مقایسه یخچال هیمالیا با اسنوا

در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی یخچال های ایرانی بپردازیم. استفاده از یخچال های ایرانی در تنوع بالا به دلیل بالا رفتن قیمت ارز در کشور و گران شدن نمونه های خارجی بیشتر از قبل شده است. در این میان به دلیل تنوع بالا انتخاب بین یکی از این مدل ها کار چندان آسانی به نظر نمی رسد.از این رو تصمیم گرفتیم در یک مقاله به مقایسه یخچال هیمالیا با اسنوا بپردازیم .این مقاله به شما کمک خواهد کرد بیشتر با محصولات دو برند پرقدرت و باکیفیت ایرانی آشنا شوید که می‌تواند در تصمیم شما برای خرید یک یخچال فریزر باکیفیت و  کارآمد تاثیرگذار باشد.پس با پنداریم همراه شوید.

مقایسه یخچال هیمالیا با اسنوا

قیمت انواع یخچال هیمالیا

[digikala31628279737]

قیمت انواع یخچال اسنووا

[digikala61628279672]

بررسی یخچال هیمالیا

اگر به دنبال یک برند ایرانی با سابقه درخشان در حوزه محصولات برودتی می‌گردید، شرکت هیمالیا با بیش از 50 سال سابقه، صدرنشین برندهای هم سطح خود می‌باشد. یک یخچال با کیفیت و زیبا به همراه امکانات منطبق با نیاز روز، تمام آن چیزی است که یک آشپزخانه ایرانی نیاز دارد.

می‌توان از یخچال هیمالیا جزو با کیفیت‌ترین یخچال فریزر‌های ایرانی در رده یخچال فریزر کُمبی (بالا یخچال و فریزر پایین)  و یخچال و فریزر دوقلو  نام برد.

از مهم‌ترین نکاتی که شرکت هیمالیا را در تیتر برندهای منتخب ایرانی قرار داده است، می‌توان فعالیت به پشتوانه کیفیت و امکانات خوب آن نام برد. یخچال هیمالیا بیش از نیم قرن سابقه برند ایرانی هیمالیا را در خود جای داده و قابلیت ها و کیفیت بسیار خوب را در آن به نمایش گذاشته است.

اگر در آشپزخانه خود فضای زیادی دارید یا اینکه خانواده پر جمعیتی هستید یکی از گزینه‌هایی که در اختیار دارید خرید یخچال دوقلو است. یخچال فریزر دوقلو هیمالیا، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

یخچال فریزرهای دوقلوی هیمالیا در بازار محبوب خریداران است. این محبوبیت بر اساس امکانات بروز، داشتن یخساز اتوماتیک و اتصال به آب شهری، و گنجایش بسیار بالا است. محصولات دوقلوی شرکت هیمالیا به 3 مدل پانوراما پلاس، دلتا پلاس و آیس پول تقسیم می‌شود. در این بین آیس پول دارای یخساز اتوماتیک داخلی است.

یخچال فریزرهای دوقلوی هیمالیا یک دستگاه همه فن حریف برای کاربری خانواده‌های متوسط و پرجمعیت هستند که در قیاس با محصولات مشابه خارجی کارایی چشمگیری را ارائه می‌دهند. امکانات و ویژگی‌هایی که برای این محصولات در نظر گرفته شده گاها ازبرندهای خارجی ببیشتر است.

چه قدر فضا برای قرارگیری یخچال در آشپزخانه در نظر گرفته‌اید؟ اگر آشپزخانه کوچکی دارید و فضای کافی برای مانور مکانی یخچال فریزر در دسترس شما نیست، بهتر است به فکر خرید یخچالی باشید که در عین زیبایی و کارایی، فضای کمی در آشپزخانه اشغال کند.

در رده یخچال فریزر بالا پایین هیمالیا محصولات پرقدرتی ارائه داده است که مناسب آشپزخانه‌های کوچک است. محصولات سری کُمبی هیمالیا علاوه بر کیفیت مناسب، امکانات بسیار جالبی هم ارائه داده است. همچنین گنجایش و فضای داخلی این مدل یخچال فریزرها نسبت به محصولات دیگر شرکت‌ها کمی بیشتر است.

کمپرسورهایی که هیمالیا برای یخچال فریزرهایش استفاده می‌کند در شرایط آب و هوایی مناطق گرم و نیمه گرمسیری ایران مانند ساعت کار می‌کند. گارانتی 30 ماهه هیمالیا به لطف بیش از 400 نمایندگی در سراسر کشور می‌تواند خدامات بسیار خوبی به خریداران ارائه دهد.

