ها فریزر می‌تواند در بالا یا پایین دستگاه قرار بگیرد. بیشتر مدل‌ها دارای سیستم نوفراست یا بدون برفک، قفل کودک و هشدار باز ماندن درب هستند. گردش هوا در این محصولات به گونه‌ای است که تازگی مواد غذایی به خوبی حفظ می‌شود.

یخچال‌های دوو با مواد با کیفیت ساخته و در رنگ بندی‌های مختلف عرضه می‌شود. با توجه به طراحی و رنگ آشپزخانه خود می‌توانید رنگ‌های سفید، نقره‌ای و حتی مشکی را انتخاب کنید. به‌علاوه، این محصولات بسیار کم‌مصرف هستند.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو

اگر خانواده‌ی پرجمعیتی دارید یا آشپزخانه‌ی منزل شما بزرگ است، یخچال و فریزر سایدبای‌ساید دوو برای شما محصولی مناسب به شمار می‌رود. این یخچال‌ها معمولاً بیش از ۵۰۰ لیتر گنجایش دارند و محصولاتی جادار برای ذخیره‌ی مواد غذایی هستند.

یخچال‌های سایدبای‌ساید دوو با حفظ سرمایش مناسب در ۲۴ ساعت باعث تازگی مواد غذایی می‌شوند؛ بدون آن‌که از ارزش غذایی آن‌ها و کیفیت‌شان کم کنند یا آن‌ها را دچار یخ‌زدگی کند.

این محصولات دوو دارای دو محفظه‌ی سرمایشی خشک و مرطوب برای مواد غذایی تعبیه شده است. محفظه‌ی خشک مخصوص نگهداری گوشت و ماهی به مدت بیش از دو روز است. محفظه‌ی مرطوب برای نگهداری سبزیجات، سالاد و میوه‌ها طراحی شده است. مواد غذایی که در این محفظه‌ها قرار می‌گیرند خشک و فاسد نمی‌شوند و تمامی ارزش غذایی آن‌ها حفظ می‌شود.

سیستم کنترل دیجیتال این یخچال‌ها به شما کمک می‌کند دمای داخل یخچال را به خوبی حفظ کنید. به‌علاوه، این محصولات بسیار کم‌مصرف هستند.

یخچال های مینی تک محفظه ساخت دوو

یخچال‌های مینی و تک‌محفظه برای سفرهای جاده‌ای مناسب هستند و می‌توانند به عنوان بار هم استفاده شوند. محفظه‌ی ۴۵ لیتری این یخچال‌ها مواد غذایی را به خوبی نگهداری می‌کند. این محصولات قیمت مناسبی دارند و مصرف انرژی آن‌ها بسیار پایین است. ارتفاع این دستگاه‌ها معمولاً ۵۱ سانتی‌متر است و تا ۶۰ لیتر ظرفیت دارند. این یخچال‌ها ممکن است همراه با فریزر یا بدون فریزر باشند.

نکاتی که باید برای نگهداری مواد غذایی در یخچال دوو به خاطر داشته باشید

بهتر است میوه‌ها، سبزیجات و در کل مواد غذایی را با فاصله از هم در یخچال قرار دهید. به این ترتیب می‌توانید مواد غذایی را به مدت بیشتر و با کیفیت بهتر نگهداری کنید. اگر فاصله مواد غذایی از همدیگر کم باشد، فضایی برای گردش هوای سرد بین آن‌ها وجود نخواهد داشت.

پیش از آن‌که مواد غذایی را در یخچال قرار دهید، حتماً آن‌ها را بشویید. در غیر این صورت آلودگی‌های محیط بیرون وارد یخچال شما خواهد شد و ممکن است غذاهای دیگر را آلوده کند.

یکی از نکاتی که باید در خصوص نگهداری مواد غذایی در این یخچال‌ها به خاطر داشته باشید، سرد بودن غذاها است. هیچ‌وقت غذای داغ را داخل یخچال قرار ندهید؛ زیرا مصرف انرژی یخچال را تا حد زیادی بالا می‌برد.

