مقایسه یخچال ساید بای ساید اسنوا با الجی

یکی از ضروری ترین لوازم هر آشپزخانه ای، یخچال فریزر است. این روزها زوج های جوان برای شروع زندگی خود، به سراغ خرید یخچال های دوقلو و یا ساید بای ساید هستند تا فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی داشته باشند. برای خرید یخچال ساید بای ساید باید علاوه بر در نظر گرفتن ابعاد و فضایی که در اختیار دارید، به قیمت، کیفیت، گارانتی و… نیز دقت کنید که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم همچنین در این مقاله به مقایسه یخچال ساید بای ساید اسنوا و الجی می پردازیم تا انتخاب را برای شما عزیزان راحت تر کنیم پس با پنداریم همراه باشید .

مقایسه یخچال ساید بای ساید اسنوا با الجی

درباره یخچال های ساید بای ساید

یخچال های ساید با ساید محبوب ترین نوع یخچال فریزر هستند . همونطور که از نام این مدل مشخصه ، یخچال و فریزر در کنار هم قرار میگیرند. امکانات یخچال های ساید بیشتر از مدل های معمولی است. تناسب اندازه یخچال به فریزر بر اساس نیاز در نظر گرفته میشود و معمولا در یخچال های ساید هم ، اندازه یخچال بزرگتر از فریزر است.
یخچال‌های دوقلو شباهت بسیار زیادی به یخچال‌ های ساید بای ساید دارند. هرچند که این یخچال‌ ها فضای بزرگی برای ذخیره سازی دارند و برای خانواده‌ های پرجمعیت بسیار مناسب هستند؛ اما این یخچال‌ ها در واقع بعضی از امکانات ساید بای سایدها را ندارند و نمی‌ توان آن‌ ها را دقیقا جزو دسته ساید بای ساید ها قرار داد.

نکات کلیدی برای انتخاب ساید بای ساید

خرید یخچال ساید بای ساید به‌ دلیل اهمیت و طول عمر زیاد، سرمایه‌ گذاری مهمی است. به همین دلیل در هنگام خرید یخچال علاوه‌ بر مارک یخچال ، باید فاکتورهایی مثل قیمت ، اندازه یخچال ، مدل و طراحی ظاهری ، امکانات و قابلیت‌ ها و میزان مصرف انرژی رو هم مدنظر قرار بدید. بنابراین باید برای خرید یک یخچال مناسب وقت کافی بگذارید و به اندازه کافی برای انتخاب بهترین مارک و مدل یخچال تحقیق کنید.
اگر شما ظاهر فیزیکی و زیبایی ساید باید ساید را میخواهید باید بدانید که تفاوت عمده انواع یخچال های ساید بای ساید با نوع معمولی ان در ظاهر، قیمت و ویژگی های فیزیکی آن است البته ساید بای ساید ها امکانات بیشتری رو هم دارند. این یخچال ها نسبت به مدل های عادی زیباتر هستند و در ان واحد نیاز شما را به یخچال و فریزر برطرف می کنند.

برای این که بدانید یک ساید بای ساید خوب چه ویژگی هایی داشته باشد، حتماً به نکات زیر توجه کنید :

هزینه

 مهم‌ ترین فاکتور در خرید یخچال مثل هر نوع کالای دیگری، مقدار هزینه‌ ایه که برایش در‌نظر گرفته‌ اید. پس بهتره پیش از رفتن برای خرید، تعیین کنید که دقیقا چقدر می خواهید برای یک یخچال هزینه کنید. یخچال‌ های رده‌ بالا، مصرف انرژی کمتری در مقایسه با یخچال‌ های پایین‌ رده دارند؛ و قیمتشون هم بیشتر است . اگر بودجه شما کمه پس به فکر خرید یخچال ساید نباشید چراکه قیمت اون ها بیشتر از بقیه یخچال هاست .اما اگر در بودجه شما محدودیتی وجود ندارد و توانایی پرداخت هزینه بالا رو دارید، حتما ساید بای ساید رو در اولویت قرار بدید.

اندازه و ظرفیت یخچال ساید 

براي خانواده هاي 3-2 نفره يخچال حداكثر 18 فوت كافيه و براي خانواده هاي تا 5 نفره 22 فوت  .اما اندازه يخچال در نهايت به ميزان نگهداري مواد غذايي هر خانواده بستگي دارد. در هنگام خرید یخچال مقدار فضای داخلی را  در نظر بگیرید. مثلا محفظه مخصوص شیشه در برخی مدل ها قابلیت تغییر دارد؛ و در عین حال بخشی از فضای داخلی را اشغال میکند. همچنین باید فضای آشپزخانه را در‌نظر گرفته و با‌ توجه به فضایی که برای یخچال در اختیار دارید، سراغ اندازه مورد نظرتان بروید. یخچال شما باید حداقل از هر طرف به‌ اندازه ۵ سانت از دیوارها فاصله داشته باشه.

