قیمت خرید اینترنتی مولتی متر و اهم متر دیجیتال

مولتی متر یک ابزار اندازه گیری بسیار مهم و کارآمد است که بی اغراق بایستی هر کسی که با برق و کارهای الکترونیکی سروکار دارد، یک مولتی متر داشته باشد تا به کمک آن بتواند قطعی، نقصی، آزمایش و همچنین تعمیر انواع وسایل برقی را به درستی انجام دهد. امروزه این محصولات الکترونیکی از مدل ها و نوع های مختلفی برخوردار هستند که کار خرید مولتی متر را کمی سخت و پیچیده کرده است. اما نگران نباشید چنانچه در ادامه این مطلب با ما همراه باشید، شما را با تعدادی از مهمترین نکات جهت تهیه نمودن یک مولتی متر مناسب و کارآمد برایتان راهنمایی خواهیم نمود.

مولتی متر دیجیتال مدل MAS830L

نکات خرید اهم متر دیجیتال

شناخت نوع نیاز: اولین نکته ای که باید پیش از خرید اینترنتی مولتی متر دیجیتال به آن توجه نمایید، نوع نیاز شما است. در حقیقت شما باید بدانید قصد استفاده در چه مواقعی از مولتی متر را دارید؟! آیا یک برقکار حرفه ای هستید و یا اینکه تنها می خواهید با استفاده از این محصول، مشکلات برقی چند تا از وسایل خانگی خودتان را برطرف کنید؛ این اولین موردی است که باید به آن خوب فکر کنید و سپس اقدام به خرید این وسیله الکترونیکی نمایید.

آنالوگ یا دیجیتال: بطور کلی امروزه شما می توانید با مولتی مترهای دیجیتالی و یا آنالوگی (عقربه ای) در بازار مواجه شوید که البته از نظر کارایی هیچ فرقی با یکدیگر نداشته و تنها صحبت بر سر قدیمی بودن و یا جدید بودن مدل های آن ها می باشد. بد نیست بدانید که بسیاری از مولتی مترهای دیجیتالی در حال حاضر از امکانات مختلف دیگری نظیر: فرکانس شمار، فشارسنج، دماسنج، قابلیت اندازه گیری ظرفیت خازن و غیره نیز برخوردار هستند.

گستره مولتی متر: همانطور که گفتیم مولتی مترها دارای مدل های بسیاری هستند که به طبع از گستره عددی مختلفی نیز برخوردارند. بد نیست بدانید تعریف گستره برای این وسایل اندازه گیری عبارت است از: کمترین تغییر در ولتاژ مورد اندازه گیری توسط دستگاه می باشد.

دقت اندازه گیری آن: دقت اندازه گیری برای مولتی مترها به این معنا است که تا چه اندازه خطا در فرآیند اندازه گیری قابل قبول است و بیش از آن عدد بدست آمده دیگر قابل اطمینان نیست! یادتان باشد هرچه دقت اندازه گیری محصول الکترونیکی شما بیشتر باشد، کار با آن دقیق تر خواهد بود.

میزان مقاومت: تاکنون بارها دیده شده است که به محض اتصال یک مولتی متر به یک مدار الکترونیکی فعال، اتصال الکترونیکی قوی حاصل شده است که هم بر روی عملکرد مدار تاثیر منفی گذاشته شده است و هم سبب گشته تا مولتی متر به اشتباه بیافتد و یک عدد کاملا ناصحیح را برای شما نشان دهد! به همین خاطر است که میزان مقاومت مولتی مترها یا بصورت تخصصی همان امپدانس بسیار مهم و حائز اهمیت است و بایستی مقدار آن نیز بالا باشد.

قیمت مولتی متر دیجیتال : یک اشتباه بسیار رایج میان خریداران این وسیله الکترونیکی، توجه به قیمت مولتی متر است. حواستان باشد این وسیله باید پیش از هر چیزی کاملا استاندارد باشد و از خصوصیات ایمنی لازمه برای تمام کسانی که با آن کار خواهند کرد نیز برخوردار باشد! پس بهتر است نه گول مولتی مترهای گرانقیمت را بخورید و نه فریب محصولات ارزان قیمت را .