یخچال‌های دوو دارای محفظه‌ای برای نگهداری میوه‌ها و سبزیجات هستند. بنابراین بهتر است این مواد غذایی را در این محفظه‌ها نگهداری کنید. رطوبت در این فضا کنترل می‌شود و عمر مواد غذایی افزایش پیدا می‌کند.

مقایسه یخچال دوو با اسنوا [لیست قیمت روز]

درباره برند اسنوا

اسنوا کوتاه‌ شده‌ی عبارت شرکت «ارکان ساختار نوین ایران» است. این برند ایرانی در سال ۱۳۸۴ در منطقه‌ی مورچه‌خورت اصفهان تاسیس شد. شرکت اسنوا در ابتدا به تولید محصولاتی از قبیل اجاق‌گاز و کولر آبی مشغول شد.

پس از استقبال از محصولات این برند، اسنوا تولیدات خود را گسترش داد. به این ترتیب محصولات دیگری از جمله یخچال به محصولات این شرکت اضافه شدند. امروزه این شرکت در زمینه‌ی تولید محصولاتی چون یخچال و فریزر، اجاق‌گاز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و تلویزیون فعالیت می‌کند.

انواع یخچال اسنوا

برند اسنوا مدل‌های مختلفی از یخچال و فریزر تولید می‌کند. کیفیت یخچال‌های این برند دارای سطح متوسط رو به بالا هستند. قیمت یخچال اسنوا با توجه به قابلیت‌های محصول، گنجایش و کارایی آن متغیر است. در یخچال‌های اسنوا به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند.

  • یخچال‌های تک درب
  • یخچال‌های ساید بای ساید
  • فریزر بالا و فریزر پایین

یخچال‌های تک درب اسنوا

یخچال‌های تک‌درب اسنوا جزو قدیمی‌ترین محصولات این برند هستند. این یخچال‌ها دارای ابعاد کوچکی هستند و تنها یک درب دارند. از ابعاد و مدل این یخچال‌ها می‌توانیم بفهمیم که به فضای زیادی احتیاج ندارند. اگر قصد دارید برای محیط کار یا فضاهای کوچک یخچال خریداری کنید، این مدل بسیار مناسب خواهد بود.

یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا

یخچال‌های ساید باید ساید اسنوا جزو پرطرفدارترین محصولات این برند هستند. قابلیت‌ها، طراحی زیبا و ظرفیت بالای این یخچال‌ها در محبوبیت آن‌ها بی‌تاثیر نبوده‌اند.

فریزر بالا و فریزر پایین

همانطور که از نام این یخچال‌ها مشخص است، فریزر در قسمت بالا یا در قسمت پایین قرار دارد. فریزر و یخچال هر کدام دارای درب‌های جدا هستند. این محصولات با دیگر انواع یخچال تفاوت خاصی ندارند و خرید آن‌ها به سلیقه و فضای آشپزخانه‌ی شما بستگی دارد.

ویژگی های یخچال اسنوا

شرکت اسنوا برای تولید یخچال‌های خود از جدیدترین تکنولوژی‌های روز استفاده کرده است. استفاده از فناوری‌های بروز دنیا باعث شده است مصرف انرژی در این محصولات تا حد زیادی کاهش پیدا کند. به‌علاوه، در کیفیت ساخت محصولات و کارایی آن‌ها تاثیر بسزایی داشته است. در ادامه چند ویژگی یخچال‌های اسنوا را با هم بررسی می‌کنیم.

1- اسنوا برای روشنایی فضای داخلی و بیرونی یخچال، از لامپ‌های ال ای دی (LED) استفاده کرده است. لامپ‌های LED در مقایسه با لامپ‌های معمولی که پیش از این در یخچال‌ها استفاده می‌شود مزایای زیادی دارند.

برای مثال، لامپ‌های LED انرژی کمتری مصرف می‌کنند. در حقیقت میزان مصرف انرژی لامپ‌های LED یک پانزدهم لامپ‌های معمولی است. این موضوع باعث می‌شود به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. این لامپ‌ها علی‌رغم مصرف پایین انرژی نور بیشتری تولید می‌کنند. به‌علاوه، به اندازه‌ی لامپ‌های معمولی گرما ندارند و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

2- صدایی که از کمپرسور یخچال تولید می‌شود در یخچال‌های اسنوا تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. اسنوا با استفاده از تکنولوژی انحصاری چرخه‌ی تعادل، پارازیت‌های کمپرسور را به‌طور قابل توجهی کاهش داده است. یکی دیگر از سیستم‌های پیشرفته‌ی اسنوا که در یخچال‌های ساید بای ساید وجود دارد، سیستم عملکرد در شب است. این سیستم مصرف انرژی را در شب کاهش می‌دهد.