مصرف انرژی

برای مقایسه‌ مصرف انرژی یخچال‌ ها، باید به برچسب انرژی که روی بدنه‌ دستگاه چسبانده شده، نگاه کنید. روی این برچسب علاوه‌ بر یک‌ سری اطلاعات مثل مصرف سالانه‌ انرژی و میزان صدای تولید شده توسط موتور یخچال، رده‌ بندی مصرف انرژی یخچال هم مشخص شده. این رده‌ بندی که از حروف A+++ (برای بهترین مصرف انرژی) تا D (برای بیشترین مصرف انرژی) درجه‌ بندی شده، معیار خوبی برای مقایسه‌ مصرف انرژی یخچال‌ ها باشد. اگر به عمر موتور ساید بای ساید خود اهمیت می دهید پیشنهاد ما به شما خرید ساید بای ساید های چند موتوره است.

سیستم خنک کنندگی 

 یخچال های قدیمی دارای سیستم خنک کنندگی بودن که به موتور یخچال فشار زیادی وارد میکرد و بازده نسبتا کمی هم داشتند. اما از ۷ سال پیش، مدل هایی با دو سیستم خنک کنندگی جداگانه با قابلیت تنظیم دما به بازار وارد شد. این مدل ها با اینکه نسبت به بقیه یخچال ها کمی مصرف برق رو بالا تر می برند؛ کارکردی کاملا بهینه دارند و باعث طول عمر بیشتر موتور میشوند. مدل های جدید تر که از ۲ یا ۳ سال پیش به بازار عرضه شدند، هم محفظه صفر درجه دارند که قابلیت تنظیم جداگانه دارد و هم برای نگهداری طولانی تر و بهتر مواد غذایی حساس مناسب تر است .

امکانات 

 دستگاه تصفیه هوای داخل یخچال (ضد باکتری)، فیلترهای مختلف تصفیه آب، مجاری خروجی اب و یخ ریز و ابریز روی در یخچال، نمایشگرهای مختلف روی در یخچال و صفحه های LED و فضای Door-in-Door ، همه از امکانات یخچال های ساید هستند. و شما می توانید با توجه به نیاز خودتان هر کدام از آن ها را داشته باشید. طبقات داخلی یخچال باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند تا بتوان راحت و بر حسب نیاز از آنها استفاده کرد. عرض طبقه‌ های مدل‌ سه در هم معمولا بیشتر از سایر مدل هاست؛ و به شما این امکان را میدهد تا ظروف بزرگ و پهن را هم در یخچال قرار دهید.

تعداد درب های یخچال 

قرار دادن ۲، ۳ یا ۴ در برای ساید بای ساید ها بیشتر برای راحت تر شدن استفاده آنهاست . برای مثال طراحی یخچال به گونه ایست که مواد غذایی یا بطری هایی که مدام با آن ها سر و کار دارید نزدیک تر و در دسترسی راحت تری قرار گیرند. اما نمی توان جنبه ظاهری و زیبایی آن را هم ندیده گرفت. توصیه ما به شما اینه که اگر خانواده پر جمعیتی هستید یا کودکانتان مدام به سراغ یخچال میروند، ساید بای سایدی را تهیه کنید که مجهز به بار خانگی باشد.

گارانتی

داشتن گارانتي و خدمات پس از فروش نيز از نكات مهم خريد است.

درباره یخچال فریزر ساید بای ساید الجی

یخچال ال‌جی مجهز به سیستم تصفیه آب ، توسط یک سیستم فیلتراسیون 3 گانه، بسیاری از آلاینده های متداول آب را حذف می‌کند. با مخزن استیل ضدزنگ این یخچال ، میزان آب خروجی را در دو حالت “آب دهی مستمر” و یا “آب دهی با حجم‌های مشخص” می‌توان انتخاب کرد. وجود میز کشویی زیر آبریز آن، استفاده از ظروف بزرگ و کوچک برای پرکردن آب را، راحت‌تر کرده است.
کمپرسور خطی یخچال ساید بای ساید ال جی J324 در زمینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو است. کمپرسور خطی قدرت خنک‌‌کنندگی را به میزان موثری کنترل می کند و اصطکاک داخلی را برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و رسیدن به سطح انرژی +A کاهش می‌دهد. استفاده از این کمپرسورها بجای کمپرسورهای متداول سبب بازدهی بالاتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می شود. نقاط اصطکاک کمتر باعث کاهش میزان صدا بطور محسوس و در عین حال افزایش دوام محصول می گردد. این موضوع ال‌جی را قادر می سازد 10 سال گارانتی برای کمپرسور خطی یخچال‌های خود ارائه دهد.
اکثر یخچال های ال جی در بحث ذخیره سازی بسیار کاربر پسند طراحی شده اند به نحوی که یکی از شعارهای اصلی ال جی در تولید و ساخت یخچال  ” فضای بیشتر ، ذخیره سازی بیشتر ” می باشد.