بررسی یخچال اسنوا

اسنوا کوتاه‌ شده‌ی عبارت شرکت «ارکان ساختار نوین ایران» است. این برند ایرانی در سال ۱۳۸۴ در منطقه‌ی مورچه‌خورت اصفهان تاسیس شد. شرکت اسنوا در ابتدا به تولید محصولاتی از قبیل اجاق‌گاز و کولر آبی مشغول شد.

پس از استقبال از محصولات این برند، اسنوا تولیدات خود را گسترش داد. به این ترتیب محصولات دیگری از جمله یخچال به محصولات این شرکت اضافه شدند. امروزه این شرکت در زمینه‌ی تولید محصولاتی چون یخچال و فریزر، اجاق‌گاز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و تلویزیون فعالیت می‌کند.

شرکت اسنوا برای تولید یخچال‌های خود از جدیدترین تکنولوژی‌های روز استفاده کرده است. استفاده از فناوری‌های بروز دنیا باعث شده است مصرف انرژی در این محصولات تا حد زیادی کاهش پیدا کند. به‌علاوه، در کیفیت ساخت محصولات و کارایی آن‌ها تاثیر بسزایی داشته است. در ادامه چند ویژگی یخچال‌های اسنوا را با هم بررسی می‌کنیم.

1- اسنوا برای روشنایی فضای داخلی و بیرونی یخچال، از لامپ‌های ال ای دی (LED) استفاده کرده است. لامپ‌های LED در مقایسه با لامپ‌های معمولی که پیش از این در یخچال‌ها استفاده می‌شود مزایای زیادی دارند.

برای مثال، لامپ‌های LED انرژی کمتری مصرف می‌کنند. در حقیقت میزان مصرف انرژی لامپ‌های LED یک پانزدهم لامپ‌های معمولی است. این موضوع باعث می‌شود به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. این لامپ‌ها علی‌رغم مصرف پایین انرژی نور بیشتری تولید می‌کنند. به‌علاوه، به اندازه‌ی لامپ‌های معمولی گرما ندارند و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

2- صدایی که از کمپرسور یخچال تولید می‌شود در یخچال‌های اسنوا تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. اسنوا با استفاده از تکنولوژی انحصاری چرخه‌ی تعادل، پارازیت‌های کمپرسور را به‌طور قابل توجهی کاهش داده است. یکی دیگر از سیستم‌های پیشرفته‌ی اسنوا که در یخچال‌های ساید بای ساید وجود دارد، سیستم عملکرد در شب است. این سیستم مصرف انرژی را در شب کاهش می‌دهد.

3- از دیگر ویژگی‌های یخچال اسنوا می‌توان به طراحی زیبای آن‌ها، هم در قسمت داخلی و هم در قسمت خارجی اشاره کرد.  اسنوا در طراحی یخچال‌های خود از تکنولوژی‌های جدید استفاده کرده است. در طراحی‌های این برند دیگر زوائد و برجستگی‌های اضافی دیده نمی‌شوند. به‌علاوه، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی تمیز می‌شوند.

4- یخچال و فریزرهای اسنوا بدون برفک هستند. پس خیالتان از بابت ایجاد برفک کاملا راحت باشد زیرا دیگر نیازی نیست برفک‌های فریزر را از بین ببرید. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب فریزرهای اسنوا این است که ۵ برابر فریزرهای معمولی قدرت دارد. این ویژگی‌ باعث می‌شود مواد غذایی در فریزر تازگی خود را حفظ کنند.

5- این روزها همه‌ی ما به دنبال خرید محصولاتی هستیم که حداقل آسیب را به محیط زیست وارد کنند. خوب است بدانید که اسنوا این موضوع را یکی از ماموریت‌های شرکت خود می‌داند. این برند در تلاش است محصولاتی تولید که فاقد کلروفلوئوروکربن یا CFC باشند. به این ترتیب به سهم خود آسیب‌های محیط زیستی را به حداقل می‌رساند.

 

در این مقاله به مقایسه یخچال هیمالیا با اسنوا پرداختیم قبل از خرید حتما در مورد محصولی که میخواهید بخرید تحقیق کنید یا میتوانید از دوستان و کسانی که در این عرصه اطلاعاتی دارند کمک بگیرید.در ادامه این مطلب لیستی از یخچال فریزر های اسنوا و هیمالیا قرار داده شده است شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی هر محصول اطلاعات بیشتری از آن را مشاهده کنید و نسبت به خرید اینترنتی محصول مورد نظرتان اقدام نمایید .

1 نظر
  1. مریم می گوید

    کدوم بهتره آخر؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.