3- از دیگر ویژگی‌های یخچال اسنوا می‌توان به طراحی زیبای آن‌ها، هم در قسمت داخلی و هم در قسمت خارجی اشاره کرد.  اسنوا در طراحی یخچال‌های خود از تکنولوژی‌های جدید استفاده کرده است. در طراحی‌های این برند دیگر زوائد و برجستگی‌های اضافی دیده نمی‌شوند. به‌علاوه، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی تمیز می‌شوند.

4- یخچال و فریزرهای اسنوا بدون برفک هستند. پس خیالتان از بابت ایجاد برفک کاملا راحت باشد زیرا دیگر نیازی نیست برفک‌های فریزر را از بین ببرید. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب فریزرهای اسنوا این است که ۵ برابر فریزرهای معمولی قدرت دارد. این ویژگی‌ باعث می‌شود مواد غذایی در فریزر تازگی خود را حفظ کنند.

5- این روزها همه‌ی ما به دنبال خرید محصولاتی هستیم که حداقل آسیب را به محیط زیست وارد کنند. خوب است بدانید که اسنوا این موضوع را یکی از ماموریت‌های شرکت خود می‌داند. این برند در تلاش است محصولاتی تولید که فاقد کلروفلوئوروکربن یا CFC باشند. به این ترتیب به سهم خود آسیب‌های محیط زیستی را به حداقل می‌رساند.

مقایسه یخچال دوو با اسنوا [لیست قیمت روز]

یخچال های دوقلو چه ویژگی هایی دارند؟

جالب است بدانید که این مدل از یخچال فریزرها در بعضی از نقاط دنیا زیرمجموعه ای از یخچال های ساید بای ساید هستند. تفاوت یخچال دوقلو با ساید بای ساید این است که معمولاً فریزرهای بزرگتری نسبت به ساید دارند ولی در اغلب آن ها باید قید یخساز و حتی آب سرد کن را بزنید.

از آنجایی که یخچال های دوقلو کاملاً دو یخچال مجزا از هم هستند ولی در کنار یکدیگر قرار گرفته و به هم می چسبند، فضای بیشتری هم اشغال می کنند. آب سردکن یخچال های دوقلو معمولاً برعکس ساید، در قسمت یخچال قرار می گیرند نه فریزر! حتی اگر کوچکترین فوت و اندازه یخچال دوقلو را خریداری کنید، باز هم فضای یخچال و فریزر برای اغلب خانواده ها مناسب است.

یخچال دوقلوی دوو

محصولات و لوازم خانگی برقی دوو یکی از برندهای شناخته شده و محبوب در ایران است که یخچال های آن جزو پرفروش ترین لوازم به شمار می رود. این برند سعی می کند با پیروی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، نیازهای روز بازار را شناسایی کرده و کیفیت ترین محصولات را تولید و روانه بازار کند.

به طور مثال مدل D2LRF-0020SS از سری یخچال فریزرهای دوقلوی دوو است که با داشتن نمایشگر هوشمند، دما را اعلام می کند و آب سردکن آن بر روی یخچال قرار دارد. همچنین با گردش هوای 3 بعدی، هوای بهتری در یخچال جریان خواهد داشت.

در این مدل قابلیت یخساز هم وجود دارد که با زدن یک دکمه می تواند برایتان یخ تولید کند. دکمه سرمایش سریع، آلارم باز بودن درب و داشتن محفظه ای برای نگه داشتن تازه میوه و سبزیجات از اصلی ترین مزایاییخچال دوقلوی دوو مدل D2LRF-0020SS می باشد.