محفظه Fresh 0 Zone :Fresh 0 Zone روی دمای تقریباً 0 درجه سانتیگراد کنترل می‌شود و کمک می‌کند تا بدون اینکه وقت خود را برای ذوب کردن یخ غذا تلف کنید آن را طبخ کنید. صرفه‌جویی در وقت با حفظ تازگی مواد غذایی!

نورپردازی LED انرژی کمتری مصرف می‌کند و چرخه عمر طولانی‌تری را نسبت به چراغ‌های حبابی قدیمی دارد. محل‌های متعددی در بالای فریزر و پشت یخچال برای چراغ‌ها تعبیه شده است تا حتی هنگام پر بودن یخچال هم نوررسانی بهتری انجام شود.

فریزر فوقانی و جدید ال‌جی دارای یخ‌ساز جداشدنی و متحرکی می‌باشد که به آسانی خارج می‌شود و می‌توانید هر زمان که به فضای بیشتری در فریزر احتیاج داشتید، قالب یخ را جابجا کنید.

با کشوی نگهدارنده رطوبت، رطوبت اضافی به جای اینکه مواد غذایی را خیس و فاسد کند، از مواد غذایی تبخیر شده و روی جداره مشبک می‌نشیند؛ بنابراین رطوبت متعادل و مناسب در محفظه حفظ خواهد شد.

مقایسه یخچال ساید بای ساید اسنوا با الجی

درباره یخچال ساید بای ساید اسنوا

یخچال‌های ساید باید ساید اسنوا جزو پرطرفدارترین محصولات این برند هستند. قابلیت‌ها، طراحی زیبا و ظرفیت بالای این یخچال‌ها در محبوبیت آن‌ها بی‌تاثیر نبوده‌اند.

ساید بای سایدهای سری هایپر یکی از تولیدات موفق شرکت اسنوا است. از ویژگی‌های سری هایپر می‌توان به ظرفیت و گنجایش بالاتر آنها نسبت به سایر ساید بای سایدها اشاره کرد . از دیگر قابلیت‌های این سایدها ، وجود بار خانگی برای اقلام غذایی پر مصرف تا موجب کاهش مصرف انرژی یخچال فریزر شما شود و همچنین می‌توان به کمپرسور قدرتمند و با بازده بالا، تکنولوژی metal Cooling و گرید انرژی A اشاره کرد.

در ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی با موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد. اینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در حین راه‌اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می‌دهد، بنابراین به‌ طور کلی هزینه برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت .

یکی دیگر از تولیدات موفق شرکت اسنوا می‌تواند به ساید بای ساید سری هایپر جونیور این شرکت اشاره کرد . ساید بای ساید اسنوا سری هایپر جونیور یک هایپر مارکت خانگی است که مجهز شده است به کمپرسورهای نسل جدید، این ساید بای ساید با محفظه Chiller Zone که دارد، گوشت و مواد پروتئینی را در بهترین شرایط ممکن نگهداری می‌کند. سامانه سرمایش این ساید را سیستم هوشمندی با سنسورهای شش‌ گانه کنترل می‌کند که کار با ساید را برای کاربران بسیار ساده کرده است. با توجه به موتور اینورتری که این ساید به آن مجهز شده است و با تمام ویژگی‌های به روزی که به آنها مجهز شده است، اما به گونه ای نحوه کارکرد موتور آن تنظیم شده است که مصرف انرژی را به پایین‌ترین حد خود رسانده و این ساید را در رده سایدهای کم مصرف با رتبه انرژی A قرار داده است.

مقایسه یخچال ساید بای ساید اسنوا با الجی

 

در این مقاله به مقایسه یخچال ساید بای ساید اسنوا با الجی پرداختیم قبل از خرید حتما در مورد محصولی که میخواهید بخرید تحقیق کنید یا میتوانید از دوستان و کسانی که در این عرصه اطلاعاتی دارند کمک بگیرید.در ادامه این مطلب لیستی از یخچال ساید بای ساید اسنوا و الجی قرار داده شده است شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی هر محصول اطلاعات بیشتری از آن را مشاهده کنید و نسبت به خرید اینترنتی محصول مورد نظرتان اقدام نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.