قیمت خرید موس کامپیوتر و گیمینگ ارزان

چنانچه تاکنون به سراغ انجام بازی های کامپیوتری رفته باشید، متوجه شده اید که گاهی عدم حرکت شما در صفحه نمایشگر و یا کُند بودن حرکت دست شما که باید توسط ماوس سیستم انجام بگیرد به سختی صورت می پذیرد و گاهی حتی سبب حذف شما در سخت ترن مراحل بازی مورد علاقه تان نیز می شود! به همین خاطر غول های صنعتی در حوزه فناوری و کامپیوتر شروع به ساخت ماوس هایی جهت انجام بازی با قابلیت انجام تمام کارهای ماوس های معمولی کردند و امروزه شما می توانید با مدل های مختلفی از این نوع ماوس های گیمینگی مواجه شوید که البته کمی کار خرید آن ها را نیز برایتان سخت کرده است. پس چنانچه قصد خرید موس گیمینگ هم را کرده اید، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا با نکاتی بسیار مهم و قابل توجه در این خصوص آشنایی پیدا نمایید.

ماوس داتیس مدل E-400

خرید موس گیمینگ 

طراحی کلی محصول: اولین نکته ای که باید به هنگام خرید ماوس مخصوص بازی به آن توجه کنید، خوش دست بودن و طراحی مناسب آن با توجه به چپ و یا راست دست بودن شما می باشد. همانطور که تاکنون نیز متوجه شده اید، اغلب ماوس های موجود در بازار برای افراد راست دست طراحی و تولید شده اند و به همین خاطر اگر دست تخصصی شما، دست چپتان است؛ باید به سراغ ماوس هایی بروید که برای چپ دست ها طراحی شده اند. ناگفته نماند امروزه ماوس های فراوانی در بازار موجود می باشند که دارای طراحی متقارن هستند و می توانند هم برای راست دست ها و هم برای چپ دست ها کارایی داشته باشند.

قابلیت های نرم افزاری آن: وقتی صحبت از خرید ماوس لاجیتک گیمینگ است، باید بدانید که با یک گجت کاملا حساس و ظریف روبرو هستید که احتمالا از نرم افزاری منعطف در ساختار درونی خود برخوردار است و این امکان را برای شما فراهم می کنید تا بتوانید با توجه به دکمه های تعبیه شده بر روی آن به راحتی دقت، سرعت، وزن، رنگ و همچنین اختلاف سطحی که ماوس بر روی آن به حرکت درخواهد آمد را تنظیم کنید.

نوع سنسور سرعت: برای طراحی ماوس ها از ۲ نوع سنسور اپتیکال و لیزری استفاده می کنند. ماوس های مخصوص بازی که به سنسورهای لیزری مجهز شده اند به مراتب از ماوس های اپتیکال، دقت عمل بیشتری دارند و می توانند جزئیات هرگونه حرکتی را با سرعت بیشتری منتقل کنند اما خوب نباید از قیمت بالای آنان در برابر ماوس های اپتیکالی نیز غافل شویم که سبب گشته همچنان طرفداران این نوع از ماوس ها؛ یعنی ماوس های گیمینگ اپتیکالی بیشتر از ماوس های لیزری باشند.

میزان دقت: فاکتور دقت یک ماوس چه معمولی باشد و چه برای انجام بازی طراحی شده باشد با DPI نمایش داده می شود. اصولا ماوس های اپتیکالی در بهترین حالت خود از ۱۶۰۰dpi پشتیبانی می کنند و این در حالی است که ماوس های لیزری ممکن است حتی تا ۲۰۰۰dpi را نیز به راحتی ساپورت کنند! پس توجه به میزان دقت عمل یک ماوس نیز بسیار مهم و با اهمیت است، خصوصا برای کسانی که صورت جدی و حرفه ای به انجام تخصصی بازی های رایانه ای مشغول می باشند.

کیفیت ساخت: ماوس از جمله قطعات کامپیوتری است که تقریبا در طول یک شبانه روز ده ها بار مورد استفاده و لمس از سوی دستان شما قرار می گیرد و به همین خاطر باید از کیفیت ساخت قابل قبولی نیز برخوردار باشد. امروزه برای ماوس ها یا از سوئیچ های فلزی استفاده می کنند یا از سوئیچ های لیزری؛ سوئیچ های فلزی به هنگام کار کمی از خود صدا می دهند و ممکن است قدری هم کُند عمل کنند! ولی سوئیچ های لیزری با قطع نور به سیستم حرکت های شما را اعلام می کنند و تقریبا بی صدا هستند و از سرعت عملیاتی بالایی نیز برخوردارند.

قیمت موس 

همانگونه که عوامل متعددی بر روی قیمت موس کامپیوتر و وسایل کامپیوتری تاثیرگذار هستند، دلایل زیادی نیز وجود دارد تا قیمت ماوس مخصوص بازی از چند صد هزار تومان آغاز و حتی تا یکی دو میلیون تومان و گاهی حتی بیشتر نیز ادامه پیدا کند. توجه داشته باشید این بار استثنائا هرچه قیمت یک ماوس گیمینگ بیشتر باشد، کارایی آن نیز بیشتر است و قطع به یقین از دکمه ها و سوئیچ های بیشتری نیز برخوردار است. دوستان عزیز توجه داشته باشید بازار فروش ماوس های مخصوص بازی کاملا امروزه تخصصی شده است و شما باید با توجه به سبک بازی هایی که انجام می دهید؛ مثلا استراتژیکی و یا تفنگی بودن بازی خودتان اقدام به خرید یک ماوس گیمینگ باکیفیت نمایید.

 

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید ماوس گیمینگ آشنا شدیم. در ادامه لیستی جهت خرید موس گیمینگ ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران و همچنین انواع موس کامپیوتر به همراه قیمت موس سیم دار و بی سیم را برای شما آماده کرده ایم. همه این ماوس ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی دکمه هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. همچنین اگر قصد خرید کیبورد بی سیم را دارید میتوانید سری به مقاله قیمت خرید موس و کیبورد بی سیم بزنید و محصول مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.