قیمت مولتی متر کیورتیسو

مولتی متر دیجیتال کیورتیسو ژاپن یک مولتی متر عمومی با قیمت مناسب و  کاربردی در تست و اندازه گیری های عمومی بویژه عیب یابی مدارات الکترونیکی می باشد و تمامی امکانات یک مولتی متر چون اندازه گیری ولتاژ و جریان AC/DC, تست مقاومت, پیوستگی, فرکانس و خازن را دارد. 

قیمت مولتی متر dt9205a

مولتی متر 9205A دستگاهی دیجیتال است که از دقت مناسبی برخوردار است . این مولتی متر دارای امکان سنجش مقاومت تا 200 مگااهم و همچنین سنجش خازن تا ظرفیت 200 میکروفاراد است .همچنین جریان DC و AC را در محدوده نسبتا” وسیعی ، از محدوده میکرو آمپر تا 20 آمپر با دقت مناسبی اندازه می گیرد و سنجش ولتاژ DC و AC با دقت خیلی خوب صورت می گیرد . این دستگاه دارای دکمه Hold بوده که برای تثبیت مقدار نمایش داده شده می باشد. برای سنجش جریان در محدوده تا 10 آمپر باید پروب قرمز رنگ را در سوکت مشخص شده بر روی دستگاه قرار داد .یک باتری 9 ولت کتابی تغذیه دستگاه را تامین می کند. این مولتی متر قابلیت اندازه گیری ولتاژهای AC و DC،مقاومت،خازن،تست دیود،بهره ترانزیستور و جریان AC و DC را دارد.

قیمت مولتی متر mastech

مستک MASTECH  در سال ۱۹۸۷ به عنوان یک شرکت تولید کننده ی تجهیزات اندازه گیری الکتریکی تاسیس گردید و خود را به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده این تجهیزات در دنیا مطرح نمود.
این شرکت به عنوان یکی از به روز ترین تولید کننده های تجهیزات اندازه گیری الکتریکی معروف شده است.این شرکت تلاش گسترده ای را جهت جلب نظر مشتریان و رفع نیاز آنها انجام داده است ، برای این منظور، کیفیت، امنیت، دوام، دقت و قیمت تمام شده محصولات را بهبود بخشیده است.این شرکت چینی معتقد است که تلاش های بی وقفه و بهبود و ارتقا محصولات مهمترین عامل پیروزی در بازارهای جهانی است. این شرکت موفق شده که در زمینه های مختلف موفقیت هایی را بدست آورد و همچنین در بیش از ۲۰۰ نوع از محصولات خود تحسین جهانی را بدست آورده است . مولتی متر  مدل (MS8360G) ساخته‌شده در شرکت (Mastech) «مستک» یکی از انواع مولتی مترهای با صفحه‌ی دیجیتال است. منبع تغذیه‌ی این محصول 1 عدد باتری کتابی 9 ولتی است. برای اندازه‌گیری با مولتی‌مترها یا باید از کابل‌های مخصوص آن (پراب) استفاده کرد و یا باید از غلاف (کلمپ) آن کمک گرفت. مدل MS8360G دارای یک پراب است که با اتصال هم‌زمان آن و نوک دستگاه به محل مورد نظر می‌توانید اندازه‌گیری را انجام دهید. قیمت مولتی متر مستک با توجه نوع آن متفاوت است .

خرید مولتی متر vc97

مولتی متر دیجیتال اتورنج سلکتوری AC،DC مدل VC97 کارخانه Victor جزء یکی از کاربردی ترین و اصلی ترین تجهیزات دقیق تست و اندازه گیری جهت تعمیرات، تولید و راه اندازی در آموزشگاه ها، آزمایشگاه ها، صنایع، کارخانجات، کارگاه های تولیدی و تعمیرگاه های برق و الکترونیک محسوب می‌شود و از طریق آن می‌توان ولتاژ، جریان، مقاومت الکتریکی، ظرفیت خازنی، فرکانس و دما را اندازه گیری نمود.

 

در ادامه جهت فروش مولتی متر دیجیتال لیستی از انواع مولتی متر دیجی کالا را قرار دادیم امیدواریم با توجه به اطلاعاتی که در بالا به آن اشاره شد بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید همچنین اگر قصد خرید روغن موتور برای خودروتان را دارید پیشنهاد میکنیم سری به مقاله خرید و فروش روغن موتور بزنید و روغن موتور مناسب خودروتان را بصورت آسان و اینترنتی خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.