یخچال های دوقلو دوو

یخچال دوقلوی اسنوا سری کوئین

به طور مثال اگر بخواهیم یخچال فریزر اسنوا سری کوئین مدل TI Queen 1800 را در این برند با یخچال دوقلوی دوو مقایسه کنیم، باید بگوییم این یخچال نمایشگر LED دارد و از یخساز نیمه اتوماتیک برخوردار است. ضد برفک است و قابلیت ضد رطوبت و شبنم هم دارد.

کاملاً بی صداست و قابلیت خنک کنندگی سریع نیز دارد. این مدل هم مانند اغلب مدل های برند دوو، برای کاهش مصرف برق فکر کرده و به همین دلیل A+ در نظر گرفته شده است که باعث شده تا در برق مصرفی سالانه صرفه جویی شود. به دلیل ایرانی بودن این برند، 60 ماه ضمانت کمپرسور و 24 ماه سایر قطعات را دارد.

تفاوت های ظاهری یخچال دوقلو و ساید بای ساید

شاید وقتی که برای خرید یخچال اقدام می کنید، بین مدل های موجود از دوقلو و ساید بای ساید مردد باشید.

اما معمولاً مدل ها و رنگبندی ساید بای سایدها از طراحی تا قابلیت هایی که دارند، بیشتر از دوقلو نظر خانم های خانه دار را به خود جلب می کند.

اما حمل و نقل و جابجایی یخچال دوقلو راحت تر از ساید می باشد.

مصرف برق ساید بای سایدها هرچقدر هم که بهینه شده باشند، اما از آنجایی که شامل آب سردکن و یا یخساز هستند، برق بیشتری از دوقلو مصرف می کنند.

از طرفی، یخچال های دوقلوی 4 درب نداریم! این ویژگی در ساید بای ساید وجود دارد.

از نظر رنگبندی هم هر دو مدل تنوع بالا و خوبی دارند.

تنظیم دما به صورت دستی و داشتن قفل کودک در اغلب مدل ها، یکی دیگر از قابلیت های یخچال های ساید بای ساید می باشد.

یخچال های دوقلو اسنوا

یخچال اسنوا بخریم یا خیر؟!

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجای مطلب به آن اشاره کردیم، این سوال برای بسیاری از خریداران به وجود می آید که آیا یخچال اسنوا خوب است یا خیر؟!

اگرچه نمی توان تمامی شرکت های تولید کننده کالای ایرانی را از نظر کیفیت در یک سطح و اندازه دید، اما به برخی از این برندهای ایرانی مانند اسنوا، می توانید اعتماد کرده و به راحتی خرید خود را انجام دهید. یخچال دوقلوی و ساید بای ساید اسنوا از طراحی و کیفیت مناسبی برخوردار است.

یکی از شعارهای شرکت اسنوا این است که سیاره ای سبزتر برای نسل های بعدی بسازد. همچنین با داشتن بیش از 818 نمایندگی مجاز در بیش از 450 شهر در کل کشور، این راحتی را در اختیار مشتریانش قرار می دهد که بتوانند به نمایندگی ها دسترسی داشته باشند.

کلام آخر

در مجموع از بین دو برند اسنوا و دوو، باید به فضایی هم که در اختیار دارید توجه کنید. معمولاً خانه هایی که به تازگی ساخته می شوند، با اندازه و ابعاد یخچال ساید بای ساید کمدها و کابینت های آشپزخانه را طراحی می کنند. از طرفی باید به بودجه و خدمات پس از فروش برند انتخابی خود هم توجه داشته باشید.

به طور کلی اگر مواد غذایی فریز شده زیاد استفاده می کنید، یخچال دوقلوی اسنوا و دوو برایتان بهتر خواهد بود. اما اگر جمعیت کمی دارید، یخچال ساید هم می تواند به نیازهایتان پاسخ دهد.

 

در این مقاله به مقایسه یخچال دوو با اسنوا پرداختیم قبل از خرید حتما در مورد محصولی که میخواهید بخرید تحقیق کنید یا میتوانید از دوستان و کسانی که در این عرصه اطلاعاتی دارند کمک بگیرید.در ادامه این مطلب لیستی از یخچال فریزر های اسنوا و دوو قرار داده شده است شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی هر محصول اطلاعات بیشتری از آن را مشاهده کنید و نسبت به خرید اینترنتی محصول مورد نظرتان اقدام نمایید .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.